Przestań Pajacu obrażać ludzi.Jesteś Pajacem który jest czystym teoretykiem i nie ma żadnej praktyki a twoje wymysły to czysta teoria nie pokryta żadnymi praktykami ani faktami.Piszesz o kuwetach,30 letnich motorach i o tym na czym ty latasz.TO ŻE TY TAK ROBISZ o niczym nie świadczy.To że auto wytrzymuje w twoich rękach nie oznacza że jest dobre.Potem właśnie się tak dzieje z autami że ludzie kupują stosują takie praktyki doprowadzając auta do stanu agoni a kolejni właściciele pogłębiają stan lejąc coraz "gęstsze"oleje.ozzy1979 pisze:Ty jesteś jakiś TĘPY???
GDZIEŚ JUŻ TO PISAŁEM TU NA FORUM....TAK G Ę S T O Ś Ć
Jeśłi nie macie pojęcia o lepkości oleju przez co jest określana jego gęstość w określonych warunkach i temperaturach proponuję poczytać
http://antymoto.com/lepkosc-oleju-silnikowego/
Każdy wie że naważniejsza jest lepkość oleju i jego film olejowy ale gęstośĆ też ma znaczenie
Zawsze mówię weż szklankę minerała i pełnego syntetyka wulej obydwie a zobaczysz róznicę,owszem oleje w temperaturze roboczej zachowają sie podobnie ale pomyśl co dzieje się w silniku do tego czasu.A każdy mechanik wie że najważniejsze jest dbanie o silnik zanim osiągnie temp roboczą.
ozzy1979 stara się przekonać do tego że olej jest zawsze taki gęsty w silniku w każdych warunkach i temperaturach,że nie ma tarcia,a lanie pełnego syntetyka do silnika który 6 lat latał na minerale nie będzie miało żadnych skutków ubocznych,do tego w silniku nagar nie jest skutkiem złej kodnycji silnika.To że olej który stracił swe właściwosci zmienia barwę to wszyscy wiemy nawet z frytkownicy ale jak myślisz reszta bajzu na frytkownicy z czego jest ?z oleju.Tkwij dalej w swoich teoriach ale robisz z siebie pajacu durnia i ośmieszasz się a obrażając innych pokazujesz prawdziwą twarz.Poczytaj stronę którą podałem to może się czegoś nauczysz-nie ale nie przecież ty jesteś mądrzejszy a tam to sami idioci.
Za twoje teorie i wujku dobre rady powinieneś mieć zakaz pisania o olejach.
Zasada jest prosta Leje się przeważnie to co zaleca producent nie patrząc na przebieg,jednak ważna jest historia silnika czy nie był np katowany minerałem
Zasada druga nie leję polskich olejów bo są robine z gorszej jakościowo bazy a polak potrafi.
Ja się takimi kryteriami kieruję i nikt ich nie zmieni
A TY KOLEGO PISZĄC O KUWETACH I TWOIM AMERYKAŃCU NADAL NIE ODPOWIEDZIAŁEŚ DLACZEGO TAM ZALECAŁEŚ WYMIANĘ NA PEŁNY SYNTETYK W AUIE KTÓRE 6 LAT NA MINERALE A TUTAJ MÓWISZ ŻE HISTORIA JEST NAJWAŻNIEJSZA I GENERALNIE NIE MOŻNA TAK ROBIĆ.