1.8 8v a skrzynia to zobacze bo teraz wiem gdzie szukać oznaczeń
Jakie oznaczenie ma skrzynia w RP????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wiem niestety o tym, to akurat nie jest problem bo bardziej mi zalezy na przyspieszeniu a nie predkosci ale martwi mnie to ze bedzie troszke wieksze spalanie na trasie bo jak na miescie pali mi jak smok ( bo tak jezdzek44761 pisze:Wiktor_7, AUG ma krotsze przelozenia, zyskasz na przyspieszeniu ale spadnie preskosc maksymalna, mysle ze o jakies 15-20km/h
Wiec powiem Ci tak, wszystko zalezy od sredniej predkosci i techniki jazdy. Ja osobiscie w trasie jezdze powoli ( w wiekszosci) bo wariatow na drogach nie brakuje (sam nim kiedys troche bylemk44761 pisze:Wiktor_7, niekoniecznie wzrosnie spalanie, zalezy jak bedziesz jezdzil.
Co do Twojego spalania w RP to nie chce mi sie wierzyc, ja jechalem A4 z Wrocka do Krakowa, 300km, rowniutkie 2,5tys obrotow w nocy jedna predkoscia (procz bramek z oplatami) i spalil mi 7,1/100km, to juz ABSOLUTNE minimum wg mnie, mniej sie poprostu nie da.
No ale nie o tym mialo byc
Chodzi mi glownie o to ze jadac spokojnie srednio 90-100km/h to znaczy chcac trzymac taka srednia bo nie da sie w polsce oprocz "autostrad" utrzymac takiej sredniej to moj RP jest w stanie polknac max 6,5L/100km ale jak ktos ma technike "buta" to jadac w trasie nie wiecej niz 100km/h moze miec sr. spal. w gr 10L/100km.
Musze dodac ze moje rekordowo niskie spalanie (5,7l)odbylo sie na trasie:
Malbork - Poznan - Malbork
w lato przy ladnej pogodzie i bardzo dobrych warunkach na drodze tzn wzglednie malym jak na te trase natezeniu ruchu, przy probie utrzymywania predkosci w granicach 90-100km/h. Choc wracajac ostatnie 50km jechalem miedzy 110 a 130km/h. Dodam ze przynajmniej piec razy w jedna jak i w druga strone zdazylo mi sie wyprzedzac po kilka samochodow na raz, oczywiscie z naprzeciwka nic nie jechalo
No i jeszcze 2 najwazniejsze sprawy:
- jak widze moich kolegow ktorzy nie wiem czy nie widza albo niechca widziec np. czerwonych swiatel, tego ze inne samochody wolniej jada i hamuja w ostatnim momencie to wiem czemu narzekaja na spalanie
Ja w trasie staram sie patrzec duzo dalej bo nie dosc ze pozwala to na ekonomiczna jazde to i jest bezpieczniejsze. Poza tym prawie zawsze hamuje silnikiem a to duzo daje (chodzi mi o spalanie)
- ale nie zrobil bym tego bez skrzyni ATH
A prawda jest taka ze jesli silnik musi sie szybciej krecic to wiecej spali.
Pewnie Was zanudzilem moimi wywodami ale z kim mam sie dzielic moimi spostrzezeniami jak nie z Wami
Pozdrawiam wszystkich VWejoVWcow - Tomek
k44761 pytanie jeszcze czy Twoje srednie spalanie to srednia tylko z trasy jak to u mnie bylo czy w cylku mieszanym? Bo jak jezdze po miescie to przy delikatnej jezdzie to teraz w zime pali mi ok 12L 
Zalozmy ze tylko w trasie spali Ci 6L a jadac tylko w miescie 12L to srednie spalanie na poziomie 7L jest juz przy proporcji 80% trasa a tylko 20% miasto. A przy proporcji 50/50 stednie wyjdzie 9L
Na szczescie chyba udalo mi sie cos wymyslec zeby w zime mniej palil (tzn ograniczyc ssanie) byc moze nawet do 2L mniej w miescie ale jestem w trakcie sprawdzania bo musze jeszcze ze 2 tankowania wykonac.
Pozdro
Zalozmy ze tylko w trasie spali Ci 6L a jadac tylko w miescie 12L to srednie spalanie na poziomie 7L jest juz przy proporcji 80% trasa a tylko 20% miasto. A przy proporcji 50/50 stednie wyjdzie 9L
Na szczescie chyba udalo mi sie cos wymyslec zeby w zime mniej palil (tzn ograniczyc ssanie) byc moze nawet do 2L mniej w miescie ale jestem w trakcie sprawdzania bo musze jeszcze ze 2 tankowania wykonac.
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 107 gości


