Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » ndz mar 20, 2016 22:50

Musi to być smar, czy może być jakiś olej do oringów?



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » ndz mar 20, 2016 23:17

Najlepiej smar, bo olej zaraz wydmucha i będziesz musiał smarować co chwilę.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: trepson_vlcrew » ndz mar 20, 2016 23:47

k0nr4d, możesz rozwinąć myśl o diodach ?


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » ndz mar 20, 2016 23:53

Wyjścia centralki trzeba zabezpieczyć diodami, żeby napięcie podawane z pilota przewodowego lub przycisków gdzieś w kabinie nie szło na wyjścia centralki. Bez tego zabezpieczenia wyjścia zostają uszkodzone po pierwszym wciśnięciu przycisków pilota przewodowego.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » pn mar 21, 2016 07:38

k0nr4d pisze:Wyjścia centralki trzeba zabezpieczyć diodami, żeby napięcie podawane z pilota przewodowego lub przycisków gdzieś w kabinie nie szło na wyjścia centralki. Bez tego zabezpieczenia wyjścia zostają uszkodzone po pierwszym wciśnięciu przycisków pilota przewodowego.
Hmm, ja nie mam diód przy centralce i wszystko śmiga. Pilot mam na diodach :P



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: trepson_vlcrew » pn mar 21, 2016 11:49

dreadlook, a ja mam pilot od ciebie i weźcie mi wytłumaczcie to ;d wywalam ten badziew tylko miejsce zawala w bagaju :-x :-x


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » pn mar 21, 2016 12:35

Aż z ciekawości dzisiaj sprawdzę bebechy tej centralki, ale nie przypominam sobie, żeby wyjścia były jakoś zabezpieczone w niej fabrycznie.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » pn mar 21, 2016 22:27

k0nr4d pisze:Aż z ciekawości dzisiaj sprawdzę bebechy tej centralki, ale nie przypominam sobie, żeby wyjścia były jakoś zabezpieczone w niej fabrycznie.
Ale po co zabezpieczać z niej wyjścia? Przecież w pilocie (z centralki) masz sterowanie tylko 4-kanałowe. Więc nie będzie się to mieszało z podnoszeniem całości auta :bigok:



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » pn mar 21, 2016 23:11

Nie chodzi o mieszanie, tylko o ewentualne elektryczne uszkodzenie centralki podaniem napięcia na jej wyjścia. Coś jak odwrotna polaryzacja przy podłączaniu urządzenia prądu stałego.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » wt mar 22, 2016 10:24

Przeczyściłem zawór ale jeszcze delikatnie schodzi powietrze. Nie było tam za wiele syfu. Nie nasmarowałem niczym oringów, bo nie miałem nic. Tyle zeszło przez 11godzin
Obrazek



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » wt mar 22, 2016 15:00

ja do nieszczelnosci uzywałem leckfinder z Bernera i nawet malenki nieszczelnosci znajduje sie. oczywiscie jezeli da sie wzrokowo piane zauważyć.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
dreadlook
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr lut 20, 2013 08:31
Lokalizacja: CGD

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: dreadlook » wt mar 22, 2016 20:48

Gdzie to można kupić?



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: trepson_vlcrew » wt mar 22, 2016 23:40

dobra a jak znajdziemy nieszczelność w złączce dajmy na to to skręcić od nowa i dać więcej kleju do gwintu czy inny patent ?


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: k0nr4d » śr mar 23, 2016 09:02

Prosto zaciąć wąż. Na złączki klej na gwint nie jest potrzebny, bo uszczelnienie jest na kołnierzu.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 19 gości