Intercooler z Mondeo 1.8 do Mk2 1.6 TD ?????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 18, 2007 01:47

kaczor4011, spoko juz go sprawdzałem !!! i jest cały :D i juz od piątku zamontowany !!! TYlko jeszcze te cholerne orurowanie !!! :/


Krzylu, masz go dość nisko :PP ja mam wąskie zdesie i na takich zostaje :)) wiec umieściłem go tak jak czerwony prostokąt na foto !!:)
Obrazek

Tylko powiedzcie mi która rura w IC'ku to WLOT a która to wylot !!?????
Ta szeroka to wolt a ta wąska (o mniejszej średnicy ) to wylot i z niej do kolektora ???



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz mar 18, 2007 05:42

na fotce jest tylko jedna widoczna i to jest wylot od turbiny wlotu do ssacego niewidac,tutaj fotka podgladaowa od strony silnika(*stozek tylko na weekend bo moj filter byl juz zajechany ostro musi poczekac do poniedzialku az sklepy otworza ;) )

Obrazek



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 18, 2007 13:33

Krzylu, spoko kazde foto sie przyda :D:D A powiedz mi bo wyjście powietrz z turbo nie wychodzi w prawo ???? a u ciebie w lewo ?? jak to jest odkręciłeś to i przełozyłes ??



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz mar 18, 2007 18:42

ja mam SB a tam z ssacego wychodzi na lewo oryginalnie a nie na prawo tak jak w JR i innych 70PS TD

[ Dodano: Nie Mar 18, 2007 5:43 pm ]
chcesz to ci ozenie takie wyjscie oryginal od SB 30zł i jest twoje bo mam drugie takie cos na stanie



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 18, 2007 21:02

kurde ja tez chce sobie zamontowac fmic ale nie wiem od czego najlepiej nadawałby sie icek,i chciałbym własnie umiescic go tak jak kolega Krzylu tyle tylko zeby icek nie miał zbyt duzej pojemnosci, zeby przypadkiem zbyt duza turbo dziura sie nie zrobiła....... chodzi mi o dosc długi i dosc cienki aby zmiescił sie przed chłodnice a mam szerokie zderzaki i chciałbym aby fajnie sie wkomponował w te wloty pod zderzakiem.....:)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz mar 18, 2007 21:26

tomogolf2,wg mnie niema turbo dziury,golf zapierdala jak dziki,ustawione turbo na 0,9b,dawka paliwa i fmic. ogolnie 1,8m rur poszlo kilka kolanek od LIAZA i wykozystanie troche oryginalnych dwoch wezy od SB z tym ze ja mam mniejsza chlodnice jak bede zakladal ta wieksza zdaje mi sie ze bede musial troche pozmieniac wylot z ssacego.IC jest od audi bede musial znalesc nr katalogowe i sprawdzic od jakiego silnika on jest ale jest idealny do tego auta :D
ciac musisz wzmocnienie czolowe i przyspawac jakis kawalek blachy zeby maska nielatala w czasie jazdy
mocowania mam do reflektora oraz do dolnej czesci wzmocnienia bede musial jeszcze poprowadzic na gorna czesc wzmocnienia czolowego i bedzie git.
najlepiej czuc jak jest wieczor chlodne powietrze i wciaskasz gazzzzzz :satan:

PODOBA MI SIE :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości