[All VW] Polerowanie lakieru

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Condi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lis 09, 2006 19:24
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: Condi » śr kwie 09, 2008 09:47

Dj Darecki, Aż mi sie w to wierzyc nie chce, efekt znakomity :bigok:



Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » śr kwie 09, 2008 12:26

ja tu znalazłem cosik o malowaniu lakierowaniu i polerkach jak sie wczyta i zagada do gości to można się dużo dowiedzieć


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr kwie 09, 2008 15:03

MAPET pisze:to g3 farecli pewnie dostpena wszedzie prawie
Po G3 taki efekt? hehe . Chciał bym to zobaczyć , w sumie widziałem niby profesjonalne polerowanie samą G3 , na jasnym lakierze wygląda jakoś a na ciemnych tragedia , pełno kółek widocznych na słońcu i o głębi ciemnego koloru można zapomnieć.

Tak jak pisał Bienio3000 to jest polerowanie 3 stopniowe

G3 idzie na początek , a potem mleczko i wosk :green_fuck:

PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony śr kwie 09, 2008 15:06 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr kwie 09, 2008 15:10

Dj Darecki, to moze zdradzisz tajemnice co i jak po kolei chetnie poczytam.. czy to tajemnica? :chytry:


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr kwie 09, 2008 15:52

MAPET pisze:Dj Darecki, to moze zdradzisz tajemnice co i jak po kolei chetnie poczytam.. czy to tajemnica? :chytry:
To nie jest żadna tajemnica . Na początku przecież jest opisane jak i co .
Pasty ,mleczka można kupić np. Farecli , 3M itp. Podwinąć rękawy i do dzieła :)

PozdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

bieniu3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr sty 30, 2008 23:22
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: bieniu3000 » śr kwie 09, 2008 21:43

Na pierwszej podstronie, 5 post od góry, 3 wers opisałem wszystko dokładnie po kolei :)



Areksmyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr lis 07, 2007 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Areksmyk » czw kwie 10, 2008 10:49

bieniu3000, oprócz Golfa II posiadam od niedawna Volvo 240 kombi ze strasznie wyglądającym dachem. Jak powiedział mi znajomy lakier bazowy nie był dobrze zmatowany i bezbarwny po prostu popękał (np na myjni). Praktycznie 1/3 dachu jest popękana - cos w rodzaju siateczki jak sie zbije szyba hartowana (tylko ze siateczka jest bardzo drobna). Przy lekkim potraktowaniu tego spekania np szpachelką - schodzi ten popękany lakier. Nie wiem czy dobrze się wyraziłem. Jak coś - postaram się zrobić zdjęcie.

Moje pytanie - czy bawic sie w polerowanie czy tez oddac do lakierowania?



Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » sob kwie 12, 2008 15:30

bieniu3000 pisze:G3 poleruje sie biala (twarda) gabka. Potem lecisz politurą do wcierania maszynowego (czarna miekka gabka). Politura zgubi ten mat po G3 i nada glebokiego koloru i polysku. Na koniec jakis preprat utrwalajacy efekt. Ja robie takie wlasnie 3 stopniowe polerki i efekt jak na zdjecu :smoke:
A dokładnie jakich firm specyfiki uzywasz, może jakieś foty, chodzi mi o politure którą stosujesz po G3 i preparat utrwalający efekt. I jakie gąbki do nich stosujesz.

Pozdrawiam


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

bartos01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt sty 04, 2008 11:45
Lokalizacja: Jarosławiec

Post autor: bartos01 » ndz kwie 13, 2008 10:02

a może mi ktoś powie czy po umyciu autka karszerem (myjka pod ciśnieniem) i płynem do mycia aut, nadal mogą być tłuste blachy??? może być autko tak bardzo tłuste że za pierwszym razem nie zejdzie??? już nie powiem że gdy woskowałem to straszne ślady zostawały...



Awatar użytkownika
AdiWRoc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 18:29
Lokalizacja: Wrocław Polska / Ijmuiden Holandia

Post autor: AdiWRoc » ndz kwie 13, 2008 18:21

A ja od siebie polece paste znanej dobrze na rynku firmy RANAL lub BODZIO - tak sie składa że obydwie wychodzą spod łap firmy w której pracuje. Do tego gąbki też Bodzia, CSV lub Ranal - jeden czort ale sie o tym nie mówi. Efekt końcowy? Porównywalny z efektem po Farecli G3. Wszystko zależy od tego jak sie kto do polerowania przyłoży, jakiego użyje sprzętu, kiedy straci cierpliwość i opadną mu ręce ze zmęczenia itp. Jak już ktoś wcześniej napisał polerki z przedziałem obrotów 900-1100 są najlepszym wyjściem. Jeden ze sposobów często stosowanych przez lakierników to start od sztywnej gąbki - najczęściej białej lub pomarańczowej i przechodzenie do miększych a kończąc na czarnej. Biała pije najmniej wody, czarna najwięcej. Jeśli pomogłem lub coś rozjaśniłem w temacie to sie ciesze :bajer:


Moje XX Jahre viewtopic.php?f=88&t=391092" onclick="window.open(this.href);return false;
Sarkazm TEAM Member
"Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ... "

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » pn kwie 14, 2008 20:39

Witam , a moze by ktos powiedział którą polerke z tych co są na allegro warto kupić, chodzi mi o jedna z tych dwóch:

http://www.allegro.pl/item340659669_oka ... cp207.html

http://www.allegro.pl/item343051589_pol ... ocja_.html

Którą polecacie?


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
AdiWRoc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 18:29
Lokalizacja: Wrocław Polska / Ijmuiden Holandia

Post autor: AdiWRoc » pn kwie 14, 2008 21:39

Tą za 100zl - link nr. 1 Eurotec CP 207 bo ma moim zdaniem lepszy przedział obrotów. Czasem lepiej zacząć [bez obrazy za użyte określenia] nawet od 600 [dla amatorów] niż 1000 [dla wprawionych i lakierników]. Opcja 2 to też dobry sprzęt ale nie oszukujmy sie - przy aucie 3000obr nie wykorzystasz bo do gołej blachy dolecisz albo w skrajnych przypadkach zrobisz dziure na wylot [już widziałem takie masakry]. Podobnego sprzętu używamy w firmie więc polecam.


Moje XX Jahre viewtopic.php?f=88&t=391092" onclick="window.open(this.href);return false;
Sarkazm TEAM Member
"Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ... "

Awatar użytkownika
yanek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:53
Lokalizacja: Będzin / śląskie
Kontakt:

Post autor: yanek » śr kwie 16, 2008 10:21

ja tam używam Einhella i nienarzekam, bardzo przyjemna maszyna i nie ma tendencji do grzania się przy dlugiej pracy, a co do pasty to polecam też zamiast G3 produkt z firmy MIRKA, jest tanszy, porownalem go z farecla na 1 elemencie obok siebie, efekt ten sam a cena niższa o wiele:) no ale jeśli kogoś stać i wie że nie skonczy na 1 aucie to proponuje tuby z firmy 3M, są to naprawde dobre produkty:)



Awatar użytkownika
fireman998
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 08:13
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: fireman998 » wt maja 27, 2008 22:19

Proszę o rade czy taki zestawik pomoże mi lakier ożywić:
Pasta - http://moto.allegro.pl/item364893261__p ... aniej.html

Mleczko - http://moto.allegro.pl/item372179172_ml ... niej_.html

Wosk - http://moto.allegro.pl/item365650979_wo ... x_top.html

Czy takie ilości preparatów starczy na MK3?
Czy tymi preparatami można polerować ręcznie?
Jeśli ręcznie to czy można zwykłą szmatką czy jakąś specjalną?

Troche nazbierało się pytań... :crazy:
Ostatnio zmieniony wt maja 27, 2008 22:19 przez fireman998, łącznie zmieniany 1 raz.


Notlauf ---> Mnie już Boguś nie lej...

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości