Turbina GT1749VA wysiadla..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 08:41

Jeszcze w kwestii sztangi, rozkrecajac srube zmniejszamy czy zwiekszamy doladowanie?
wydłużając sztangę - zminiejszamy

skracajać - zwiększamy
zaprzal pisze:nie ma co tak panikowac, jezdzi caaaala masa aut z AWXami i nie w kazdym musi od razu pasc turbo
Ja, Olo, Katherina itd... ja nie panikuje - ja przestrzegam innych - teraz żałuje że nie wziąłem wtedy hybrydy od Karambola...ale kto wiedział ?

pisał Rob555 że są dychawiczne.... ale dbałem i chodziła na serii, łagodnie narastało doaładowanie w sofcie i co ...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 09:11

cowboy pisze:Ja, Olo, Katherina itd... ja nie panikuje - ja przestrzegam innych - teraz żałuje że nie wziąłem wtedy hybrydy od Karambola...ale kto wiedział ?
znam wiecej przypadkow, ze padly... ale pomysl ile tych AWX jezdzi po drogach jakby kazdy mial padac co by sie dzialo...to po prostu mala popierdolka zeby sobie starszy pan jezdzil w zakresie 1800-3300 obrotow i sie cieszyl, ze ma super elastyczne auto. Nie ma co oczekiwac , ze z auta sie zrobi pocisk


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 09:45

zaprzal pisze:to po prostu mala popierdolka zeby sobie starszy pan jezdzil w zakresie 1800-3300 obrotow i sie cieszyl, ze ma super elastyczne auto
dokładnie tak, NIE NADAJE się do ostrej jazdy i kręcenia auta do 4500 rpm !

i tyle w temacie...

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 10:36 ]
cholera.... zacząłem się zastanawiać na GT22.....



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw lip 12, 2007 10:37

to co jak ja bende jedził w zakresie od 3000-4500 to sie wysra tak ?? :grin: :grin:

grubo :hmm:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 11:05

Fido_dido pisze:to co jak ja bende jedził w zakresie od 3000-4500 to sie wysra tak ?? :grin: :grin:
jak bedziesz miał pompe 11 i wtryski 230 (z tego co kojarze) i AWX-a na 1,5 Bara to nie wróżę jej długiego żywota :P

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 11:05 ]
chyba że masz AWX-a "wzmacnianego" :P ?



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw lip 12, 2007 11:06

cowboy pisze:
[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 10:36 ]
cholera.... zacząłem się zastanawiać na GT22.....
W końcu rozsądek wstąpił w Ciebie... :grin:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 11:08

ventil pisze: W końcu rozsądek wstąpił w Ciebie... :grin:
no w sumie tak ... ale potrzebuje flanszy do kolektora, downpipe do przeróbki chyba też..

dolot to juz przy tym pestka...

więc chyba jednak potestuję tą hybrydę...



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw lip 12, 2007 11:20

cowboy pisze:
Fido_dido pisze:to co jak ja bende jedził w zakresie od 3000-4500 to sie wysra tak ?? :grin: :grin:
jak bedziesz miał pompe 11 i wtryski 230 (z tego co kojarze) i AWX-a na 1,5 Bara to nie wróżę jej długiego żywota :P

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 11:05 ]
chyba że masz AWX-a "wzmacnianego" :P ?
a jak to sprawdzić czy jest wzmaciany [-o< #-o ???


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 12:04

Fido_dido pisze:a jak to sprawdzić czy jest wzmaciany [-o< #-o ???
a nie wiesz co kupowałeś ? :P

brałeś używke AWX GT1749VA, czy hybryde ?

nówka AWX za 1200 PLN
http://www.allegro.pl/item211996444_tur ... _nowa.html

jeśli ktoś ma ochote sprawdzić ile pojeździ :) byc moze te kilka osób z forum to wyjątki...i rzeczywiście bedzie śmigac taka turbinka zawodowo

ja jednak cisnąłem poprzednią VNT15 i nic się nie działo - śmiem twierdzić że dużo więcej zniesie taka sprawdzona 110 tka, niże to nówki AWX z Allegro



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw lip 12, 2007 12:16

nio ja mam uzywana ale stan igła :D


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 12:27

cowboy, ... Moze bedzie mial wiecej szczescia, nie ma co na razie panikowac i gadac, ze kazda AWX musi pasc bo Tobie padla

kiedys mialem garretta T2 ktory mial takei luzy, ze wirnik dotykal obudowy, cisnienie bylo zwiekszone do okolic 1,3 bar z 0,6 bar seryjnych i przejezdzilem na nim kilkadziesiat tys km i nic sie nie dzialo

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 12:36 pm ]
cowboy pisze:cholera.... zacząłem się zastanawiać na GT22.....
przeciez mowiles, ze trakcji nei bedzie i to w ogole bez sensu bo 170km wystarczy :helm:
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 12:29 przez zaprzal, łącznie zmieniany 3 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 13:01

zaprzal pisze:bo 170km wystarczy :helm:
bo wystarczy - ja nie chce więcej niż 170KM tylko bezpiecznie
zaprzal pisze:nie ma co na razie panikowac i gadac, ze kazda AWX musi pasc bo Tobie padla
czy ja gdzieś panikuję, czy piszę że każda padnie ?

grzecznie przestrzegam innych żeby nie popełnili tego błedu

i od razu powiem ta turbina padła mnie - chip uysy, Katherinie - chip VW, Michnik - chip Rob555, Olozwirski - chip Compsport, slg - nie wiem gdzie pisał... i tak dalej nie bede wymieniał
zaprzal pisze:Moze bedzie mial wiecej szczescia
to już GT1749VA nie jest dla starszych panów ?
kiedys mialem garretta T2 ktory mial takei luzy, ze wirnik dotykal obudowy, cisnienie bylo zwiekszone do okolic 1,3 bar z 0,6 bar seryjnych i przejezdzilem na nim kilkadziesiat tys km i nic sie nie dzialo
no własnie... te GT1749VA nie gwiżdża, a padają bo mają słabe ośki - ja zdania nie zmienie... nikt mnie już do tego nie przekona

ps. starsze turbinki bez zmiennej geometrii są nie do zajechania ...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 13:14

cowboy pisze:Katherinie - chip
padla na serii dla scislosci

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 1:29 pm ]
to już GT1749VA nie jest dla starszych panów ?
w sam raz na seryjne 130 koni :)
czy ja gdzieś panikuję, czy piszę że każda padnie ?
piszesz kazdemu, ze zyczysz szczescie itp ;)

spoko luz, nei moja sprawa ogolnie :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 14:01

cowboy pisze:Katherinie - chip VW
padla na serii dla scislosci
a chip VW to co to znaczy :P ? u mnie tez na seryjnym doładowaniu ale nie na seryjnym programie :)
w sam raz na seryjne 130 koni :)
pod warunkiem że się jeździ jak starszy Pan
piszesz kazdemu, ze zyczysz szczescie itp ;)
każdemu - komu tak napisałem ?

piszę że odradzam, jesli się ma zamiar szybko jeździć - jak ja kupowałem to nie słuchałem paru osób które mówiły że te turbinki są delikatne... jak się okazuje to się sprawdziło i rzeczywiści jak się ostro dowali to nawet na seryjnym programie się wykrzaczają...

te same opinie zbiera teraz turbinka w BKD (2.0 140KM) - też na seryjnych programach odlatują..

jeżeli ktoś chce mieć dobre samopoczucie że ma tuningową turbinę to może montowac, niestety fakty są inne... i z tym trudno polemizowac



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości