Silnik umiera?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
No trzeba znaleźć odpowiedź więc temat się poszerza:DMichaś_1977 pisze:Widzę,że temat zatacza coraz szersze koło
To mam rozumieć, że silnik może być ok tylko turbo do du...? No ale przez turbo będzie mi kopcił na niebiesko?grandi pisze:Odrazu go straszycie pierscieniami mi teaz grzał sie do 3/4 prawie turbo nie daje tyle powietrza i dostaje się za mały ładunek a wiekszy ladunek paliwa i dlatego , sprawdz luz na wirniku na zimnym silniku
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dokładnie.U mnie była już czarna ospa warsztatowat0mal pisze:Jak na pysku będą czarne kropki z oleju to znaczy, że turbo się zesrało.
Tak,gdy turbo wali oliwą,to kopci na niebiesko.koVWal Mk2 pisze:To mam rozumieć, że silnik może być ok tylko turbo do du...? No ale przez turbo będzie mi kopcił na niebiesko?
Pisałeś też wcześniej,że po odkręceniu korka od oleju wali dymem.To świadczy o przedmuchach na pierścieniach.
Mogło się kilka usterek skumulować,więc nie ma co szukać tylko jednej,a brać się do roboty i po kolei eliminować wszystkie usterki.Takie moje zdanie,a jak Ty koVWal Mk2, to rozegrasz,to już Twoja sprawa...i portfel
Nie koniecznie, jak nie wywala oleju przez korek i przez bagnet to może być wina np wtryskiwaczy - paliwo się miesza z olejem i dlatego pojawia się dym, może to być zapchana odma, może to być zatkany wydech - widziałem różne przypadki.Michaś_1977 pisze:po odkręceniu korka od oleju wali dymem.To świadczy o przedmuchach na pierścieniach
Jeśli będziesz się miał brać za remont to zrób test kompresji, następnie zrób płukanie silnika, zalej świeży olej, bo czasami jak ktoś nie zmienia oleju na czas (dla TD 7500km) pierścienie tłokowe się zapiekają od nagaru.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak,byłoby to do przyjęcia,gdyby wtryski lały jak wściekłe,ale wtedy koVWal Mk2, na pewno napisałby,że za autem świata nie widać i byłby problem z odpałem...t0mal pisze:Nie koniecznie, jak nie wywala oleju przez korek i przez bagnet to może być wina np wtryskiwaczy - paliwo się miesza z olejem i dlatego pojawia się dym,
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
Mój tata mi mówił, że też to mogą być wtryski więc zakładam od SB'ka inni też tak mówili, że to mogą być wtryski. Turbo sprawdzałem. No i powiem Wam, że mocno nie pluje tylko zacieki się robią na turbo jak dmucha i z 5-8 kropli na ręce na minute. Luzów nie ma ani poprzecznego ani wzdłuż osi. Więc teraz co pierwsze zrobię to kat out, wtryski od SB'ka i się zobaczy jak dalej będzie...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości