Silnik źle pracuje po odłączeniu akumulatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Wojtek2532, nie wiem czy pisali tutaj koledzy.. przegladam stronke na komie.,.. wiec wybaczcie.. skoro masz takie objawy strzelania.,. to kopułka, palec, kable , swiece.. to wszsytko do przegladu , swiece jak jakie NO NAME to do wymiany z miejsca... palec i kopułka do wglądu.. przeczyscic styki jak sie da jeszcze tam cos czyscic.. a jak nie to wymiana, niedrogie częsci to są .. ale bardzo wazne, najdrozsze będa do tego kable.. ale to juz na lata
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
osobiscie miałęm przypadek że dwa komplety kabli NGK z allegro padły po 2 i po 3 miesiącach.Wojtek2532 pisze:kable były wymienione rok temu
Poza tym jak choćby jeden lement układu zapłonowego jest zużytu (ma dużą opornosć) to wpływa to na zuzucie reszty tj mogą się od tego palić świece , kable, wypalać palec na kopułke itd.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
Kable zdaje się że Cooper
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 13:11 przez Wojtek2532, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
musisz zaopatrzyć się przynajmniej w kiążkę sam naprawiam bo inaczej ciężko będzie Ci pomóc jak wszyscko trzeba tłumaczyć. Tematów o rorządach jest sporo, ja sam kilka razy jak nie lepiej dokładnie pisałem jak sprawdzić ustawnie.Wojtek2532 pisze:Witam!
Jak w domowych warunkach sprawdzić rozrząd/zapłon?
Rorząd sprawdzasz ustawiajac go na znak na jednym z kół i kontrolując czy wszędzie indziej jest też na znak. (to tak bardzo ogólnie )
Zapłon sprawdzasz wzrokowo czy jest dobrze na znak (żeby odpalał) a potem lampą stroboskopową (żeby było dokładnie).
Pewnie zaraz zapytasz o jakie znaki chodzi itd, wiec najpierw zdąbądź podstawy wiedzy potrzebne do zabawy w rozrząd czyli przeczytaj rozdział o nim w jakiejś książce. Nie chcę pisać na ogólnym gdzie można zdobyć tę książkę ale jeśli nie wiesz to napisz do mnie na priw a Ci powiem.
pzdr
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 13:47
- Lokalizacja: Lublin
Witam!
Zdobyłem książkę "Sam Naprawiam Vw Golf III i Vento".
Jednak z uwagi na to że samochodzik stoi na ulicy ,pogodę i moje nikłe doświadczenie jesli po wymianie świec dolegliwosci nie ustąpią najprawdopodobniej wezwe albo od razu mechanika, albo poprosze kogoś z komputerem z Lublina.
Po wymianie swiec napiszę i poproszę o radę;)
Pozdrawiam.
Zdobyłem książkę "Sam Naprawiam Vw Golf III i Vento".
Jednak z uwagi na to że samochodzik stoi na ulicy ,pogodę i moje nikłe doświadczenie jesli po wymianie świec dolegliwosci nie ustąpią najprawdopodobniej wezwe albo od razu mechanika, albo poprosze kogoś z komputerem z Lublina.
Po wymianie swiec napiszę i poproszę o radę;)
Pozdrawiam.
Wojtek2532, to że strzela może być wina mieszanki paliwowej lub przerwach w jej dostarczaniu. Mi kiedyś silnik strzelał i wyglądało też jakby nie pracował na wszystkie gary. Okazało się, że miałem przewód paliwowy dziurawy.... Sprawdź jeszcze wszystkie przewody (z powietrzem też) czy są dociągnięte i czy nie poluźniły Ci się podczas wyciągania aku. Możesz też zobaczyć czy paliwo pompuje. Za listwą wtryskiwaczy jest czujnik ciśnienia paliwa (ale nie musi, nie znam tej jednostki). możesz zdjąć za nim przewód i zobaczyć czy idzie paliwo. Powodzenia:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 223 gości