Kąt poczatku wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak juz wybulilem tyle kasy to mogliby oni to zrobic do konca dobrze, mam tylko nadzieje ze mnie nie pogonia z tekstem "dobrze ustawiony - my wiemy co robimy" bo wtedy to juz chyba sie ostro zdenerwuje
a tak na marginesie - jaki wplyw na spalanie ma ten kat wtrysku ?? jak sie moze zmienic spalanie w zaleznosci od zlego ustawienia
uważaj na słowa
damcio151
a tak na marginesie - jaki wplyw na spalanie ma ten kat wtrysku ?? jak sie moze zmienic spalanie w zaleznosci od zlego ustawienia
uważaj na słowa
damcio151
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 20:21 przez mike_00, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Ustawienie kąta wtrysku.
Kat wtrysku ustawia się tylko i wyłącznie kręcąc pompa.Kompem można wyregulować dawkę wtrysku,jednakże możliwości jej zmiany i tak nie są wielkie,najlepiej przesuwać nastawnik.Co do sprawdzenia kata wtrysku.Jak uruchomisz vag,wejdź w blok pomiarowy 01,grupa 000,następnie przełącz na nastawy podstawowe i zobaczysz przycisk TDI timing,kliknij tam i pojawi Ci się wykres.Z niego właśnie odczytujesz kat wtrysku.Jeżeli jest za wysoko,kręcisz pompa w prawo,jak za nisko w lewo(do silnika).Pamiętaj przedtem,aby poluzować śrubki i nie kręć za dużo,milimetry...milimetry..
Kat wtrysku ustawia się tylko i wyłącznie kręcąc pompa.Kompem można wyregulować dawkę wtrysku,jednakże możliwości jej zmiany i tak nie są wielkie,najlepiej przesuwać nastawnik.Co do sprawdzenia kata wtrysku.Jak uruchomisz vag,wejdź w blok pomiarowy 01,grupa 000,następnie przełącz na nastawy podstawowe i zobaczysz przycisk TDI timing,kliknij tam i pojawi Ci się wykres.Z niego właśnie odczytujesz kat wtrysku.Jeżeli jest za wysoko,kręcisz pompa w prawo,jak za nisko w lewo(do silnika).Pamiętaj przedtem,aby poluzować śrubki i nie kręć za dużo,milimetry...milimetry..
Witam,
Wymieniałem w serwisie bosch rozrząd i ustawiałem kąt początku wtrysku, sprawdziłem go i jest za wczesny, oto dowód(temp płynu ponad 80st. C):
Zadzwoniłem do nich i poinformowałem o tym fakcie, a oni powiedzieli, że ustawiali za pomocą zegara wkręcając go do pompy wtryskowej. Oczywiście sprawdzą mi go jeszcze raz ale jak wg. nich bedzie dobrze to za to zapłace.
Pomóżncie co mam zrobić
Pozdrawiam
Wojciech
Wymieniałem w serwisie bosch rozrząd i ustawiałem kąt początku wtrysku, sprawdziłem go i jest za wczesny, oto dowód(temp płynu ponad 80st. C):
Zadzwoniłem do nich i poinformowałem o tym fakcie, a oni powiedzieli, że ustawiali za pomocą zegara wkręcając go do pompy wtryskowej. Oczywiście sprawdzą mi go jeszcze raz ale jak wg. nich bedzie dobrze to za to zapłace.
Pomóżncie co mam zrobić
Pozdrawiam
Wojciech
a to zabawne, u mnie jest lepiej ustawiony ale jednak tez im sie to nie udalo dobrze zrobic
mowiles im ze sprawdzales komputerem i jest zle ?? czy tylko ze zle pali ??
ja jeszcze chce na takim pojezdzic i zobaczyc jak sie zachowywac bedzie, potem sie zobaczy, albo sam go przestawie bo juz wiem jak, albo pojade do nich
mowiles im ze sprawdzales komputerem i jest zle ?? czy tylko ze zle pali ??
ja jeszcze chce na takim pojezdzic i zobaczyc jak sie zachowywac bedzie, potem sie zobaczy, albo sam go przestawie bo juz wiem jak, albo pojade do nich
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Na zegar to ustawia sie stare klekoty bez komputera. Po to jest komputer aby po ustawieniu na zegar (choc wcale tego nie trzeba uzywac), odczytac wartosc kata na komputerze i wyregulowac go.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
To zależy od typu silnika. W ASV a co za tym idzie jeśli dobrze pamiętam ALH nie ma szans. Jeśli uruchomisz silnik z odkręconą pompą to masz z głowy dobrą godzinę na szukanie tego małego zakresu w którym VAG wyświetla jakiekolwiek wartości. Może w innych silnikach jest taka możliwość - trudno mi powiedzieć.mike_00 pisze:na wlaczonym mozna krecic pompa, przynajmniej tak pisali wczesniej na forum
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości