Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
sroger, Jeśli to zdjęcie z książki Vw Golf i Vento to czytaj uważnie tekst: pisze w nim wyraźnie przy opisie rysunku :"ustawić tłok 1. cylindra w punkcie zapłonu". Zapłonu a nie O.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
czyli wyznacznik na obudowie sprzegla i to naciecie to jest poprawne ustawienie do ustawienia aparatu zapłonowego, tak? to czemu auto nie moglo odpalic skoro ustawienia mialem poprawne?
poniżej jest stronka w której wyczytałem że trzeba ustawić na "0"
http://docs4.chomikuj.pl/459553227,0,1, ... OLF(1).txt
i nad tym cytatem z tego tekstu się zastanawiam :" 2. Punkt na obudowie skrzyni biegów - tu włanie sš dwa punkty ( rys. 1). Punkt "0" oznacza położenie górne pierwszego tłoka OT. Jeli jest koło rozrzšdu stawione na OT to na obudowie skrzyni biegów powinien być ustawiony punk "0". Drugi punkt to nacięcie które pokazuje 6 stopni kšta wyprzedzania zapłonu i na ten punkt włanie ustawia się zapłon."
poniżej jest stronka w której wyczytałem że trzeba ustawić na "0"
http://docs4.chomikuj.pl/459553227,0,1, ... OLF(1).txt
i nad tym cytatem z tego tekstu się zastanawiam :" 2. Punkt na obudowie skrzyni biegów - tu włanie sš dwa punkty ( rys. 1). Punkt "0" oznacza położenie górne pierwszego tłoka OT. Jeli jest koło rozrzšdu stawione na OT to na obudowie skrzyni biegów powinien być ustawiony punk "0". Drugi punkt to nacięcie które pokazuje 6 stopni kšta wyprzedzania zapłonu i na ten punkt włanie ustawia się zapłon."
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
tak, jak zakładasz na nowo aparat zapłonowy to nie jest bardzo istotne na który znak ustawiasz koło zamachowe, ponieważ różnica w kącie jest niewielka. Czyli koło zamachowe na znak, a aparat zapłonowy tak żeby po włożeniu nacięcie na obudowie pokrywało się z palcem. Mniej więcej palec ma w tym momencie wskazywać na okrągłe złącze elektryczne przy silniku, czyli w stronę kierowcy, czyli w tył i lekko na stronę kierowcy, a po założeniu kopułki na styk I-go cylindra, a czujnik halla być zwrócony nie prosto w przód tylko po skosie - mniej więcej w stronę akumulatora być zwrócony. A dokładnie - stroboskopem potem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
na który ? nacięcie czy "0" ?Czyli koło zamachowe na znak
Aparat zamontowany był tak jak piszesz Paweł Marek a koło zamachowe na nacięciu.
Mimo wszystko nie chciał odpalić, poprawiałem 3 razy i nie zapalał ,coś robie jeszcze nie tak?
Nowy-używany aparat jest Boscha a ten co miałem założony to jest Valeo, ten stary był zasyfiony olejem w środku,może to przez to ten hall wariował i gasił silnik po rozgrzaniu? Teraz ten Valeo wypłukałem w rozpuszczalniku i jest czysty.
Może ten nowy Boscha jest nie działający? Spróbuje założyć jeszcze ten stary Valeo i sprobowac na nim, tylko czekam do poniedzialku zeby kupic palec bo w rezultacie go ułamałem
Spróbuje zamienić jeszcze kopułki.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
nie wiem czemu nie odpala, może pisałeś czy jest iskra ale nie mogę znaleźć, sprawdź kolejność kabli zapłonowych . znak na 0 (zasugerowałem że można i na ten od zapłonu w chwili wkładania aparatu to różnica jest bez znaczenia).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
w chwili wkładnia aparatu to chyba istotne żeby znaki na kole zamachowym i obudowie sprzęgła oraz palec i nacięcie na aparacie zapłonowym były istawione poprawnie.
Ustawie kolo zamachowe na "0" i palec na nacieciu w aparacie.
Ustawie kolo zamachowe na "0" i palec na nacieciu w aparacie.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Raczej nie zrobiłeś tego błędu ale przypomniałem sobie, że jak zmieniałem u siebie kopułkę i palec to o mały włos nie założyłem palca odwrotnie. Po prostu na pierwszy rzut oka tamto wycięcie itd było stworzone do tego, by złożyć całość inaczej niż fabryka nakazuje.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Re: Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
no wreszcie konkret ,przedstawione jak dziecku dziękuję bardzo , ja cały czas ustawiałem na tym nacięciu 6st.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
6 stopni jest do ustawiania wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopowąsroger pisze:ja cały czas ustawiałem na tym nacięciu 6st.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Re: Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
no już teraz wiem pierwszy raz to robiłem więc nie wiem który to dokładnie był punktnorek111 pisze:6 stopni jest do ustawiania wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopowąsroger pisze:ja cały czas ustawiałem na tym nacięciu 6st.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
wszystko poustawiane i dalej nie odpala wstawiałem nowy i stary aparat , nową i starą cewkę i dalej nie chce odpalić.
a tak wogóle to podłaczam nową cewkę i z cewki nie wychodzi iskra, do cewki z kostki dochodzi prąd bo sprawdzałem, ale z cewki nie wychodzi iskra,WTF? ta sama cewka była spradzana na innym samochodzie i bez problemu odpalił , więc cewka jest ok, co sprawdzać? przewody sa nowe , świece też , może ten przwód z cewki jakiś nie teges.
Nie mam juz pomyslu co i jak? HELP ME
a tak wogóle to podłaczam nową cewkę i z cewki nie wychodzi iskra, do cewki z kostki dochodzi prąd bo sprawdzałem, ale z cewki nie wychodzi iskra,WTF? ta sama cewka była spradzana na innym samochodzie i bez problemu odpalił , więc cewka jest ok, co sprawdzać? przewody sa nowe , świece też , może ten przwód z cewki jakiś nie teges.
Nie mam juz pomyslu co i jak? HELP ME
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Może masa nie dochodzi do tej cewki. Samo 12V nie wystarczy
MK3 ADZ->AGU
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
to już prawie koniec napraw
okazało się że dobrze ustawiałem wszystko ale aparat ten nowy-używany był też trafiony poza tym palec był od valeo a nowy potrzebował palca od Boscha a to różnica.
Miałem Valeo na początku ale kompletny złom ( jak to powiedział elektryk) , kupiłem nowy-używany Boscha ale nie działał tak jak trzeba, miał 7 dniową rękojmie więc oddałem a raczej wymieniłem na inny nowy-używany ale już tym razem w pełni sprawnym i tez Bosch , elektryk jeszcze powiedział żeby dokpuić palec do Boscha bo ten co kupiłem wcześniej to do Valeo więc znowu do sklepu , ale mam już komplet i wszystko sprawne , jutro elektryk złoży cały zapłon i będzie git, ale to się okaże jak złożą , ale na 99% wszystko będzie sprawne.
okazało się że dobrze ustawiałem wszystko ale aparat ten nowy-używany był też trafiony poza tym palec był od valeo a nowy potrzebował palca od Boscha a to różnica.
Miałem Valeo na początku ale kompletny złom ( jak to powiedział elektryk) , kupiłem nowy-używany Boscha ale nie działał tak jak trzeba, miał 7 dniową rękojmie więc oddałem a raczej wymieniłem na inny nowy-używany ale już tym razem w pełni sprawnym i tez Bosch , elektryk jeszcze powiedział żeby dokpuić palec do Boscha bo ten co kupiłem wcześniej to do Valeo więc znowu do sklepu , ale mam już komplet i wszystko sprawne , jutro elektryk złoży cały zapłon i będzie git, ale to się okaże jak złożą , ale na 99% wszystko będzie sprawne.
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości