Mam małe pytanko, jak sobie poradziłeś z tym ,że mając kołyskę o mkiii poszerza się oś w porównaniu do mkii dosyć znacznie i mi osobiście nie chce wejść felga 15'' 7,5J bez robienia negatywu?Michał_1977 pisze:Michał_1977




Moderator: G0 Karcio
Mam małe pytanko, jak sobie poradziłeś z tym ,że mając kołyskę o mkiii poszerza się oś w porównaniu do mkii dosyć znacznie i mi osobiście nie chce wejść felga 15'' 7,5J bez robienia negatywu?Michał_1977 pisze:Michał_1977
sanki nic nie zmieniają - różnią się tylko łapą - musiałeś założyć równocześnie z nimi wahacze z mkIII i wtedy jest o ponad 4cm szerzej, było założyć wahacze z mkII i półośki z Toledo MKI tdi i by było gitesDomismchw pisze:Mam małe pytanko, jak sobie poradziłeś z tym ,że mając kołyskę o mkiii poszerza się oś w porównaniu do mkii dosyć znacznie i mi osobiście nie chce wejść felga 15'' 7,5J bez robienia negatywu?Michał_1977 pisze:Michał_1977![]()
Co byś mi doradził prócz robienia negatywu? szkoda mi troszkę opon bo kupione nie dawno 4 sztk nowe za 1100zl i szkoda mi szczochrać je
![]()
wachacze mam gdzieś leżą to założe od mkii, od 110 toledo I spasują półośki? dzięki za infoel Kozako pisze:el Kozako
Sytuacja opanowanaMichał_1977 pisze:Michał_1977
Widzę ,że roboty było sporo z tą chłodniczką oleju ale ważne że już huulaMichał_1977 pisze:Michał_1977
troche sie to kupy nie trzyma, skoro sie termostat jeszcze nie otworzyl to skad taka drastyczna roznica?Michał_1977 pisze:W ramach ciekawostki,mogę śmiało napisać,że nawet zanim termostat w podstawie filtra oleju otworzy się i puści gorący olej na chłodniczkę,temperatura cieczy już tak drastycznie nie podnosi się.
kolka raczej bym nieruszal, bo co niby da? to ze ciecz goraca szybcej opusci chlodnice? nie zdazac sie przy tym schlodzic?Michał_1977 pisze:Kolejnym modem będzie dorobieni koła pasowego pompy wody o znacznie mniejszej średnicy
A przeczytałeś dokładnie co i jak napisałem?slawko333 pisze:troche sie to kupy nie trzyma, skoro sie termostat jeszcze nie otworzyl to skad taka drastyczna roznica?
Michał_1977 pisze:Dziwna dla mnie jest jeszcze kwestia samego wskaźnika temperatury,otóż g
Tak,szybciej opuści chłodnicę i mimo że szybciej ją opuści,to z pewnością będzie chłodniejsza od tej,która w tym samym czasie jest w bloku i głowicy.Ta druga tak samo będzie opuszczać silnik-czyli szybciej.slawko333 pisze:kolka raczej bym nieruszal, bo co niby da? to ze ciecz goraca szybcej opusci chlodnice?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości