MK4 ASZ CTR Dario84 288KM / 477Nm Aktual str 18
Moderator: G0 Karcio
MK4 ASZ CTR Dario84
Metanolu nie planujesz ?
Troszkę by jeszcze się pozmieniało na +
Troszkę by jeszcze się pozmieniało na +
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84
Nie nie żaden metanol, nitro i inne tego typu modyfikacje, nie uznaję takich KM
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 ASZ CTR Dario84
Metanol daje niewiele KM, a nitro bez Big Pompki też niewiele da. Wszystko bardzo ładnie, co to za turbinka tam teraz siedzi ??
Robileś jakieś filmiki lub pomiary 0-100, 0-200, 1/4 mili ??
I najważniejsze pytanie : Jakie masz teraz EGT ??
Pozdr
Robileś jakieś filmiki lub pomiary 0-100, 0-200, 1/4 mili ??
I najważniejsze pytanie : Jakie masz teraz EGT ??
Pozdr
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84
egt pewnie nie jest jakies bardzo wielke a wykres ladnie lasuje czape pozdro
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84
EGT kupiłem po wsadzeniu sprężarki i nie pomyślałem o tym żeby wkręcić sobie w kolektor redukcję na sondę, EGT w tej chwili jest poprowadzone pod maskę i czeka aż zechce mi się wyciągnąć sprężarkę i nawiercić kolektor , także EGT nieznane u mnie, ale setup będzie bezdymny oraz EMP również jest w normie, więc nie mam co się martwić.
Pomiary nie robiłem, kiedyś nakręcę filmik i się pomierzy z filmu .
Nie napinam się na czasy, samochód ma dawać przyjemność z jazdy... no i daje .
W paczuszce już idzie do mnie nowy, lepszy MAP Sensor.
Nitro mokre mogło by sporo dać, ale tak jak napisałem wcześniej, nie uznaję takiego rodzaju KM.
Pomiary nie robiłem, kiedyś nakręcę filmik i się pomierzy z filmu .
Nie napinam się na czasy, samochód ma dawać przyjemność z jazdy... no i daje .
W paczuszce już idzie do mnie nowy, lepszy MAP Sensor.
Nitro mokre mogło by sporo dać, ale tak jak napisałem wcześniej, nie uznaję takiego rodzaju KM.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 ASZ CTR Dario84
Rozumiem że MAP sensorek zmieniasz na do 3 barów ? Ile chcecie dmuchnąć ? Da sie jeszcze dzieki temu jakies KM zyskać ??
Bo jak dobrze widze zegarek jest do 2 bar tak ?
Bo jak dobrze widze zegarek jest do 2 bar tak ?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84
Zegarek do 2 bar, MAPa zmieniam na 4 barowy, o ile się okaże że ten co kupiłem jest 4 bar
Jeszcze nie wiem ile dmuchniemy, dodatkowe KM to raczej kosmetyka, ale chce aby soft był całkowicie bezdymny, a w tej chwili trochę smuży.
Chciał bym dołożyć jeszcze turbo timer, bardzo przydatny sprzęcik .
Jeszcze nie wiem ile dmuchniemy, dodatkowe KM to raczej kosmetyka, ale chce aby soft był całkowicie bezdymny, a w tej chwili trochę smuży.
Chciał bym dołożyć jeszcze turbo timer, bardzo przydatny sprzęcik .
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
MK4 ASZ CTR Dario84
Witam, bardzo ładny golfik i pogratulować tej mocy. Dziś będąc w Kędzierzynie Koźlu, a dokładnie w Blachowni widziałem dokładnie takiego golfa z czarnymi wkładami i felgami, od razu mi się rzucił w oczy. Czy może to byłeś Ty Dario84, przed 14nastą?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84
Nie, wczoraj nie było mnie wogóle w blachowni.
Z MAPem okazało się że jest 3bar jednak, zamówiłem już 4 bar z ASO, za 2 tyg powinien być.
Zastanawiam się jeszcze nad zakupem turbo timera, ale chciał bym taki lepszy z innymi funkcjami a nie tylko turbo timer.
Z MAPem okazało się że jest 3bar jednak, zamówiłem już 4 bar z ASO, za 2 tyg powinien być.
Zastanawiam się jeszcze nad zakupem turbo timera, ale chciał bym taki lepszy z innymi funkcjami a nie tylko turbo timer.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84
Nitro normalnie się montuje, robisz dziurę na dyszę w dolocie i prowadzisz przewody do butli + sterownik i cała instalacja el, co to za filozofia, nie rozumiem...
Golfik ostatnio przejechał 1300km bez najmniejszego problemu, w week również czeka go taka trasa.
MAP 4 bar już jest na samochodzie, bez korekty duży lag, z dołu samochód wogóle nie jedzie .
Golfik ostatnio przejechał 1300km bez najmniejszego problemu, w week również czeka go taka trasa.
MAP 4 bar już jest na samochodzie, bez korekty duży lag, z dołu samochód wogóle nie jedzie .
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 ASZ CTR Dario84
No chodzilo o to ze w benzynie mozna zrobic mokre nitro bo mozna podac benzyne. W dieselu nie da sie tak rozpylic ropy jak benzyny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości