Regulacja przy zaworze w AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr maja 24, 2006 16:40

po raz n-ty dla pytajacych - sterowanie cisnieniem turbiny jest pod nia. widac je wyraznie od spodu auta, z kanalu. kurcze tez mialem problem z ruszeniem tego, ale juz wiem ze trzeba zabezpieczenie wyciagnac. spoko zrobi sie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » ndz lip 15, 2007 19:47

Proszę o pomoc bo w końcu zgłupiałem... W którą stronę należy kręcić żeby zwiększyć ciśnienie? W stronę kierowcy (nr I) czy w stronę pasażera (nr II) {zaznaczyłem niebieskimi strzałkami}. Czy tak jest w przypadku każdej turbiny? Z góry dzięki za odpowiedź! Obrazek


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 143 gości