Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak troszke wynik zawsze faluje jak silnik pracuje. Oczewiscie jak sie przyspieszy kat wtrysku to bedzie silnik pracowal bardziej twardo ale jakby stanie sie tez mocniejszy. Przy opoznionym bedzie leciutko sobie klekotał a nie walił jak ciagnik ale tez nie bedzie taki zrywniejszy. To sa różnice dość małe ale wyczuwalne.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
sprawdzałem dzisiaj u kolegi w ibizie i kąt wachał się pomiędzy 49-51, czemu w takim razie u mnie tak bardzo skacze między 52-61 i czy taki kąt jest dobry czy warto go poprawiać? Mam problemy z porannym odpalaniem, trzeba troche dłużej kręcić jak już załapię to przez 3 sekundy trzęsie silnikiem, z tyłu biała chmura dymu, co robić?
fleshu, Zaciekawił mnie ten wątek o bombelkach, bo u mnie jest ten sam problem. Nawet po wymianie oringów i filtra nic się nie zmienia. Poprostu jak sie go pogazuje na luzie to zasuwaja jak szalone i czasami mam wrażenie że jak sie mu doda gazu to mało nie zgaśnie pewnie przez to powietrze. Dodam że zazwyczaj mam mało paliwa w baku.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Ustawiamy na zgaszonym.andrzejr2006 pisze:na zgaszonym silniku kąt wynosi 38
Ustawienia sprawdzamy na zapalonym.
Silnik ma mieć min 80 stopni.
Dla AHF, ALH,ASV itp ustawiamy luzując 3 śruby na kole pompy (środkowej, głównej nie dotykamy).
Nawet drobne dotknięcie przestawi dosyć mocno kąt > więc robimy to powoli > delikatnie dokręcając śruby.
Po każdej zmianie odpalamy silniczek > Vag>blok wartości mierzonych> grupa 000> zablokować nastawy > tdi timing> sprawdzamy na wykresie jaka jest wartość.
Najbardziej wydajne ustawienie > lekko nad niebieską linię.
W grupie 000 (przy zapalonym silniku)> przy zablokowanych nastawach -> pozycja pomiarowa nr 1 to kąt wymagany, pozycja nr 2 to kąt aktualny.
[ Dodano: 30 Lis 2009 00:27 ]
Taka wada modelu.marcin999 pisze:Zaciekawił mnie ten wątek o bombelkach
U mnie leci sporo ale raczej nie ma to wpływu > wszystko i tak ucieka powrotem > a w pompie samo paliwo zostaje. Na forum był kiedyś temat o tym jak się tego pozbyć > jedni zmieniali wkłady w baku a inni naprawiali stare > nie mam odnośnika do tego tematu > jak ktoś trafi to niech zapoda.
- ziomek1988
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
- Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
- Kontakt:
Witam właśnie jestem po wymianie rozrządu i na vagu sprawdziłem sobie kąt wtrysku i pokazuje mi wartość w przedziale 0.27-0.33. Podjechałem do mechanika z prośbą żeby mi go lekko przyspieszył a on stwierdził że tak może zostać i że przynajmniej będzie bardziej miękko pracował. Z tym że bardziej miękko to się zgodze, ale czy nie ma to negatywnych skutków na pozostałe elementy silnika? Z tego co wyczytałem to lepiej trochę opóźniony niż zbyt przyspieszony ale czy u mnie jeest przesadnie opóźniony? Powiedział też że jak pasek za jakiś czas minimalnie się naciągnie to ten kąt i tak się przyspieszy ale czy to prawda?
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 18:35 przez ziomek1988, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
pierdoły ci opowiada poprostu mu sie chciało poprawiac spartolonej/nie dokończonej roboty
tu ewidentnie na wykresie widac ze za późny kąt-ja bym poprawił
nawet w vag-comie jest podany zakres a to co tu pokazałes nie podchodzi pod zakres minimalny
tu ewidentnie na wykresie widac ze za późny kąt-ja bym poprawił
nawet w vag-comie jest podany zakres a to co tu pokazałes nie podchodzi pod zakres minimalny
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 19:09 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- ziomek1988
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
- Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
- Kontakt:
Dzwoniłem właśnie do niego i jutro mam podjechać coś zdziała. Ale na ile to zrobi jak nawet on nie ma vaga to nie wiem. Okaże się jutro
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości