V MAX Diesli
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
to ja mam cos dziwne o ile dobrze pamietam mam chyba okolo 3tys na 100km/h dokladnie niepamietam. bo ja zmienialem licznik bo mialem z zegarkiem ale obroty jalowe pokazuje mi dobrze w granicach 850-1000. chyba ze potem cos mi sie wali nieiwem jeszcze musze sprawdzic jakie mam te obroty. Silnik 1.9td taki jak twoj
Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733
niedoszedlem do tego ;p ale i tak mi sie popsul tamten licznik wiec i tak musialem kupic i tak zreszta lepiej wygloada z obrotomierzem niz bez cos sie dzieje na tym liczniku ;p tylko czasem zal patrzec na te obroty tylko 5k ;p
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 19:39 przez berti666, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733
Caddy ALH Furgon - licznikowe 190km/h
Caddy ALH Kombi - licznikowe 170km/h (szkoda mi było dalej silnik piłować)
T4 2.5TDI 102KM skrzyniowy, wer. budowlana - licznikowe 145km/h
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 16V 136KM - licznikowe 210-220 km/h
Peugeot 406 2.0 HDI 90KM - licznikowe 190km/h
Caddy ALH Kombi - licznikowe 170km/h (szkoda mi było dalej silnik piłować)
T4 2.5TDI 102KM skrzyniowy, wer. budowlana - licznikowe 145km/h
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 16V 136KM - licznikowe 210-220 km/h
Peugeot 406 2.0 HDI 90KM - licznikowe 190km/h
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Jako ciekawostkę ze świata motocyklistów dodam jeszcze kwestię poślizgu kół, który w superszybkich motocyklach jest dość znaczny (nie wiem jak w samochodach, pewnie ma to mniejsze znaczenie):
http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,7138 ... &startsz=xPrzy bardzo wysokich prędkościach pojawia się kolejny problem. Koło napędzane, na którym zwykle dokonywany jest pomiar, kręci się znacznie szybciej, niż motocykl jedzie - przy maksymalnej szybkości różnica może dochodzić nawet do 30 km/h! Trudno w to uwierzyć, ale tak jest - pędzący motocykl jedzie w ciągłym uślizgu, zwłaszcza na nieużywanej jeszcze nawierzchni.
masz racje, musze to sprawdzic dokladnie, bo (2600/100)*167=4342rpm, pewne jest na 100%, że mam 2600 przy 100km/h na V biegu. przegonię go jeszcze raz to dam znać ile mialem obrotów,widocznie mialem 4350 zamiast 4150, ale wiadomo jak jest, emocje, mało nie odfrunąłem zresztą to chyba najmniej wazne , w tdi są dłuższe skrzynie, kumpel mial przy 100kmh 2300 obrotów. pozdrawiamkompot pisze:Jak przy 100 masz 2600, to przy 167 jak w morde strzelil okolice 4350, bo zaleznosc jest liniowa.trebron7 pisze:przy 167 mialem jakies 4150 moze 4100, coś w tych granicach
dodam tylko jeszcze ze na pewno przy 100kmh mam 2600, bo tak najczęsciej jeżdzę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości