moje nowe orurwanie w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
sorki że sie podpinam, ale coś mi sie przypomniało. A więc:
popatrzcie na zdjęcie (zapożyczone)
- co wy na to jakby przeciąć ten wąż plastikowy - ODMOWY (nr. 1), potem ten otwór od filtra od filtra zaślepić (wtedy dolot będzie pobierac samo zimniutkie powietrze)
- przewód plastikowy - przedłużyć (ten odcięty) nr.2 poprowadzić do jakiegoś pojemnika (np. metalowego) i podpiąć go do nr.3
- zaś nr. 4 pokazuje miejsce filterka małego (tzw. ODMOWEGO - koszt ok 25-30zł)
Taki "myk" mam w gazecie STREET XTREME z listopada 2004, srt. 57, samochód Nissan Skyline GTR (wiem wiem że to benzyna ale....) jakby nie było do dobrych osiągów i aby silnik "odetchną" i pobierał samo zimne powietrze to rzeba coś zrobiś z tym plastikowym przewodem (odmowym) - przecież przez ten przewód leci ciepłe powietrze na układ dolotowy. A co by jeszcze było jakby intercooler podłączyć żeby jeszcze ochłodził powierze które idzie do turbinki . Jeżeli źle myśle to poprawcie mnie
[ Dodano: Czw Cze 22, 2006 21:27 ]
oczywiście nr.3 nie jest podpięty do rur ten kwasowej (od interka) tak mi sie narysowało
popatrzcie na zdjęcie (zapożyczone)
- co wy na to jakby przeciąć ten wąż plastikowy - ODMOWY (nr. 1), potem ten otwór od filtra od filtra zaślepić (wtedy dolot będzie pobierac samo zimniutkie powietrze)
- przewód plastikowy - przedłużyć (ten odcięty) nr.2 poprowadzić do jakiegoś pojemnika (np. metalowego) i podpiąć go do nr.3
- zaś nr. 4 pokazuje miejsce filterka małego (tzw. ODMOWEGO - koszt ok 25-30zł)
Taki "myk" mam w gazecie STREET XTREME z listopada 2004, srt. 57, samochód Nissan Skyline GTR (wiem wiem że to benzyna ale....) jakby nie było do dobrych osiągów i aby silnik "odetchną" i pobierał samo zimne powietrze to rzeba coś zrobiś z tym plastikowym przewodem (odmowym) - przecież przez ten przewód leci ciepłe powietrze na układ dolotowy. A co by jeszcze było jakby intercooler podłączyć żeby jeszcze ochłodził powierze które idzie do turbinki . Jeżeli źle myśle to poprawcie mnie
[ Dodano: Czw Cze 22, 2006 21:27 ]
oczywiście nr.3 nie jest podpięty do rur ten kwasowej (od interka) tak mi sie narysowało
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
ja tak własnie mam ale nie do zadnego pojemnika tylko wężem pod auto dobrze to wpływa na sam silnik bo odpręza komore natomiast to ze smarowaniem to w nowym dobrym silniku ni powinien tamtendy walic olej dopiero jak sie pojawiaja przedmuchy na pierścieniach zaczyna leciec tamtendy olej pozatym turbina ma własne s,marowanie i smaruje sie łożyska a nie cały wirnik to tylko go syfi
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
z tego co wiem nie można zaślepiać tej rurki odmowej, bo jak wiadomo silnik jest to układ zamknięty, więc jeżeli "coś" leci przez nią to wlatuje do układy dolotowego potem do silnika a motem z silnika przez tą rurke znów do układu dolotowego (wiem że źle napisałem, ale pisze to tak aby każdy zrozumiał że to układ zamnięty)
szerszeniak napisął że można tą rurke pod silnik wsadzić, ale też pożna do butelki, też można tak jak ja napisałem do jakiegoś pojemnika (najlepiej z filterkiem) lub odrazu sam filterek nałożyć na przewód
[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 08:47 ]
nie wiem jak wy ale ja sie zastanawiał na takie rozwiązanie: węże sylikonowe zamiast rury kwasowej lub aluminiowej (z turbiny do intercoolera)
http://www.tsimagnet.pl/?p=productsMore&iProduct=60
szerszeniak napisął że można tą rurke pod silnik wsadzić, ale też pożna do butelki, też można tak jak ja napisałem do jakiegoś pojemnika (najlepiej z filterkiem) lub odrazu sam filterek nałożyć na przewód
[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 08:47 ]
nie wiem jak wy ale ja sie zastanawiał na takie rozwiązanie: węże sylikonowe zamiast rury kwasowej lub aluminiowej (z turbiny do intercoolera)
http://www.tsimagnet.pl/?p=productsMore&iProduct=60
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
ja mam uzyte coś takiego do łaczenia kwasu u siebie tyle że SAMKOeldorado84 pisze:z tego co wiem nie można zaślepiać tej rurki odmowej, bo jak wiadomo silnik jest to układ zamknięty, więc jeżeli "coś" leci przez nią to wlatuje do układy dolotowego potem do silnika a motem z silnika przez tą rurke znów do układu dolotowego (wiem że źle napisałem, ale pisze to tak aby każdy zrozumiał że to układ zamnięty)
szerszeniak napisął że można tą rurke pod silnik wsadzić, ale też pożna do butelki, też można tak jak ja napisałem do jakiegoś pojemnika (najlepiej z filterkiem) lub odrazu sam filterek nałożyć na przewód
[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 08:47 ]
nie wiem jak wy ale ja sie zastanawiał na takie rozwiązanie: węże sylikonowe zamiast rury kwasowej lub aluminiowej (z turbiny do intercoolera)
http://www.tsimagnet.pl/?p=productsMore&iProduct=60
www.vagtune.pl tel. 502730289
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
same węże silikonowe to nie bedzie dobre bo ciśnienie jest tracone na rozeochanie ścianek dlatego lag bedzoe wiekszy pozatym bedą sie gieły i zaginały muszi być sztywna rura a łączniki takie silikonowe moga być
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
a jakby te węże sylikonowe usztywnić (jakimś prentem od spodu - wtedy wąż byłby prosty) a przy zgięciach nie usztywniać, bo mi bardziej chodzi o efekt i cene niż o wygląd. Podstawa jest taka czy takie cuś by sie nadawało.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
cytalem na forum mastersa odnośnie takich patentów.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ght=jelita
[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 13:02 ]
a pozatym pytales sie na tej stronie o cene tych węży silikonowych ? Z tego co mi wiadomo one są cholernie drogie i taniej wyjdzie zrobić z kwasa.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ght=jelita
[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 13:02 ]
a pozatym pytales sie na tej stronie o cene tych węży silikonowych ? Z tego co mi wiadomo one są cholernie drogie i taniej wyjdzie zrobić z kwasa.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
elastyczne weze beda sie odksztalcaly w zaleznosci od cisnienia w ukladzie. przed turbo beda zmniejszaly swoja srednice - zle [ograniczenie przeplywu]. za turbo zwiekszaly - zle [ograniczenie cisnienia, wiekszy lag]. dlatego wlasnie doloty robi sie metalowe+elastyczne zlaczki.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Odmy nie powinno się odłączać. Przecież w dolocie do turbiny w który jest wpięta panuje podciśnienie więc wtedy prawidłowo odprężony jest silnik. Poza tym widziałem jak w dizelku BMW po odpięciu odmy wolne obroty zaczęły świrować i silnik zgasł. Dla jasności, silnik był w super stanie. W nowym D4D D-CAT toyoty wali z odmy gęsta mgła olejowa i jest to normą choć wygląda to nieco dziwnie. Fakt że mają one apetyt na olej jak większość nowoczesnych diesli. U mnie jest tylko wilgotny ten przewód ale ja często przeganiam auto więc wszystko raczej ucieka wydechem zamiast osadzać się na dolocie. Nie wiem czy mogą być jakieś pozytywne następstwa odpięcia odmy więc odradzam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości