MK V BKC podniesienie mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- trzeci5
- Forum Master
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
MK V BKC podniesienie mocy
znajomy tuner robił mi program,wiem że można więcej z tego motoru na tych seryjnych gratach wyciągnąć ale chyba już nie wiele,nie chciałem żeby silnik nie był za mocno obciążony,twoim zdaniem ile by można zrobić KM na seryjnych gratach w BKC,pozdrawiam
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: MK V BKC podniesienie mocy
Evo jak zwykle musisz zasiac zamet bo bys nie przezyl. Jak tak glupi ASV u mnie lata sobie na 200HP - a lekko nie ma , to BKC ktory ma mocniejsze korby bo tym sie rozni nie przezyje 200? Wez chlopie. Mysle ze 200 czy lekko ponad 200 czyli 220HP ma prawo wytrzymac , wiadomo nie jest to co ASZ czy ARL czy inne mocniejsze ze mozna by je bylo non-toper orac ale od czasu do czasu spokojnie ta moc utrzyma, wazne zeby nie bic momentu od dolu i nie robic wysokich peak. Najpiej zrobic sobie 200 na 350-380 i jest milo a silnik napewno nie padnie 1Z to wytrzymuje bezproblmowo a on najmocniejszy nie jest ... . Jednak Nie na turbo ARL by to robil tylko na GTB17 lub GT20 i motor sie nie meczy ani turbo pompki moga byc BA bo maja tylko 5-8% mniejsyz potencjal niz AL czy tam AA wiec 230 i tak na nich zrobisz. generalnie zrob 200 ale nie na max wytrzymalosci gratow , bedzie bezpiecznie dla tego BKC i osprzet nie bedzie bity.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
MK V BKC podniesienie mocy
spawacz, rozbierz chociaz raz te dwa ( asv i bkc) silniki i porownaj choćby korby, zamiast "myslec" bo to ci nie wychodzi... asv ma mocniejsze graty od bkc... wiem, wiem, nie pojmujesz tego.... NIC NIE SZKODZI.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- trzeci5
- Forum Master
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
Re: MK V BKC podniesienie mocy
wielkie dzięki za pomoc ale jak sami widzicie zdania są podzielone na ten temat,więc odpuszcze sobie kręcenie tego BKC i będę kontynuował kontynuował prace nad tym moim ARL-lem,pozdrawiam i dzięki za opinie,jak jeszcze ktoś ma coś do dodania to bardzo proszę pisać
MK V BKC podniesienie mocy
Witam
Nie chce zakładać nowego tematu , wiec napisze tu. AXR jest chyba bardzo podobny do BKC, chodz mi o ,,dół,, silnika, jego wytrzymałość na zwiększanie mocy. Od roku mam 145KM i 310NM, oraz wpadł jednomas Valeo. Mocy już brakuje i w planach jest założenie turbo ARL i celowanie w ok. 170KM. Pokonuje sporo km, ale w 80% trasa. Moje pytanie czy konieczny jest montaz FIMC oraz chłodnicy oleju np. z ASZ, jak kolega wyżej pisał ?
Nie chce zakładać nowego tematu , wiec napisze tu. AXR jest chyba bardzo podobny do BKC, chodz mi o ,,dół,, silnika, jego wytrzymałość na zwiększanie mocy. Od roku mam 145KM i 310NM, oraz wpadł jednomas Valeo. Mocy już brakuje i w planach jest założenie turbo ARL i celowanie w ok. 170KM. Pokonuje sporo km, ale w 80% trasa. Moje pytanie czy konieczny jest montaz FIMC oraz chłodnicy oleju np. z ASZ, jak kolega wyżej pisał ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
MK V BKC podniesienie mocy
Nie jest konieczny ja w ATD miałem 190/400 jednak fmic był wrzucony. Chłodnicy oleju nie zmieniałem. Myślę ze ponad 170km zrobisz na ori pompkach z AXR jeśli są w dobrym stanie to może uda się więcej. Wkładaj turbo rób korektę jak będziesz widział że auto puchnie w lato to zrobisz fmica.
MK V BKC podniesienie mocy
AXR ma duży potencjał, pompowtryski są bardzo wydajne. W zależności od osprzętu może na nich wyjść nawet i 200KM/400Nm. A często się spotykam z mitem na forach że pompki AXR to tylko do 170, nie wiem na jakiej podstawie takie twierdzenie skoro silnik silnikowi nie równy to raz a dwa wszystko zależy przecież od pozostałego osprzętu.
MK V BKC podniesienie mocy
Raczej w 200 KM nie celuje, to już moim zdaniem zbyt dużo na ten silnik... Szukam informacji na temat ,,dołu,, silnika i nie mogę wyszukać czy jest taki sam co w VP. Chodzi mi głównie o wytrzymałość na podniesienie mocy.
MK V BKC podniesienie mocy
To podobnie jak z silnika ASZ można stwierdzić że 250 KM jest już dużo jak na ten silnik, a to nie prawda bo granica przekroczona to już 300KM, a co do AXRów podchodzi już pod 250KM. Moc to przecież nie wartość ciągła i mniej ważna od momentu, przy odpowiednim wystrojeniu nie ma obaw, tu moment obrotowy jest ważniejszy, warto jedynie już przy tych mocach i momencie śledzić ciśnienie doładowania, temperaturę oleju oraz temperaturę spalin. Co do słupka AXR rekordy padają pod 230-240 koni i odpowiednio około 430-450Nm. Z własnego doświadczenia natomiast mogę jedynie powiedzieć o 200 KM i 420 Nm. Auto robi kilometry, jeździ i to nie lekko i nie ma jak dotąd żadnych problemów tyle mogę powiedzieć o jego wytrzymałości.
MK V BKC podniesienie mocy
Właśnie jedni piszą że te słabsze PD ( AXR,ATD, BKC itp) mają mocniejsze doły od VP. Jak to w końcu jest, mocniejszy dół ma taki AXR czy np. ASV na pompie ? Rozbierał ktoś te silniki i faktycznie jest różnica czy raczej porównywalne?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
MK V BKC podniesienie mocy
A jakie moze miec jak ma te same panewki glowne jak VP i takie same korbowe, tloki praktycznie te same i mocniejsze korby. Chyba odpowiedz ta sama sie nasowa, moc ta sama , moze min. wiecej , i napewno wiecej momentu znosi.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
MK V BKC podniesienie mocy
Żeby nie zakładać nowego tematu ponieważ moje pytanie dotyczy jak w temacie Golfa V plus 1.9 TDI BKC, zapytam tutaj.
Celuje w moc w okolicach 160-170, zmiana tylko tego co konieczne aby to bezpiecznie osiągnąć moc bez narażania innych podzespołów.
Czy wymiana turbo na ASZ i program wystarczy? jeśli nie to co jeszcze.
Celuje w moc w okolicach 160-170, zmiana tylko tego co konieczne aby to bezpiecznie osiągnąć moc bez narażania innych podzespołów.
Czy wymiana turbo na ASZ i program wystarczy? jeśli nie to co jeszcze.
- trzeci5
- Forum Master
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
Re: MK V BKC podniesienie mocy
zależy w jakiej kondycji jest silnik i podzespoły,taka moc zrobisz na seryjnych gratach,chyba że turbo nie domaga to zmień na ASZ lub ARLRR1910 pisze:Żeby nie zakładać nowego tematu ponieważ moje pytanie dotyczy jak w temacie Golfa V plus 1.9 TDI BKC, zapytam tutaj.
Celuje w moc w okolicach 160-170, zmiana tylko tego co konieczne aby to bezpiecznie osiągnąć moc bez narażania innych podzespołów.
Czy wymiana turbo na ASZ i program wystarczy? jeśli nie to co jeszcze.
MK V BKC podniesienie mocy
JEszcze wymienic IC bo w lato bedzie zonk i mozna pryzcelowac w okolo 160 KM bo pewnei pompki wiecej nei wydolą. Turbo ASZ musowo.
Potem wartaloby pomyslec cos o dwumasie i sprzegle bo pewnei dlugo nie pozyje jesli bedziesz zdrowo upalał.
Potem wartaloby pomyslec cos o dwumasie i sprzegle bo pewnei dlugo nie pozyje jesli bedziesz zdrowo upalał.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości