Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Re: Air Ride - INFO Ogólne
Wie ktoś jakie parametry mają kompresory montowane w Bmw?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Air Ride - INFO Ogólne
mówiłem że tam będzie problem... podkładki musisz dać żeby poducha była pod kątem i nad okuciem gumy co w gwincie miałeś nad sprężyną... u mnie tylko od pasażera ocierało ale już jest ok
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Air Ride - INFO Ogólne
k0nr4d, wiesz co mogę ci porobić fotki w środę jak będę pasowania ostateczne pod dyski robił to ci zrobie od dołu i od tarczy strony ok ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Air Ride - INFO Ogólne
k0nr4d, jak bede jutro miał podeśle Ci na face
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
Jak możesz to zmierz idź razu grubość dolnego okucia i wysokość stopki pod okuciem jeśli ja masz.
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Air Ride - INFO Ogólne
jak bede miał dojście ok... wiem ze pod okuciem nic nie mam mam na płasko tam dawałem podkładki pod śrube która trzyma okucie w belce w kielichu
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
Dla potomnych - jeśli macie tylne okucia starego typu od Mapeta, a zmieniacie poduchy na nowe, należy przerobić dolne okucie, aby podnieść je do góry. U mnie zostało to zrobione w ten sposób, że w dolnym okuciu został wytoczony otwór i nagwintowany, następnie nakręcony na regulację od tylnego gwintu, całość uszczelniona klejem do gwintów. Mimo wszystko z jednej strony poduszka lekko przycierała o zgrubienia belki, zostały potraktowane tarczą i zjechane o około 3mm, w tym miejscu belka jest wyjątkowo gruba, przyłożenie konkretnym młotem nie dawało żadnego efektu, więc nie ma obawy, że się złamie.
Air Ride - INFO Ogólne
nie tylko od mapeta ale po prostu okucia ktore kiedys byly robione na plasko z nowymi poduszkami sie nie sprawdzaja! a kiedysz wszyscy robili na plasko jak gumy rubeny byly sztywniejsze i sie tak nie rozlazily na boki
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Air Ride - INFO Ogólne
k0nr4d, też chciałem sklepać belkę ale młotek jej nie brał. Miejsce otarć wypadało na początku ramienia więc nie odważyłem się tego szlifować. Kiedyś kumpel mk4 zatrzymał się bokiem na krawężniku i oprócz delikatnie zgiętej felgi poddała się belka właśnie w tym miejscu. Ile tam było rdzy - nie wiem.
Kolejna sprawa - na zakrętach belka chodzi na boki przez co poduszki zbliżają się do niej. Na pewnym etapie prac ocierała mi tylko i wyłącznie lewa poducha przy mocnym skręcie w prawo. Było wtedy słychać popiskiwanie. Więc zapas przestrzeni musi być większy niż to wygląda na postoju.
Zrobiłem mimośrodowe okucia i bez przerabiania belki jest OK.
Kolejna sprawa - na zakrętach belka chodzi na boki przez co poduszki zbliżają się do niej. Na pewnym etapie prac ocierała mi tylko i wyłącznie lewa poducha przy mocnym skręcie w prawo. Było wtedy słychać popiskiwanie. Więc zapas przestrzeni musi być większy niż to wygląda na postoju.
Zrobiłem mimośrodowe okucia i bez przerabiania belki jest OK.
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
MAPET, w sumie racja, patrzę na jakieś archiwalne zdjęcia i kiedyś faktycznie wszyscy robili niskie dolne okucie.
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Air Ride - INFO Ogólne
U mnie okucie od kierowcy sprawia problem bo nie chce wejsc w cypek w budzie od gory. Mialem gume od gory ale juz druga wyleciala wiec musze pomanewrowac troche tsm bo jedna strona ma gume druga nie i nie rowno siada...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości