szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » pn mar 09, 2015 22:01

tak jak pisałem, sprawdzałem, położenie GMP pierwszego tłoka i bez problemu mogę blokować rozrząd i pompę, czyli przygotować się pod zestaw pompa+wtryski?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » pn mar 09, 2015 23:10

sprawdz dokladnie ustawienie rozrzadu najlepiej na blokadach ,jeśli ok ustaw na początek kąt wtrysku ,potem się bedzie dalej myśleć


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » wt mar 10, 2015 00:06

koledzy wszystko Ci napisali to co i ja bym napisał,korekcie lipa -przekroczoa dukrotnie wartość (problem z wtryskami lub gary kuleją,dawka 7mg przy temp,82,0* czyli już nagrzany ustaw na 3,5mg,dodatkowo pisałem Ci byś sprawdził blok 007 na zimnym silniku nie palonym silniku by porównać temperatury...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » wt mar 10, 2015 00:29

No to jest blok 007 5 sekund po odpaleniu. Rano zrobie na szybko po calej nocy. No i czy to normalne ze nawet przy ostrzejszym bucie brak jakiegokolwiek ciemniejszego dymu? Dawke vagiem tak? Bo troszke nie czaje o co chodzilo z nastawnikiem. Poprobuje tez ten kąt wtrysku zrobic, tylko zeby potem chcial odpalic :D



Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » wt mar 10, 2015 20:13

niestety zaspałem i nie zdażyłem zrobić pomiaru bloku 007, ale w chwili czasu przekręciłem pompę na maxa w stronę przeciwną do silnika i ukazała się mi wartość coś około 95, dalej nie pójdzie, auto odzyskało baaardzo dużo mocy, jeździ w miarę znośnie, myślę aby ustawić pompę na środek na tych 'fasolkach' i i jeden ząbek obrócic pompę na pasku aby móc wyregulować poprawnie ten kąt wtrysku.

Maksymalnie teraz leci 150, na 5 biegu i coś około 3 tys obrotów.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » wt mar 10, 2015 22:31

zmień dawkę na 3.5 nastawnikiem będzie jeszcze lepiej


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » śr mar 11, 2015 08:04

kat ma byc max 55 .puki tego nie zrobisz dawke zostaw w spokoju.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » śr mar 11, 2015 20:04

Dobra Panowie, mamy problem teraz następujący - kat wtrysku waha się od 48-52, ustawiłem wszystko jak powinno być, auto ma mniej mocy niż na poprzednim kącie - max 145 i takie chwilowe przerwy w ciągnieciu, minimalne, no i najgorsze jest to że prawie nie pali, długo trzeba kręcić, kopci cały czas a jak odpali to takiego bąka walnie, białego-siwego dymu no i już chodzi. mam tylko wartości tych bloków bo mi laptop padł - oczywiście na ciepłym silniku:
Obrazek

i w tych korekcjach wartości się nie zmieniły tylko ta co była w normie na 3 okienku jest teraz na 1, a tamte dwie na 2 i 3.

dodam że jak zimnego chciałem odpalić to z 30 sekund albo dłużej kręciłem rozrusznikiem i cały czas leciał siwy dym z wydechu, adaptacja zrobiona z 78 na 85, jak odpalił to już smiga, lecz nie jest idealny bo niska dawka paliwa...



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » czw mar 12, 2015 00:27

ustaw dawkę ,poluzuj nastawnik i puknij go delikatnie do tyłu pompy ,silnik nagrzany,ustaw na 3.5 lub 4 ,sprawdź w bloku 005 jaką masz dawkę rozruchową....


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » czw mar 12, 2015 17:41

dawką jak na razie się nie bawiłem ale rozgrzałem silnik ( udało się odpalić po podniesieniu dawki startowej na 128 w adaptacji lecz i tak trzeba było kręcić i kopcił wtedy)
i mam do wglądu takie wartości, martwi mnie to odpalanie, na weekendzie wykręcę wtryski i skoczę je przetestować czy nie leją.
brak jakichkolwiek błędów,
oby to nie był problem z kompresją...
ObrazekObrazek



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » czw mar 12, 2015 23:03

zobacz pompę a w zasadzie jej górę czy zaworek ciśnienia nie jest za mocno w klepany . w serii jest max 3-4 mm . jak wiecej to podejzane . na przelewie pompy tez jest tam podobny zaworek sprawdz czy sie nie przycina . a wtryski moga ale nie musza byc padniete . najgorsze by bylo jak by niemial kompresji . dziwie sie z ta adaptacja 128 to mialy ecu w 1z . a w ahu wartosc zaczynaly sie np od 32768 ...


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » czw mar 12, 2015 23:37

jak zmieni dawkę nastawnik ,zmieni sie startowa


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » czw mar 12, 2015 23:53

bo to jest 1Z tylko ten VCDS go widzi jako AHU, wszedzie mam że to jest 1Z i nie może być inaczej :D VW_seller, gdzie dokładniej jest ten zaworek? pompa jest pomazana czerwonymi plamkami i skoro ten 'mechanik' ustawił kąt wtrysku na 255 to możliwe też że w środku pompa już zdycha, bo źle złożone czy coś, no ale jak odpali to śmiga nawet dobrze. Tak myślę nad wtryskami od AFN i jakaś pompą. Gość co mi wtryski bedzie sprawdzał ma polecić mi jakiegoś znajomego co kompresje sprawdzi, ale jak był wczesny kąt wtrysku to palił bez większego problemu... no i ciągnie ładnie jak na zaniżoną dawkę, więc może to nie bedzie to :-)



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » pt mar 13, 2015 06:26

na pompie koło przewodu zasilającego jest zaworek ,a drugi jest wkręcony w pokrywkę nastawnika...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości