bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 04, 2007 09:29

To_mas pisze:ventil, masz więcej roznych fot z tgo silnika :) ) jak tak to podeśli mi jesli mozna :D
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/Moottori/ ogolnodostepne z vwdiesel.net

ale ten silnik to juz przezytek, koles cos mocniejszego buduje
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 09:37 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr lip 04, 2007 09:31

Hmm... Na gt17 bylo duzo więcej Nm na dole niż teraz i było dobrze. Chyba wogóle za dużo Nm... Moc na 0,9 bara 130km i ok. 300 Nm. No chyba, że mi wskaźnik boost przeklamuje, ale raczej nie. Ale podczas testów jeździlem na 1,2 bara. Więc wartości momentu i mocy były wyższe.
ventil, właśnie planuję takie coś zrobić, bo innego wyjścia nie ma.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lip 04, 2007 10:41

euglen, jesteś nie możliwy !!!zaprzal, przestań namawiać bo co drugi TD w Polsce będzie rakietą !! Marcin trzymam kciuki !!! Jeszcze nie wrzuciłem twojej poprzedniej turbiny ale jak coś odezwę się ;)

Chłopaki a nie ma gdzieś kutych tłoków i korb do 1.6 TD??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » śr lip 04, 2007 10:53

zaprzal pisze:
To_mas pisze:ventil, masz więcej roznych fot z tgo silnika :) ) jak tak to podeśli mi jesli mozna :D
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/Moottori/ ogolnodostepne z vwdiesel.net

ale ten silnik to juz przezytek, koles cos mocniejszego buduje
Ty zawsze musisz mnie wyprzedzić... :chytry:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lip 04, 2007 10:57

zaprzal, dzieki bardzo :D:D

dobrze ze ja tyle kasy nie mam zeby sobie VNT załozyć..... :satan:

A do jakiego cisnienia lub jakiej mocy moge w miare bezpiecznie jezdzić moim autem na codzień ?? pozostająć przy T3 ??
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 11:06 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 04, 2007 12:29

A do jakiego cisnienia lub jakiej mocy moge w miare bezpiecznie jezdzić moim autem na codzień ?? pozostająć przy T3 ??
tyle ile T3 muze dmuchac na maxa to tyle dasz rade

VNT to nie tylko turbo, do duzego vnt potrzeba mocnego sprzegla (skrzynia na linki), duze przeguby, wzmocnic silnik tak jak u Euglena, odremontowac lekko (panewy, pierscienie), porzadny IC nie jakas popierdolka, dobra pompa

w sumie to da x000zl kosztow... nie kazdego stac na vnt


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lip 04, 2007 14:17

zaprzal, chciałbym wiedzieć tyle co Ty o dieselkach :))))
Dzieki bardzo kolejny raz :))
zaprzal pisze:w sumie to da x000zl kosztow... nie kazdego stac na vnt
no i ja zostaje przy T3 :)

[ Dodano: Sro Lip 04, 2007 14:19 ]
zaprzal pisze:tyle ile T3 muze dmuchac na maxa to tyle dasz rade
hmm :)) no pomyslimy zobaczymy :) plany są tylko kase musze zbierać:)



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr lip 04, 2007 14:41

Masakra! Jak widze co ty tu Euglen działasz to poprostu szok! Powodzenie w kolejnych przeróbkach życzę!!


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » śr lip 04, 2007 19:27

jA TEZ ZYCZE POWODodzenia !!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin:

OGIEŃ PANOWIE



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw lip 05, 2007 23:07

Tak więc autko już jeździ :grin:
Z racji tego, że w silniku duuużo nowych części się pojawiło to wsadziłem K14 - żebym mógł spokojnie jeździć i żeby mnie nie kusiło cisnąć... :satan:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lip 06, 2007 01:14

euglen pisze:wsadziłem K14
:rotfl:
zart ??:PPP bo jak nie to teraz to Ci sie musi źle jezdzić :))) Mogłeś sobie chociaz K24 zapodać :) hehe :)
Ale jestem pełen podziwu ze tak szybko doprowadziłeś autko spowrotem do uzytku :))
pełen RESPECT :D i zycze powodzenia :)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt lip 06, 2007 08:35

To_mas pisze:zart ??:PPP bo jak nie to teraz to Ci sie musi źle jezdzić )) Mogłeś sobie chociaz K24 zapodać hehe
To_mas, myśle, że ja swoim 1V z turbinką KKK 14 dałbym ci radę z palcem w nosie ;) KKK 14 do do cierania silnika jest jak znalazł !!!

euglen, mi mechanik mówił po wymianie pierścieni i panewek, że silnik się uszczelni po 2 tyś km i w tedy deptać mu mogę !!! Mi się uszczelnił po 5 tyś. a wpiz.... wstawiać mu zacząłem po wymianie oleju czyli po 7,5 tyś. Więc też tak radzę ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lip 06, 2007 09:17

vw_vandal pisze:KKK 14 do do cierania silnika jest jak znalazł !!!
ja bym zalozyl cos wiekszego ustawionego na maly boost zeby silniczek lepiej oddychal


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości