Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lis 10, 2005 08:26

Pasowało by jeszcze wydajniejsze wtryskiwacze założyć, inny regulator ciśnienia paliwa, porting głowicy, termostat z niższą temperaturą, wskaźnik temperatury spalin, itd.



Breku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt paź 18, 2005 01:40
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: Breku » czw lis 10, 2005 12:55

Hmm...Czyli seryjne wtryskiwacze nie wtlocza tyle paliwa co trzeba...?? Oplaca sie je pod Soft Turbo zmieniac??Bo juz nie pamietam gdzie ale gdzies naniemieckich stronach wyczytalem,ze pod doladowanie zedu 0,4 :0,6 w VR6 wtryski spokojnie podaja paliwo..tyle ze org.pompa paliwa nie wyrobi...Jeszcze mam jedno pytanko związane z regulatorem cisnienia paliwa...na jaki go zmienic??...Dzieki za info...Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw lis 10, 2005 13:03

Fachowcem może nie jestem, ale mogę coś doradzić.
A wiec tak:
Przy 0,6 bara odpręzanie nie jest absolutną koniecznością (u mnie nie ma), ale to zalezy od spręzenia w cylindrach.
Pompa paliwa wskazana, moja seryjna wysrała sie po 20km.
Wtrzyski są niezbędne powyzej 220KM.
Polecam 320-tki, wystarczą do 300KM i nie leją za dużo.
Regulator ciśnienia 4 bary jest w sam raz, w sumie to nie wiem jaki jest seryjnie w AAA.
Wskażnik doładowania i AFR wskazany, EGT raczej konieczny.

Powodzenia.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Breku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt paź 18, 2005 01:40
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: Breku » czw lis 10, 2005 13:51

Ok wielkie dzięki wrazie czego będę jeszcze pytał :)



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt lis 11, 2005 04:12

ml te 240KM z VRa przy moim nowym wyniku to coś cienko wyglądają :> z momentem juz lepiej, ale .... poszukaj "tych koni, w sumie niutonów też"
www.klub.chip.pl\apsik\wykres101105.jpg


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt lis 11, 2005 09:25

EGT jest bardziej konieczne przy turbo a nie przy kompresorze, to samo sie dotyczy AFR - jest on bardziej restrykcyjny przy turbo.

[ Dodano: Pią Lis 11, 2005 8:27 am ]
ml2210 pisze:Fachowcem może nie jestem, ale mogę coś doradzić.
A wiec tak:
Przy 0,6 bara odpręzanie nie jest absolutną koniecznością (u mnie nie ma), ale to zalezy od spręzenia w cylindrach.
Pompa paliwa wskazana, moja seryjna wysrała sie po 20km.
Wtrzyski są niezbędne powyzej 220KM.
Polecam 320-tki, wystarczą do 300KM i nie leją za dużo.
Regulator ciśnienia 4 bary jest w sam raz, w sumie to nie wiem jaki jest seryjnie w AAA.
Wskażnik doładowania i AFR wskazany, EGT raczej konieczny.

Powodzenia.
zaloz sobie wtryski z g60 - bedziesz mial wydajnosc do 300km.
pompa seryjna wydoli bardzo dużo, a jak nie to z K-jeta zakładaj.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Breku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt paź 18, 2005 01:40
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: Breku » pt lis 11, 2005 17:57

a z wtryskami od G60 nie bedzie zadnych problemów??? Będzie to pasować ?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lis 12, 2005 10:06

Będzie, tylko potrzebujesz 6 sztuk.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » sob lis 12, 2005 10:47

GTO pisze:EGT jest bardziej konieczne przy turbo a nie przy kompresorze, to samo sie dotyczy AFR - jest on bardziej restrykcyjny przy turbo.
To chyba oczywiste, przy sofcie na kompresorze nie potrzebujesz tych pomiarów,
bo jest w miarę bezpiecznie,
w przeciwienstwie do Turbo.
GTO pisze: pompa seryjna wydoli bardzo dużo, a jak nie to z K-jeta zakładaj.
Jasne! :rotfl:
Moja sie wysrała po kilkunastu kilometrach, ale pewnie masz większe doświadczenie z VR-ami Turbo.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

mitul

Post autor: mitul » czw gru 15, 2005 18:00

mozecuie mi pomoc? widze ze jestescie dosyc obcykani w tych sprawach wiec pytam was o zdania - najpierw nawiazanie: kumpel mi mowil ze do mojej trojki mozna wlozyc jakas turbinke montowana zaraz za filtrem powietrza i podlaczana do obrotomierza ze wedlug niego ona sie wlacza i daje niby kolo 20 km wiecej. mowil ze koszt tego to okolo 100 150 zlociszow! teraz pytania: czy samo wlozenie to i podlaczenie posd obrotomierz wystarczy czy trzeba jeszcze w sofciku sie bawic? co myslicie o tym? daje to naprawde cos czy to tylko jakis mkicz? bardzo bym sie cieszyl gdyby mi ktos pomogl! dziekuje z gory



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 15, 2005 20:52

Istnieje coś takiego jak turbo elektryczne ale jest to nie warte tych pieniędzy co za to chcą. Ale, ze włancza się za pośrednictwem obrotomierza to pierwszy raz słyszę.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw gru 15, 2005 21:47

No rzeczywiście - włanczane/regulowane przez obroty to jakas nowość no i ta cena 100-150zł - cos to podejrzane... ja bym o czym innym myslał.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

mitul

Post autor: mitul » czw gru 15, 2005 23:48

tylko o czym bys pomyslal? b ow sumei dla mnie samo to ze mam juz te trojke to sukces (student i to jeszcze na alimentach) wiec szukam jakiegos taniego sposobu na zwiekszenie mocy!



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt gru 16, 2005 00:28

mitul pisze:tylko o czym bys pomyslal? b ow sumei dla mnie samo to ze mam juz te trojke to sukces (student i to jeszcze na alimentach) wiec szukam jakiegos taniego sposobu na zwiekszenie mocy!
oj kiepska Twoja sytuacja - ciężko coś Ci tu doradzić ... sensownego rzecz jasna


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości