CORVAX !! PrawdaCorvax pisze:Razal pisze:I tu ciekawostka ten sam numer licznika był do roku 94 i miał zakres do 220km/h stosowany w silnikach diesla 1Y i AAZ
nie ten sam jak się przyjysz to zobaczysz że to był 1H6
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
CORVAX !! PrawdaCorvax pisze:Razal pisze:I tu ciekawostka ten sam numer licznika był do roku 94 i miał zakres do 220km/h stosowany w silnikach diesla 1Y i AAZ
nie ten sam jak się przyjysz to zobaczysz że to był 1H6
A jak wygląda sprawa z wyskalowaniem wskaźnika prędkości w zegarach bez obrotomierza? Oczywiście z silnikiem TDI 1Z. W moim są zegary z prędkoscią o 20km/h do 220km/h i podobno były wymieniane. Można to jakoś sprawdzić?Razal pisze:1H0 919 860 HX - to są zegary do TDI 1Z max 200km/h od roku 94/95, obroty wyskalowane na 50 x 100 obr/min
I tu ciekawostka ten sam numer licznika był do roku 94 i miał zakres do 220km/h stosowany w silnikach diesla 1Y i AAZ![]()
Dodatkowo od 96 roku dla silnika AFN pojawił się licznik o numerze 1H0 919 864 QX i był stosowany także w niektórych 1Z,
Pozostałe liczniki to te ze srebrnymi tarczami :
1H0 919 861 AX - 1Z 200km/h srebrny,
1H0 919 864 RX - AFN i 1Z 220km/h
Jest też kilka numerów wyskalowanych w mph a nie w km ale to już inna bajka
Pozdrawiam....
Krótko i na tematCorvax pisze:raczej cieżko bedzie bo fabryka miał kilku dostawców i pewnie pakowałi to co akurat było pod ręką. Sprawdzić można wyjmując szafę i zobaczyc dane na naklejce - tam jest bita data - jeśli sie mniej wiecej bedzie pokrywać z datą produkcji auta to można zakładac że jest oryginalny, ale pewności raczej nie będziesz mial.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości