vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomatol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 844
Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: tomatol » wt mar 13, 2012 21:36

Toshiba pisze:Chyba, że z komunikacji Cię kierują do ubezpieczalni? :chytry:
Nie kierują cię,ja tak chwile jeździłem.W dowodzie 2,8 opłaty na 1,8.Jak byś chciał zawrzeć nowa umowę OC to lepiej poszukać innej ubezpieczalni=] pan/i dopatrzy się daty wydania dowodu to będziesz musiał uregulować niedopłatę.



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » śr mar 14, 2012 00:48

Wydaje mi się, że temat zbacza trochę. Można by było w sumie zrobić jakiś przylepiony temat "Swap i zmiany w dowodzie rejestracyjnym", bo temat dość uniwersalny :-)



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » śr mar 14, 2012 23:26

panowie jedna szybkie pytanie.skąd pociągnąć + do kontrolek kierunków w liczniku z mkIII?? mam właśnie licznik z mkII,wiązka licznika z mkII.wiązka silnika z passata b3 i nie mam kontrolek kierunków w liczniku.

kolejne pytanie.auto jak jest nagrzane to gubi iskrę przy zapłonie,tzn nie można go odpalić.czy jeś możliwe ze przez słaby aku rozrusznik kreci ale nie będzie iskry??jak jest zimny pali od strzała.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

wrobelek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: śr maja 12, 2010 16:59
Lokalizacja: Warszawa

vr6 w mk2 ????

Post autor: wrobelek » czw mar 15, 2012 09:59

dawid018, aku odpada napewno silnik na module jest?


wrobel

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » czw mar 15, 2012 15:55

dawid018 pisze:panowie jedna szybkie pytanie.skąd pociągnąć + do kontrolek kierunków w liczniku z mkIII?? mam właśnie licznik z mkII,wiązka licznika z mkII.wiązka silnika z passata b3 i nie mam kontrolek kierunków w liczniku.
Kojarzę, że od kierunków jest odpowiednia wtyczka z 3 pinami za skrzynką bezpieczników. Kierunki mają kolor chyba sw/ws i sw/gn i obok nich w tej wtyczce był jeszcze chyba jakiś fioletowy kabelek.
dawid018 pisze: kolejne pytanie.auto jak jest nagrzane to gubi iskrę przy zapłonie,tzn nie można go odpalić.czy jeś możliwe ze przez słaby aku rozrusznik kreci ale nie będzie iskry??jak jest zimny pali od strzała.
Jak masz moduł to może są przebicia?



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » czw mar 15, 2012 16:29

silnik na aparacie.w momencie krecenia załącza pompe tylko nie chce odpalić.dziwne jest to ze na kablach odpali.

co do wtyczki od kierunków to mam ją i sa w niej 2 piny.znalazłem wyjście z wiązki która idzie do komory ale na nich nie pojawia się + po właczeniu kierunków


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » czw mar 15, 2012 17:46

Plusów szukaj w żółtych wtyczkach: A1 pin 2 oraz A2 pin 4. Z tych wtyczek powinny wychodzić kabelki czarno-zielony i czarno biały. Mają być zmostkowane z tymi kablami z wiązki spod maski, przed wtyczką 2-pinową, o której mówiłeś.
Jeśli na tych kablach dalej nie masz plusa to masz zapewne padnięty przekaźnik kierunków albo coś pomieszane z manetką.

EDIT: A to co wcześniej pisałem o wtyczce 3-pinowej i fioletowym kabelku dotyczyło rocznika powyżej 08.95. W starszych wiązkach fioletowy kabelek jest oddzielnie.

No i część artystyczna :rotfl:
Obrazek



wrobelek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: śr maja 12, 2010 16:59
Lokalizacja: Warszawa

vr6 w mk2 ????

Post autor: wrobelek » czw mar 15, 2012 19:06

dawid018, jaki masz aku ?może zasłaby jak z kabli zapala normalnie ...


wrobel

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » ndz mar 18, 2012 17:09

dobra kontrolki ogarnięte.wpiąłem się bezpiśrednio przewodami od licznika w kostki przy skrzynce bezpieczników.

co do odpalania to miałem słabą masę.auto ponad pól roku stało w nie ogrzewanym garazu i pewne połaczenia zasniedziały lub zardzewiały.wyczyściłem,włożyłem wiekszy aku i pali za każdym razem z tym ze musi chwile kręcić(ok 3sek).zastanawiam się czy pompa paliwa wyrabia bo w poprzednim sezonie miałem małe przeboje z pompami i może daje za słabe cisnienie paliwa.przepływka też chyba padła bo jak się zagrzeje to faluje na obrotach tak długo az zgaśnie.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » wt mar 20, 2012 22:38

aku zmieniony na nowy i wszystko z odpalaniem ok.
pozostaje jeszcze ogarnięcie falowania obrotów


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

wrobelek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: śr maja 12, 2010 16:59
Lokalizacja: Warszawa

vr6 w mk2 ????

Post autor: wrobelek » wt mar 20, 2012 23:23

a krokowy patrzyłes ?


wrobel

david81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:06
Lokalizacja: Zielona Góra

vr6 w mk2 ????

Post autor: david81 » wt mar 20, 2012 23:31

przepustnica czysta?


mk2 vr6 robi się ;-)

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » śr mar 21, 2012 03:31

To ja też mam pytanie, bo dziś poskładałem silnik do kupy i próbowałem już pierwszego odpalenia.
Włączam zapłon i słyszę ze skrzynki bezpieczników "cyk cyk cyk cyk cyk" - mniej więcej 2 cyknięcia na sekundę, pochodzą z przekaźnika pompy paliwa.
Co ciekawe po przekręceniu kluczyka silnik odpala prawidłowo, a cykanie ustaje - obecne jest tylko w chwili stacyjki w pozycji zapłonu.
Kojarzy ktoś taki przypadek?
Dodam, że mam około 5 innych przekaźników :los2:



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dziku VR6 » śr mar 21, 2012 08:07

podmień przekaźnik z 3 pola, czyli sterujący ecu


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości