Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
Coś czuj że oring na głowiczce do wymiany
Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
A więc przepraszam za założenie niepotrzebnie nowego tematu. A więc kontynuuję w tym temacie dalsze problemy z moim golfem
I teraz znowu jest to samo, był u mechanika na wymianie rozrządu bo przeskoczył.
Był tydzień spokoju i teraz znowu jest podobnie, silnik klepie , dźwięk przypomina cykająca szklankę. Więc pojechałem do mechanika, zostawiłem im auto, stwierdzili że pasek się wyciągnął i rozrząd był oki ale skorygowali kąt wtrysku i było dobrze, przez dwa dni. W końcu pojechałem do znajomego ustawił rozrząd, przejechałem się dwa km i znowu się przestawił o ząbek na wałku i o ząbek na pompie. Panowie w czym tkwi problem? To jest chore by co dwa km ustawiać rozrząd.
Dodam iż koło pasowe na wale się nie giba, więc teoretycznie klin jest w porządku? Znajomy mówił że trochę wał się za ciężko kręci.Czy to możliwe że od tego że wał stawia znaczny opór przestawia się rozrząd?
I teraz znowu jest to samo, był u mechanika na wymianie rozrządu bo przeskoczył.
Był tydzień spokoju i teraz znowu jest podobnie, silnik klepie , dźwięk przypomina cykająca szklankę. Więc pojechałem do mechanika, zostawiłem im auto, stwierdzili że pasek się wyciągnął i rozrząd był oki ale skorygowali kąt wtrysku i było dobrze, przez dwa dni. W końcu pojechałem do znajomego ustawił rozrząd, przejechałem się dwa km i znowu się przestawił o ząbek na wałku i o ząbek na pompie. Panowie w czym tkwi problem? To jest chore by co dwa km ustawiać rozrząd.
Dodam iż koło pasowe na wale się nie giba, więc teoretycznie klin jest w porządku? Znajomy mówił że trochę wał się za ciężko kręci.Czy to możliwe że od tego że wał stawia znaczny opór przestawia się rozrząd?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
Teraz jest gitara.dam18 pisze:przepraszam za założenie niepotrzebnie nowego tematu. A więc kontynuuję w tym temacie
Więc tak- w/g mnie jest to wina klina na wale.Nie ma innej sensownej odpowiedzi.Radzę jak najszybciej rozebrać i naprawić- zafrezować czoło wału i założyć konkretne,nowe koło.Ja kupowałem SWAG za ok. 80zł.
Jeśli tego nie zrobisz,będzie po silniku.
Nie musi.dam18 pisze:Dodam iż koło pasowe na wale się nie giba
Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
A więc Michał_1977 miałeś rację, dzięki!! kółko rozrządu nie miało klina, po zdjęciu się przeraziłem, o dziwio czoło wału i wpust na klin było w nienaruszonym stanie.Koło pasowe sprawdzone na tokarce, nie ma bicia. Musiał zostać tak złożony tylko na sprzedaż. Dostał nowe koło, plus nowa śruba na klej skręcone tak jak fabryka kazała, zrobione 100 km i jak na razie silnik pali aż miło tylko ma trochę za niskie obroty bo 900 i trzepie budą. Czy ktoś wie jak podkręcić obroty na biegu jałowym ? żeby zbytnio nie ingerować w ustawienie pompy wtryskowej.
Fotka koła:
Fotka koła:
Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123" onclick="window.open(this.href);return false;
Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
Audi A3 1998 1,9 TDI 90KM
Witam,
Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże.
Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak najbardziej ok.
Odpalanie pozostało bez zmian....w dodatku czasami aż zatrzęsie autem przy odpalaniu i przykopci, ale tylko na zimnym, i tak samo czasami zatrzęsie jak go zgaszę.
A czasami bywa tak,że odpali normalnie bez problemu- bez trzęsienia i tak samo zgaśnie. Filtr paliwa wymieniony, zaworek zwrotny- wymieniony, było podejrzenie, że paliwo się cofa dlatego wymieniłam, podejrzewali też wdostające się powietrze do układu paliwa przy filtrze, także też wszystkie objemki wymienione.
W między czasie wymienione zostało koło zamachowe dwumasowe i sprzęgło, orginalny LUK-a, został też wymieniony rozrząd- też na oryginalny audi, pompa wody.
Sprawdzony został kąt wtrysku-też ok. Olej , filtr wymieniony. Wyczyszczona przepustnica, kolektor ssący.
Po tym wszystkim wymieniłam jeszcze czujnik G2/62 bo po jego odpięciu palił dobrze, wymieniony został też na oryginalny, a odpalanie jest takie jak było bez zmian (dziś został wymieniony ten czujnik na oryginał - jutro sprawdzę jak zapali po jego odłączeniu)
W ten samochód poszło tyle kasy, prawie jego równowartość, no ale przecież go nie sprzedam skoro prawie wszystko ma nowe.
Jak widać powyżej prawie wszystko zostało zrobione-wymienione....ale z tym,że prawie, proszę o pomoc o jakieś sugestie co jeszcze można sprawdzić, może ktoś podejrzewa gdzie tkwi błąd. Poczytałam trochę na forum, jedni twierdzą, że mapa paliwa, za to drudzy twierdzą, że mapa paliwa to bolączka silników 110 konnych, a nie 90. Byłam już u wielu mechaników i żaden nie nie dlaczego samochód tak ciężko odpala. Dodam, że jego przebieg to 228 tyś. Jutro sprawdzę też kompresje silnika
Proszę o pomoc
Wczoraj jak próbowałam go odpalić to było prawie zero reakcji, kontrolki paliły się normalnie, świece grzały, słychać było, że rozrusznik kręci łnormalnie a auto ni cholery nie chciało odpalić....przy każdej próbie odpalenia kłęby dymu z tłumika, dymu było na tyle, że prawie nie widać było co jest w pobliżu. Dopiero po 15 próbie załapał i kilka sekund falował na obrotach. Teraz jest u mechanika...rozmawiałam dzis z nim przez tel i powiedział, że odpalił go z odpiętym czujnikiem temperatury i odpalił za pierwszym strzałem, z tym, że wskoczył na 1500 obrótów, zakopcił, po czym opadł do standardu i pracował prawidłowo. Mechanik stwierdził przestawioną pompe wtryskową i jutro chce się tym zająć.
Dodam jeszcze, że największy problem z odpalenie pojawił się po wymienie rozrządu, rozrząd był wymieniany z blokadami, więc założony został poprawnie.
Czy możliwe jest, że koło zębate wału jest uszkodzone i przestawia rozrząd?
Mam samochód od 4 lat i poprzednim razem przy wymienie rozrządu była identyczna sytuacja, było trzeba regulować pompe, i na zimnym odpalał dobrze. A odpalanie na ciepłym jest bez zmian odkąd go mam, długo kręci.
Witam,
Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże.
Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak najbardziej ok.
Odpalanie pozostało bez zmian....w dodatku czasami aż zatrzęsie autem przy odpalaniu i przykopci, ale tylko na zimnym, i tak samo czasami zatrzęsie jak go zgaszę.
A czasami bywa tak,że odpali normalnie bez problemu- bez trzęsienia i tak samo zgaśnie. Filtr paliwa wymieniony, zaworek zwrotny- wymieniony, było podejrzenie, że paliwo się cofa dlatego wymieniłam, podejrzewali też wdostające się powietrze do układu paliwa przy filtrze, także też wszystkie objemki wymienione.
W między czasie wymienione zostało koło zamachowe dwumasowe i sprzęgło, orginalny LUK-a, został też wymieniony rozrząd- też na oryginalny audi, pompa wody.
Sprawdzony został kąt wtrysku-też ok. Olej , filtr wymieniony. Wyczyszczona przepustnica, kolektor ssący.
Po tym wszystkim wymieniłam jeszcze czujnik G2/62 bo po jego odpięciu palił dobrze, wymieniony został też na oryginalny, a odpalanie jest takie jak było bez zmian (dziś został wymieniony ten czujnik na oryginał - jutro sprawdzę jak zapali po jego odłączeniu)
W ten samochód poszło tyle kasy, prawie jego równowartość, no ale przecież go nie sprzedam skoro prawie wszystko ma nowe.
Jak widać powyżej prawie wszystko zostało zrobione-wymienione....ale z tym,że prawie, proszę o pomoc o jakieś sugestie co jeszcze można sprawdzić, może ktoś podejrzewa gdzie tkwi błąd. Poczytałam trochę na forum, jedni twierdzą, że mapa paliwa, za to drudzy twierdzą, że mapa paliwa to bolączka silników 110 konnych, a nie 90. Byłam już u wielu mechaników i żaden nie nie dlaczego samochód tak ciężko odpala. Dodam, że jego przebieg to 228 tyś. Jutro sprawdzę też kompresje silnika
Proszę o pomoc
Wczoraj jak próbowałam go odpalić to było prawie zero reakcji, kontrolki paliły się normalnie, świece grzały, słychać było, że rozrusznik kręci łnormalnie a auto ni cholery nie chciało odpalić....przy każdej próbie odpalenia kłęby dymu z tłumika, dymu było na tyle, że prawie nie widać było co jest w pobliżu. Dopiero po 15 próbie załapał i kilka sekund falował na obrotach. Teraz jest u mechanika...rozmawiałam dzis z nim przez tel i powiedział, że odpalił go z odpiętym czujnikiem temperatury i odpalił za pierwszym strzałem, z tym, że wskoczył na 1500 obrótów, zakopcił, po czym opadł do standardu i pracował prawidłowo. Mechanik stwierdził przestawioną pompe wtryskową i jutro chce się tym zająć.
Dodam jeszcze, że największy problem z odpalenie pojawił się po wymienie rozrządu, rozrząd był wymieniany z blokadami, więc założony został poprawnie.
Czy możliwe jest, że koło zębate wału jest uszkodzone i przestawia rozrząd?
Mam samochód od 4 lat i poprzednim razem przy wymienie rozrządu była identyczna sytuacja, było trzeba regulować pompe, i na zimnym odpalał dobrze. A odpalanie na ciepłym jest bez zmian odkąd go mam, długo kręci.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw lut 20, 2014 20:58
Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
Cześć , co moze byc przyczyna tego ze gdy rano odpalam swojego golfika 1.6 td i wylacze przyspieszacz zaraz po odpaleniu to strasznie szarpie silnikiem, musi poprostu przez chwile pochodzic na wyciagnietym przyspieszaczu zeby nie szarpal
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Odpala i gaśnie gdy zimny golf III 1.9 TD Film!!
Punisher1992, przyczyn może być kilka,więc ciężko wstrzelić się z jedną- właściwą.
Ciśnienie sprężania,lejące wtryskiwacze,słabe świece,słaba pompa wtryskowa,niewłaściwy kąt wtrysku...
Po to jest przyspieszacz,żeby z niego korzystać przez chwilę,a nie od razu wyłączać
Ciśnienie sprężania,lejące wtryskiwacze,słabe świece,słaba pompa wtryskowa,niewłaściwy kąt wtrysku...
Po to jest przyspieszacz,żeby z niego korzystać przez chwilę,a nie od razu wyłączać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości