Słabe ogrzewanie,problem z nagrzaniem silnika itp.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Słabe ogrzewanie,problem z nagrzaniem silnika itp.
Vincent27, zakryj chłodnice i tyle ja w swoim mam ten sam problem szczególnie jak dam na autonawiew jak były mrozy auto max 60 i zimno w aucie jak tylko temp ok 0 to juz dochodziło do 80-90 więc tak jak pisał kolega najlepszy sposób to zakrycie chłodnicy bo taki to już urok tdi a co do wiatraka sprawdź przekaźnik moze padł ja tak w 4 miałem
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Słabe ogrzewanie,problem z nagrzaniem silnika itp.
Ale ja ma Td nie TDi, chłodnica jest zakryta. A ponad 2 miesiące temu jak wkładałem wahlera to temp były jeszcze dość duże i już wtedy dobijał tylko do 70 stopni. W tamtym roku na postoju dobijał do 90 stopni i trzymał choć by nie wiem jak grzał w samochodzie.
Słabe ogrzewanie,problem z nagrzaniem silnika itp.
Vincent27, a wiesz jaka jest różnica pomiędzy td a tdi ?
tdi jest nowszą konstrukcją z bezpośrednim wtryskiem on na tłok a nie jak td do komory wstępnej i najważniejsza tdi ma chłodnicę powietrza dla turbiny
http://forum.vw-passat.pl/threads/1258- ... az-1-9-TDI" onclick="window.open(this.href);return false; czyli problem siedzi w czymś innym posprawdzaj czujniki na oporność
lub napisz do kolegiDIAGI
tdi jest nowszą konstrukcją z bezpośrednim wtryskiem on na tłok a nie jak td do komory wstępnej i najważniejsza tdi ma chłodnicę powietrza dla turbiny
http://forum.vw-passat.pl/threads/1258- ... az-1-9-TDI" onclick="window.open(this.href);return false; czyli problem siedzi w czymś innym posprawdzaj czujniki na oporność
lub napisz do kolegiDIAGI
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Słabe ogrzewanie,problem z nagrzaniem silnika itp.
Tak wiem czym sie różnia silniki. Zapomniałes dodać ze praca silnika jak i osprzetu sterowana jest za pomocą komputera.rolmik pisze:Vincent27, a wiesz jaka jest różnica pomiędzy td a tdi ?
- Poope
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: pt cze 26, 2009 21:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Golf IV 'HighLine' 2.0 l [LPG]
- Silnik: AQY
Słabe ogrzewanie, problem z nagrzaniem silnika itp.
[MK2] LPG-benz
Problem - słabe ogrzewanie, silne grzanie się silnika
Witam wszystkich,
Zjawisko jest takie, że mam słabe ogrzewanie, a z komory silnika bucha gorąco . Strzałka wskaźnika jest w lecie permanentnie na 3/4 + kręcący się wentylator (w moim poprzednim MK2 benz, była zawsze po środku). Obecnie mam wskaźnik na 1/2 tylko gdy są mroźne dni, a w dni cieplejsze 0*-8st w jeździe po mieście też zdarza mi się wskaźnik 3/4 i włącza mi się wentylator...
Czy to wskazuje na 100% na zła pompę wodną, czy mogą być inne przyczyny?
Problem - słabe ogrzewanie, silne grzanie się silnika
Witam wszystkich,
Zjawisko jest takie, że mam słabe ogrzewanie, a z komory silnika bucha gorąco . Strzałka wskaźnika jest w lecie permanentnie na 3/4 + kręcący się wentylator (w moim poprzednim MK2 benz, była zawsze po środku). Obecnie mam wskaźnik na 1/2 tylko gdy są mroźne dni, a w dni cieplejsze 0*-8st w jeździe po mieście też zdarza mi się wskaźnik 3/4 i włącza mi się wentylator...
Czy to wskazuje na 100% na zła pompę wodną, czy mogą być inne przyczyny?
Pozdro, Poope
Re: nie dogrzewa silnika passat b5
Nie wiem kolego jaki tam macie konkretnie silnik ale TDI w zimowych warunkach na postoju się nie zagrzeje. Sam mam passata i mimo, że w trasie trzyma 90st to gdy zatrzymam się i silnik pochodzi dłużej na jałowym to temp. płynu na wskaźniku spada tym szybciej im szybciej pracuje dmuchawa ogrzewania.
nie grzeje po wymianie nagrzewnicy
witam wszystkich.posiadam golfa IV 1.9 TDI 115 KM z 2000r.mój problem polega na tym ze padła mi nagrzewnica(szyby były tłuste,czuc był płyn chłodzacy w srodku,ubywało płynu w zbiorniczku)dodam ze auto grzało bardzo dobrze,nie było zadnych problemów.kupiłem nowa nagrzewnice(80zł)tego dnia co wymieniałem nagrzewnice rano jeszcze autem jazdziłem i grzał dobrze,wziałem sie za wymiane,zajeło mi to 8 godzin,złozyłem wszysko,zapaliłem auto na postoju zeby sie odpowietrzył zaczał lekko grzac ale juz czułem ze to nie to co było.pomyslałem ze nowa nagrzewnica to musi sie dobrze wygrac wiec wsiadłem i pojechałem sie przejechac i podczas jazdy leci zimne powietrze:/na postoju jak stoi i mu dodaje gazu to jakies tam ciepłe leci ale to nie to co kiedys było a podczas jazdy wogóle.czy miał ktos taki przypadek ze załozył nie oryginalna nagrzewnice i nie grzała?prosze o pomoc bo nie wiem co mam robic. z góry dziekuje
- sidewind76
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
- Lokalizacja: Świat :)
nie grzeje po wymianie nagrzewnicy
dalej zapowietrzony układ lub źle złożone? płyn oczywiście wymieniłeś na nowy?
Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów...
nie grzeje po wymianie nagrzewnicy
płyn jest te co był tylko dolałem ok litra nowego.odpowietrzałem na rózne sposoby(wezami zaraz przy nagrzewnicy,stawiałem samochód na górce i nic)złożone jest wszystko tak jak było.ale np co m ogłoby byc zle złozone?
nie grzeje po wymianie nagrzewnicy
Uklad odpowietrza sie sam, wiec to nie jest przyczyna.
Moze ta nagrzewnica jakas trefna? Sprawdz weze jaka maja temperature.
Moze ta nagrzewnica jakas trefna? Sprawdz weze jaka maja temperature.
nie grzeje po wymianie nagrzewnicy
tez m i sie tak wydaje ze nagrzewnica trefna.weze o wchodza do nagrzewnicy sa gorace ze parza
- sidewind76
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
- Lokalizacja: Świat :)
nie grzeje po wymianie nagrzewnicy
a może w ferworze walki nie podpiąłeś po prostu wentylatora i on nie działa bo skoro wchodzą i wychodzą gorące węże to musi grzać bo znaczy obieg działa
Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów...
nie grzeje po wymianie nagrzewnicy
to by mu na postoju nie grzało - nagrzewnica musi mieć przelot od razu do powrotu i tyle. NIestety chyba czeka cię ponowna wymianasidewind76 pisze:a może w ferworze walki nie podpiąłeś po prostu wentylatora i on nie działa bo skoro wchodzą i wychodzą gorące węże to musi grzać bo znaczy obieg działa
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
nie grzeje po wymianie nagrzewnicy
Skoro weze gorace, to znaczy ze woda nie idze na zeberka tylko od razu wraca, tak jak pisze Greg.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości