Sposoby na awaryjne odpalienie TDI w mróz :)?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Owen » ndz sty 24, 2010 20:26

Dzisiaj z rana miałem małe zdziwienie co do odpalenia mojego Golfa.

Nagrałem filmik:
Jak widać temp wskazywała -16.5 stopnia. Moim zdaniem palwio się cofneło i zanim podpompował sobie to... Odpalił gdzies za 5 razem. Ostatnio miałem czyszczony nastawnik w pompie, może to być jego wina ?
Jak jest -7 to ładnie pali.

Jak by co to akumulator ok rozrusznik zdrowy i świece też wymienione. Pozdrawiam



xplo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:33
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: xplo » ndz sty 24, 2010 20:37

Owen filmik prywatny nie idzie go obejrzeć.

Ja mam za to pytanie, bo ktoś wcześniej pisał odnośnie dymu z wydechu. U mnie autko odpala za pierwszym razem tylko podczas odpalania poleci mu z rurki czarno-szarego dymku później już nic. Normalne to ? Ja tankuje w Shellu Diesel Extra i odpala ok -16 bez zadnych dodatkow.
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 20:38 przez xplo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Owen » ndz sty 24, 2010 20:42

Ok już poprawiłem :)



lukas87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pt lip 04, 2008 17:37

Post autor: lukas87 » ndz sty 24, 2010 21:06

Czesc wszystkim. Pozwolcie, ze podepne sie do tematu. Mam BMW 346 320D 136KM i mam te same problemy co wiekszosc z Was.
Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu, wszystkie filtry tez wymienione. Wczoraj zalalem Sheela V Power Diesel + STP do wtryskiwaczy.
Niby wszystko bylo dobrze ale kiedy przyjechalem do domu i samochod postal ok. 4h (w garazu) musialem wyjechac na miasto..........i SIE ZACZELO :crazy: odpalil dopiero za czwartym razem i zapuscil takiego ciemno-szarego begala, ze az sie sasiadka zdziwila!!!...ale ok, po tym zaczal kopcic na bialo i tak przez ok. 10min, po tym czasie przestal kopcic.
Dojechalem do domu i wszystko bylo ok. Dzisiaj przed poludniem chce odpalic i MUKA. Pokrecilem go troche, ale bez przesady i w pewnym momencie zaczely migac swiatla i cos stukalo...
Czy mam sie szykowac na ponowny zakup akumulatora, czy cos z pompa wtryskowa...POMOZCIE!!! :panna: :panna: :panna:
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 21:08 przez lukas87, łącznie zmieniany 1 raz.


BMW E46 320d M47+ Powered By Bagor
Audi A3 1,8T AGU+ Powered By Bagor

KRIS3215
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sie 09, 2007 21:14
Lokalizacja: PIOTRKOWICE MAŁE
Kontakt:

Post autor: KRIS3215 » ndz sty 24, 2010 21:27

ja wczoraj przy -20 przepaliłem sprzęta chwycił za 3 lub 4 razem ciężko ale odpalił po całej nocy pod chmurką . a dziś lipa kręciłem i nic aż rozrusznik szlak trafił słychać tylko po przekręceniu kluczyka jak w nim (rozrusznik) coś tyknie i cisza waliłem trzonkiem od młotka w niego i nic jutro jadę do elektryka jak go odpalę na pycha ale raczej bede skłaniał sie do demontażu u siebie rozrusznika bo mi może pasek przeskoczyć przy odpalaniu na pych :(. wiec wszyscy posiadacze starych diesli ciężkie czasy przed nami ale jeszcze tylko pare dni i wszystko wróci do normy bo mówią ocieplenie



Wiec przyjechałem dziś do elektryka i przypadłość ma to rozrusznik a w nim wlutowane szczotki od zbyt długiego kręcenia na duzych mrozach pozostało jeszcze zmontować rozrusznik na swe miejsce w samochodzie
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 19:31 przez KRIS3215, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz sty 24, 2010 22:46

KRIS3215 pisze:a dziś lipa kręciłem i nic aż rozrusznik szlak trafił słychać tylko po przekręceniu kluczyka jak w nim (rozrusznik) coś tyknie i cisza
Zanim zaczniesz rozbierać rozrusznik najpierw naładuj akumulator


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » ndz sty 24, 2010 23:21

morfeusz86r pisze:ja mam 92Ah 760 A największy jaki mi weszedł
105 Ah 850 A



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » ndz sty 24, 2010 23:38

KRIS3215 pisze:tylko pare dni i wszystko wróci do normy bo mówią ocieplenie
sorki za OT... ale dzisiaj patrzyłem na TVN Meteo i podobno do końca marca ma być zimaaa :D



arwam

Post autor: arwam » ndz sty 24, 2010 23:50

lukas87 pisze:cos stukalo...
sprawdzić u pompiarza wtryskiwacze.

[ Dodano: 24 Sty 2010 22:54 ]
KRIS3215 pisze:wiec wszyscy posiadacze starych diesli ciężkie czasy przed nami
ja się tylko jednego boję :
zarznięcia paliwa czyli inaczej mówiąc krupniku w baku.
co do silnika nie mam zastrzeżeń.
wczoracj na próbę chciałem zobaczyć czy zapali bez świeci wiecie co? zapalił po około 2-3s kręcenia.
tak że jutro tylko podgrzeję świecami to nie powinno być problemu pod warunkiem że nie złapie paliwa.



irdiora42
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 23:42
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: irdiora42 » pn sty 25, 2010 00:06

A ja mam takie pytanie...
Calikiem nie dawno kupiłem golfa 3 tylko zwyczajny 1.9 D
Mam w nim ssanie ręczne, przy mniejszych mrozach nie było problemu zaciągałem ssanie i do 2 razy palił.
Ale jak mi dziś przez cala noc i południe postaw w garażu to zaczęły się problemy :/
W ogóle rozrusznik nie chce kręcić na początku dopiero po min 5 probie chwyta.
A największy problem w tym ze teraz będę miał nocki w robocie i nie wiem czy w ogóle uda mi się go odpalić jak cala noc postoi na parkingu. Akumulator naładowany.
Macie jakieś "patenty" w takich sprawach ? bo to mój pierwszy disel :/



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pn sty 25, 2010 00:07

Mój narazie odpala i zeszłą zime tez za drugim obrotem wału. Zycze wszystkim zeby wasze klekoty tez tak paliły. Jesienią patrzałem to bez grzania tez złapał po kilku obrotach byle tak dalej


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn sty 25, 2010 00:12

irdiora42 pisze:W ogóle rozrusznik nie chce kręcić na początku dopiero po min 5 probie chwyta.
Możesz jaśniej bo nie chwytam.Cyka ci tylko czy jak ?wiecej szczegółów


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

irdiora42
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 23:42
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: irdiora42 » pn sty 25, 2010 00:22

przez 2sekundy normalnie kreci a później już nic , nie wiem jak to dokładnie opisać jutro dodam filmik =]



tomibull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 27, 2008 10:48
Lokalizacja: Płock

odp.

Post autor: tomibull » pn sty 25, 2010 00:26

Ja dziś miałem podobną przypadłość.Mam borę z silnikiem ASV TDi. Dziś odpalił z małym trudem po nocce na dworze . Wyjechałem a tu po 1 km. zgasł. Kręcę 1, 2 raz nic. Pomyslałem że zawsze najsłabszym punktem jest filtr paliwa. Maska w górę, zwykły długopis(nie małem nic innego pod ręką) przerobiłem na krótką rurkę zamiast filtra na wężę doprowadzajęce paliwo do silnika. Odpalił za 1 razem. wróciłem do domu wyjąłem fitr i go oczyściłem + opalarka- efekt pali na dotyk.(dodam że było po 16tej w niedzielę-wiec kupno nowego musiało poczekać) Zawsze w pierwszej kolejności pada filtr paliwa.
Dodam tylko że choć jeżdżę na vervie diesel to co z niego wyleciało po ogrzaniu nie było tylko paliwem.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 23:39 przez tomibull, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości