DZiwne zachowanie sie silnika 2.0 2e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » pn lis 16, 2009 23:55

to co w takim razie może być ?? ma ktoś jeszcze jakies pomysły ?? przecież coś musi być skoro źle chodzi .... :/

[ Dodano: 17 Lis 2009 19:02 ]
dzis wykrecilem 3tygodniowe swiece i okazalo sie ze kazda jedna jest doslowanie czarna .... czyli ewidentnie za bogata mieszanka ....
mzoe pozwoli to wam zawezic przyczyny do jakeigos minimum co mzoe byc nei tak ??

[ Dodano: 17 Lis 2009 19:56 ]
jeszcze raz sprawdzilem regulator .. jest szczelny ... nawet odpialem wezyk z przepustnicy co idzie do tego trojnika i do regulatora ale zadnej reakcji jak zalewalo tak zalewa nadal
:/

[ Dodano: 17 Lis 2009 20:41 ]
gdyby jeden wtryskiwacz przelewal to byloby to widac na swiecach czy nie ?? jak mozna by sprawdzic czy tkroys z nich nei przelewa ??

[ Dodano: 22 Lis 2009 20:05 ]
dzis gdy odpalilem auto i chodzilo nierwono postanowilem odpiac wtryski.. silnik zamiast odrazu zgasnac podniosl obroty i wtedy zgasnal ... jest to normalne zachowanie ?? moze cos z cisnieniem nei tak mimo ze regualtor jest szczelny ??


VW power :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lis 22, 2009 23:50

trzeba by cos podmienic ze sprawnego auta


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 22, 2009 23:58

myślę że leje coś zdrowo i mieszanka jest ogromnie przebogacona, i w chwili odpięcia wtryskiwaczy na ułamek sekundy robi się prawidłowa bo dopalają się resztki paliwa czekające na ssanie nad zaworami. Tak gdybam. Może jednak wtryskiwacze poszły już spać. Ostatecznie jak już wszystko wykluczysz to musisz je wziąć pod uwagę. W razie czego taka cała listwa z regulatorem kosztuje na szrocie 100-200 zeta można przeboleć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » wt lis 24, 2009 15:54

hmm a ma jakiś wpływ ten regulator dodatkowego powietrza(czy jak kto woli silniczek krokowy-chociaż ciężko go tak nazwać w tym aucie) na prace silnika także po wciśnięciu gazu ?? bo zauważyłem ze zaczęło mu się coś dziać w sensie obroty coraz częściej zaczynają falować(na benzynie) ... może on tez coś psuje ?? mimo ze obroty na zimnym silniku otrzymują się chwile na niecałym 1000 poczym zaczynają stopniowo opadać ....

[ Dodano: 24 Lis 2009 15:34 ]
i jak go mozna wyeliminowac, sprawdzic czy to ona problemow nie powoduje ... bez podmieniania


VW power :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 362 gości