Drgawki silnika na wolnych obrotach po raz setny!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
O właśnie! O to mi chodziło czy ktoś mi to potwierdzi
W takim razie chyba u mnie dwumas już ma dość , czas szykować jednomasa( sprzęgło już mam bo miałem tydzień temu okazję kupić to brałem ).
W takim razie chyba u mnie dwumas już ma dość , czas szykować jednomasa( sprzęgło już mam bo miałem tydzień temu okazję kupić to brałem ).
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 00:37 przez wojt255, łącznie zmieniany 1 raz.
Powrót do tematu ...
Witam znowu wracam do tematu bo dalej nie rozwiazany problem z drganiem pod fotelem no i silnik sie teraz jeszcze bardziej trzesie (tylko jak jest rozgrzany ) .
Wymienilem juz dwumas ze sprzeglem i nic nie pomoglo, nastepnie łape pod skrzynia biegow i tez niec nie pomoglo , dalej - sprawdzone sprzeglo alternatora okazalo sie dobre ale wymienilem napinacz alternatota i tez nic nie pomoglo???? silnik sie trzesie i drga pod fotelem na biegu jalowym????
Wymienilem juz dwumas ze sprzeglem i nic nie pomoglo, nastepnie łape pod skrzynia biegow i tez niec nie pomoglo , dalej - sprawdzone sprzeglo alternatora okazalo sie dobre ale wymienilem napinacz alternatota i tez nic nie pomoglo???? silnik sie trzesie i drga pod fotelem na biegu jalowym????
sprawdźcie też działanie czujnika pedału sprzęgła, u mnie silnik ALH zaczął drgać przy hamowaniu, nie było żadnego błędu ale przy sprawdzaniu w grupie 01 Engine, 006 2 pole wskazań - czujnik pedału sprzęgła - Pierwsze zero wcale się nie zmieniało - dopiero po naprawie czujnika silnik zaczął normalnie zwalniać - bez drgawek (po każdym naciśnięciu pedału sprzęgła przełączało już normalnie z zera na jedynkę).
A ja w swoim AHF podciagnalem dawke paliwowa na 3,5 mg w vag comie i juz nie ma drgawek przy zwalnianiu/gojezdzaniu na luzie. Pali ładnie mimo ze nie moglem dodac obr zbytnio na vagu. Jeszcze mam zmienione z manuala na automat ale zobacze jak bedzie jak przywróce fabryke.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Będą drgawki.wesol pisze:Jeszcze mam zmienione z manuala na automat ale zobacze jak bedzie jak przywróce fabryke.
Moim zdaniem lepiej juz miec te drgawki niz jezdzic na przekodowanym na automat. To nie jest jazda.
Wg moich obserwacji w automacie samochód nie zwalnia po odjęciu gazu. Czyli Jest jakas tam stale utrzymywana dawka i komp nie bierze pod uwage sygnalu ze sprzegła, wiec jadac na automacie nie mamy drgawek.
Idąc dalej tym tropem co powoduje drgawki????
Dawka biegu jałowego?
Zauwazyliscie jak reaguje silnik jak sie dodaje gaz z wcisnietym sprzeglem a jak bez.
Ten problem musi być z tym związany.
Ostatnio zmieniony pn maja 10, 2010 11:52 przez marcin999, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli wszystko jest sprawne to silnik będzie schodził z obrotów, tylko wolniej. Przy zmianie biegów na wyższy może nawet podbijać delikatnie obroty mimo puszczenia gazu. Coś o tym wiem, bo walczyłem u siebie (w Mk3 1Z) z niedziałaniem czujnika sprzęgła (problem programowy). Szczerze mówiąc to na chwilę obecną wolę zachowanie silnika bez czujnika, bo na skutek zużycia sprzęgła mam podszarpywanie - tzn. czujnik odcina zaraz jak tylko dotknę pedał, a sprzęgło bierze głębiej i powstaje takie szarpnięcie spowodowane gwałtowniejszym wytracaniem obrotów Ale dla pełnej fabrycznej funkcjonalności tempomatu czujnik musi byćmarcin999 pisze:(...) Moim zdaniem lepiej juz miec te drgawki niz jezdzic na przekodowanym na automat. To nie jest jazda.
Wg moich obserwacji w automacie samochód nie zwalnia po odjęciu gazu. Czyli Jest jakas tam stale utrzymywana dawka i komp nie bierze pod uwage sygnalu ze sprzegła, wiec jadac na automacie nie mamy drgawek.
Jestem kierowcą Tira i dodawanie jakiegokolwiek oleju to totalna bzdura. Na pewno nie słyszałem, żeby jakikolwiek kierowca ciężarówki robił takie zabiegi. Każdy szef kombinuje co nalać żeby samochód jechał? Jeżdze nowym Volvem FH12 na pompowtryskach i tankuję normalne paliwo i wszystko gra. Jakbym powiedział szefowi, że potrzebuję dolać oleju do kosiarek to by się chyba zesrał ze śmiechu. Tankujcie normalne paliwo i już. Ja pozbyłem się drgawek montując zestaw jednomas Valeo i wszystko już śmiga przez 10tys bez zarzutu. Też kombinowałem ze wtryskami, filtrami, dolotami, czujnikami i wszytko bez sensu jednak nie wiem jak z PD bo nie wszystkim jednomas podejdzie. Mój kumpel zmienił program w PD i drgawek brak!stanislawski pisze:I mnie się mimo wszystko wydaje, że będą to jednak pompowtryskiwacze!Maniek312 pisze:Po wielu analizach jak dotychczas stawiam na pompowtryskiwacze
Diagnoza wychodzi OK, ale już wszystko zostało wyeliminowane. Ciekaw jestem tylko, czy komuś udało się SKUTECZNIE pozbyć drgawek!
Ja stwierdzam tylko, że one są coraz dokuczliwsze! No cóż! Kilometrów przybywa!
Ktoś z mechaników mi poradził wlać do zbiornika do ropy syntetycznego oleju do pił wysokoobrotowych (takiego czerwonego) - podobnież pół litra takiego oleju pomoże ?? Ne doświadczałem tego nigdy, jakoś nie jestem zbytnio przekonany.
Może Koledzy mają w tej kwestii doświadczenie.
Czy może zaszkodzić? Tu "doradca" akcentował, że WYŁĄCZNIE syntetyczy czerwony do pił wysokoobrotowych, nie daje nagaru i efekt natychmiastowy.
Podobnież TIR'owcy to powszechnie stosują?
Potwierdzi ktoś tę metodę?
Fast and Furious
- stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Czy możesz Kolego coś więcej w tym temacie napisać?basston pisze:Mój kumpel zmienił program w PD i drgawek brak!
Jaki on ma silnik (u mnie AXR), gdzie można tę zmianę i za ile?
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 07:46 przez stanislawski, łącznie zmieniany 1 raz.
Tato, a dlaczego ten samochód jest zepsuty?
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
Synku, on nie jest zepsuty. To diesel.
zobaczcie jak na silniku AGR w Skodzie skaczą obroty i dawka na biegu jałowym, problem jeszcze nie rozwiązany, w sterowniku błędów brak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5b861.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5b861.html
CHOLERA mam tak samo w swoim AGR VW GOLF i nie wiem co zrobić pompa dobra nastawnik też ale co dalej jedna wielka kupa. POMOCY JUŻ MAM DOŚĆ TEGO SAMOCHODUSztomel pisze:zobaczcie jak na silniku AGR w Skodzie skaczą obroty i dawka na biegu jałowym, problem jeszcze nie rozwiązany, w sterowniku błędów brak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5b861.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 182 gości