Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- robertg1972
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:15
- Lokalizacja: Choszczno
- Kontakt:
- robertg1972
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:15
- Lokalizacja: Choszczno
- Kontakt:
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
czlowieku cos masz nie tak. taki rozrzut to w czolgu, a nie w aaz. to nawet moj 10 nie wezmie po miescie, wiec albo twoje wyliczenia sa zle, albo jezdzisz po 2 kilometry na zimnym silniku. ta strumienica to tak dla wlasnego samopoczucia. nie spodziewaj sie po niej niczego.xname pisze:no ja sie przejmuje bo mi pali 8-10 w miescie i staram sie delikatnie.... na trasie nawet ponizej 5 ale niestety wiecej po miesie smigam. Kata wywalilem i zamówilem strumienice, tak sie składa że w mojej miejscowości je produjują:D konkretnie firma AWG .
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
zgadza sie często jeżdże 2-3km na zimnym silniku:/ ostatnio wymianilem termostat i juz jest troszke lepiej, a co do strumienicy to mam za grosze wiec nie zaszkodzi założyć jak już mam samą rure:P, a wystarczy jak mój klekot wyciszy sie troszke - to już będzie coś, a jak będzie tak jak piszą w aukcjach lepsze przespieszenie albo zużycie paliwa mniejsze to będe bardzo hapy:D Za tydzień ją założe to napisze odczucia:D POZDRO
witka
coniektorzy juz znaja moje ostatnie "przygody" peknieta glowica i remont gory silnika... W furce zawitala nowa glowica, nowe zawory, uszczelniacze itd. generalnie cala gora jest new a przy okazji remontu w furce zawitala takze turbawka K24 (thx Zaprzal) potem tuning pina w pompie i... spostrzezenia
turbina: nie wiem dziwne wrazenie ze motor jakos lepiej oddycha nie meczy sie, coprawda turbo nie laduje nie wiadomo jakich cisnien w tym momencie (poki co 0,7 bar) jednak wyraznie czuc inna, lepsza charakterystyke pracy silnika. Wskaznik zaczyna ladowac od jakichs 2000 rpm przy 2100/2200 zaczyna byc slychac turbine a przy 2300/2400 autko dostaje jeszcze wiekszego kopa. Caly zakres obrotow jest jakos lepiej wykorzystany. Przy K14 i 3,5k obrotow juz srednio chcial jechac a przy K24 nadal ciagnie i to calkiem niezle
pin: zeszlifowany ale z umiarem na oko furka ma teraz jakies 90/95 kucy (1.9 TDI 1z w koncu nie ucieka ) bede sie bawil dalej i zobaczymy co pokarze
ogolem przejechalem 1000 km samochodzik odzyl. Pieknie zbiera sie do wyprzedzania nie musze sie zastanawiac czy pociagnie bo ciagnie od razu jak wcisne pedal
zuzycie paliwa: wczesniej przy mojej jezdzie srednio oszczednej 5,5 - 6L w tym momencie okolo 5L przy podobnej jezdzie (20% miasto reszta trasa srednia predkosc 100-110 km/h)
malo brakowalo a zostawilbym standardowa K14 i nie robil modow jednak kilka konsultacji z Zaprzalem no i jest jak jest
jak dlubne dalej pina i byc moze zamontuje MBC napewno sie pochwale spostrzezeniami ;]
pozdrooVWki
p.s. THX Zaprzal za pomoc w wykonaniu remonciku i modow
coniektorzy juz znaja moje ostatnie "przygody" peknieta glowica i remont gory silnika... W furce zawitala nowa glowica, nowe zawory, uszczelniacze itd. generalnie cala gora jest new a przy okazji remontu w furce zawitala takze turbawka K24 (thx Zaprzal) potem tuning pina w pompie i... spostrzezenia
turbina: nie wiem dziwne wrazenie ze motor jakos lepiej oddycha nie meczy sie, coprawda turbo nie laduje nie wiadomo jakich cisnien w tym momencie (poki co 0,7 bar) jednak wyraznie czuc inna, lepsza charakterystyke pracy silnika. Wskaznik zaczyna ladowac od jakichs 2000 rpm przy 2100/2200 zaczyna byc slychac turbine a przy 2300/2400 autko dostaje jeszcze wiekszego kopa. Caly zakres obrotow jest jakos lepiej wykorzystany. Przy K14 i 3,5k obrotow juz srednio chcial jechac a przy K24 nadal ciagnie i to calkiem niezle
pin: zeszlifowany ale z umiarem na oko furka ma teraz jakies 90/95 kucy (1.9 TDI 1z w koncu nie ucieka ) bede sie bawil dalej i zobaczymy co pokarze
ogolem przejechalem 1000 km samochodzik odzyl. Pieknie zbiera sie do wyprzedzania nie musze sie zastanawiac czy pociagnie bo ciagnie od razu jak wcisne pedal
zuzycie paliwa: wczesniej przy mojej jezdzie srednio oszczednej 5,5 - 6L w tym momencie okolo 5L przy podobnej jezdzie (20% miasto reszta trasa srednia predkosc 100-110 km/h)
malo brakowalo a zostawilbym standardowa K14 i nie robil modow jednak kilka konsultacji z Zaprzalem no i jest jak jest
jak dlubne dalej pina i byc moze zamontuje MBC napewno sie pochwale spostrzezeniami ;]
pozdrooVWki
p.s. THX Zaprzal za pomoc w wykonaniu remonciku i modow
Ostatnio zmieniony sob sie 04, 2007 16:11 przez Lagier, łącznie zmieniany 3 razy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
- Patriko_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 568
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
- Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
- Kontakt:
wzeszłym tygodni kupiłem mk3 1.9GTD z 96 roku nic nie robiłem nie kombinowałem do 100km/h rozpedzam sie w 11.234sek od 80-120km/h w 14.9sek v-max to 180km/h ??????? to po co go modyfikowac??????
MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +
**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK
MK2 GTI Edition One 1.8 T +
**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości