na pompie bez modów w ogóle nie dymi , ale i nie jedzie , on się toczyżubr pisze:Jak wygląda dymienie na takim wynalazku, widać kto jedzie z tyłu?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ostatnio zmieniony pn lip 13, 2009 19:22 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Szukanie nie boli a szczególnie czytanie .. poczytaj sobie o tym było niejeden raz......hanyblaa pisze:Witam Posiadam Golfa III TDI juz raz remontowalem pompe wtryskawa po jakims czasie znowu padla czy jakbym zalozyl zwykla pompe od TD Moc Silnika bedzie taka sama czy Potrzebne Sa jakies zmiany w niej ??
Co do pompy od TD raczej na taka sama moc nie licz.... potrzeba trochę modyfikacji.
Jaką pompę chcesz tam włożyć ? od czego, podaj numer bosch
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Odświeżę temat
Koledzy ktoś podpowie, czy podejdzie motorek 1z 1.9tdi z audi b4 do paska b4 zamiast aaz? Chodzi o sam słupek, wiem że podstawa filtra,misa i może smok jest inny, ale najważniejsze czy otwory na łapy i do skrzyni podpasują.
Koledzy ktoś podpowie, czy podejdzie motorek 1z 1.9tdi z audi b4 do paska b4 zamiast aaz? Chodzi o sam słupek, wiem że podstawa filtra,misa i może smok jest inny, ale najważniejsze czy otwory na łapy i do skrzyni podpasują.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Blok silnika AAZ td i 1Z tdi jest w zasadzie taki sam ,także wszystko powinno pasowaćpitru pisze:czy podejdzie motorek 1z 1.9tdi z audi b4 do paska b4 zamiast aaz? Chodzi o sam słupek,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Dzięki Munior, bo już zwątpiłem.
Koledzy, czy po założeniu pompy td (rozwiązanie tymczasowe) do 1z, kąt wtrysku powinien być ten sam? (w aaz miałem 81) Czy stworzył ktoś może foto-poradę, faq jak zabrać się do przeróbki na 10mm? Szukałem, czytałem, ale wszędzie tylko ogólniki. Temat do garażu czy raczej dla pompiarza?
Koledzy, czy po założeniu pompy td (rozwiązanie tymczasowe) do 1z, kąt wtrysku powinien być ten sam? (w aaz miałem 81) Czy stworzył ktoś może foto-poradę, faq jak zabrać się do przeróbki na 10mm? Szukałem, czytałem, ale wszędzie tylko ogólniki. Temat do garażu czy raczej dla pompiarza?
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
pitru, ja pompę do swojego M-TDika budowałem na podstawie tej porady.Nie jest to taka prosta sprawa .
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6427.0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6427.0" onclick="window.open(this.href);return false;
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Dzięki kolego, może pokusisz się o jakiś opis?
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
pitru, to jeszcze sobie poczytaj .
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=198838" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=198838" onclick="window.open(this.href);return false;
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
KrystO pisze: Ja u siebie mam pompę zbudowana z pompy od 1Z i o tylu konikach to mogę pomarzyć! Gorzej się turla niż mój stary AA-zecik .
Rozwiązałeś już wszystkie problemy z regulacjami pompy? Trochę czasu już minęło, jak czytam te posty to odnoszę wrażenie, że większość projektów m-tdi
poupadało. Jedyne, co mnie przekonuje to niewielkie spalanie. Nie bardzo już kumam na ori pompie td aaz= muł (z modami też?) Z kolei pompa td aaz z bebechami tdi też muli? ludzie psioczą na moc.
Może ktoś napisze jak to poukładać, żeby optymalnie zestroić pompę z silnikiem.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Jak by to było takie proste to na pewno by ktoś opisał ,poza tym jak już ktoś do tego doszedł to sam wiesz ,więc i tak nie poda na tacypitru pisze:Może ktoś napisze jak to poukładać, żeby optymalnie zestroić pompę z silnikiem.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
a co tu pisać jak wszyscy są zadowolenipitru pisze:że większość projektów m-tdi poupadało.
przecie niektórzy podawali co jak pozmieniali i że mykają ja mam pompę seryjną po za tarczą oporową , nic nie wiercone ani spawanemunior pisze:ak by to było takie proste to na pewno by ktoś opisał ,poza tym jak już ktoś do tego doszedł to sam wiesz ,więc i tak nie poda na tacy
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Z poradami to podejrzewałem, że tak będzie (podziękowania dla arwam-a) Ale stało się..... 2 noce w garażu i jest kolejny m-tdi. Prawie.....
Mam jeszcze wiele problemów do rozwiązania, ale mam nadzieję, że to kwestia czasu.
Co do mocy, to turla się niemal tak, jak mój seryjny aaz..... przed modami.
Mam problemy z wyregulowaniem pompy na zimnym silniku, Odpala, ale trochę się telepie i kopci a po rozgrzaniu falują delikatnie obroty.
Kolejny problem, to przy zwalnianiu silnikiem w zakresie 1800-2000obr. następuje szarpanie, które znika jak dodam gazu. Turbo załącza się od 2000obr.
Gov moda chyba usunę, bo podejrzewam, że jest przyczyną problemów z obrotami, a 1z raczej wysoko się nie kręci.
Zrobiłem małą trasę w sobotę prawie 600km i spalił ok 5l/100km
Mam jeszcze wiele problemów do rozwiązania, ale mam nadzieję, że to kwestia czasu.
Co do mocy, to turla się niemal tak, jak mój seryjny aaz..... przed modami.
Mam problemy z wyregulowaniem pompy na zimnym silniku, Odpala, ale trochę się telepie i kopci a po rozgrzaniu falują delikatnie obroty.
Kolejny problem, to przy zwalnianiu silnikiem w zakresie 1800-2000obr. następuje szarpanie, które znika jak dodam gazu. Turbo załącza się od 2000obr.
Gov moda chyba usunę, bo podejrzewam, że jest przyczyną problemów z obrotami, a 1z raczej wysoko się nie kręci.
Zrobiłem małą trasę w sobotę prawie 600km i spalił ok 5l/100km
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
ja ma przerobioną dziwgnie przestawiacza pierścienia dawki , bez tego była lipa , brak należytej mocy, teraz po przerobieniu jest ok.
jeżdże i jeżdżę i nigdy mnie nie zawiódł, no może poza wtryskami które są na wykończeniu al to przy zakupie były niemrawe... Tłoczek mam 11mm fala afn, reszta z 1.9td, poza korpusem od cromy.
od czsu do czasu coś zmieniam głównie przy lda.
jednak z powodu siadających wtrysków idealne wregulowanie jest niemożliwe.
chętnie kupię 2 końcówki do tdi afn.
jeżdże i jeżdżę i nigdy mnie nie zawiódł, no może poza wtryskami które są na wykończeniu al to przy zakupie były niemrawe... Tłoczek mam 11mm fala afn, reszta z 1.9td, poza korpusem od cromy.
od czsu do czasu coś zmieniam głównie przy lda.
jednak z powodu siadających wtrysków idealne wregulowanie jest niemożliwe.
chętnie kupię 2 końcówki do tdi afn.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości