Z jakiegos powodu twój N-108 jest w stanie ustawić kąt wtrysku o wartości od +0.2 do powiedzmy +18.5*piter_s pisze:a dlaczego na zimnym silniczku w 004 wartoeci sa ok, po równo 1.5, po nagrzaniu ta jedna maleje??.
Na zimnym silniku ECU wymaga +1.5* i taki kąt N-108 jest w stanie ustawić bo mieści sie on w jego zakresie regulacji , natomiast na ciepłym ECU wymaga kąta -2.1* i ta wartość leży juz poza zdolnością regulacji N-108.
Żeby zobrazować to co napisałem , moim zdaniem obrazki są lepsze niż suchy tekst
Moim zdaniem korekcje w 013 nie powiedzą nam czy wtryskiwacze są liche, bo jesli wszystkie są jednakowo mocno zużyte i wszystkie jednakowo podlewają to wszystkie korekcje beda w miare równe.piter_s pisze:a korekcje w 013, moze juz wtryskiwacze podlewaja i z tad duzo łyka