Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Air Ride - INFO Ogólne
k0nr4d, możesz rozwinąć myśl o diodach ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
Wyjścia centralki trzeba zabezpieczyć diodami, żeby napięcie podawane z pilota przewodowego lub przycisków gdzieś w kabinie nie szło na wyjścia centralki. Bez tego zabezpieczenia wyjścia zostają uszkodzone po pierwszym wciśnięciu przycisków pilota przewodowego.
Re: Air Ride - INFO Ogólne
Hmm, ja nie mam diód przy centralce i wszystko śmiga. Pilot mam na diodachk0nr4d pisze:Wyjścia centralki trzeba zabezpieczyć diodami, żeby napięcie podawane z pilota przewodowego lub przycisków gdzieś w kabinie nie szło na wyjścia centralki. Bez tego zabezpieczenia wyjścia zostają uszkodzone po pierwszym wciśnięciu przycisków pilota przewodowego.
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Air Ride - INFO Ogólne
dreadlook, a ja mam pilot od ciebie i weźcie mi wytłumaczcie to ;d wywalam ten badziew tylko miejsce zawala w bagaju
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
Aż z ciekawości dzisiaj sprawdzę bebechy tej centralki, ale nie przypominam sobie, żeby wyjścia były jakoś zabezpieczone w niej fabrycznie.
Re: Air Ride - INFO Ogólne
Ale po co zabezpieczać z niej wyjścia? Przecież w pilocie (z centralki) masz sterowanie tylko 4-kanałowe. Więc nie będzie się to mieszało z podnoszeniem całości autak0nr4d pisze:Aż z ciekawości dzisiaj sprawdzę bebechy tej centralki, ale nie przypominam sobie, żeby wyjścia były jakoś zabezpieczone w niej fabrycznie.
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
Nie chodzi o mieszanie, tylko o ewentualne elektryczne uszkodzenie centralki podaniem napięcia na jej wyjścia. Coś jak odwrotna polaryzacja przy podłączaniu urządzenia prądu stałego.
Air Ride - INFO Ogólne
Przeczyściłem zawór ale jeszcze delikatnie schodzi powietrze. Nie było tam za wiele syfu. Nie nasmarowałem niczym oringów, bo nie miałem nic. Tyle zeszło przez 11godzin
Air Ride - INFO Ogólne
ja do nieszczelnosci uzywałem leckfinder z Bernera i nawet malenki nieszczelnosci znajduje sie. oczywiscie jezeli da sie wzrokowo piane zauważyć.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Air Ride - INFO Ogólne
dobra a jak znajdziemy nieszczelność w złączce dajmy na to to skręcić od nowa i dać więcej kleju do gwintu czy inny patent ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Air Ride - INFO Ogólne
Prosto zaciąć wąż. Na złączki klej na gwint nie jest potrzebny, bo uszczelnienie jest na kołnierzu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 19 gości