[mk2]katalizator w pn

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn maja 08, 2006 12:11

ppoll27 pisze:A testowal ktos w PN katalizator metalowy Lindo-Gobex ?? Ponoc maja w ofercie dwie wersje - zwykla (o dwa razy lepszym przeplywie niz oryginal) i sportowa (o cztery razy szybszym przeplywie) - zwykla to ok 400 sportowa ok 500 ??
to byloby tak jak w tym kawale pt: jak podwoic wartosc malucha :) po co ladowac 500 zl w katalizator do 20 letniego samochodu o wartosci rynkowej 3000zl???



Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » pn maja 08, 2006 12:35

Tj pisal KamilW, rowniez takie rozwiazania popieram czyli srodkowy zamiast kata lub drozsza wersja i bardzo ekologiczna katalizator z wkladem metalowym AWG, Lindo
Kat spowoduje dluzsza prace calego ukladu tzn zmniejszy skutki zjawiska kawitacji. Jest to szczegolnie wazne dla uklad zrobiony z alu lub zwyklej stali weglowej.
Srodkowy i kat utrzymaja wlasciwa pojemnosc ukladu,ktora jest opowiednia dla momentu obrotowego w pewnych zakresach obrotow. Mozja tym samym delikatnie sterowac charakerystyka silnika. Wiadomo,ze jesli producent poda ze mamy max Nm przy 4500 to nie zejdziemy do np 2000 ...


TKD WTF

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 318 gości