Swap 1.9 TDI PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
e no nie przesadzaj. u mnie silnik wisi w seryjnych miejscach. tylko kwestia pospawania łapy przedniej i tej przy skrzyni. z tyłu ori łapa z dwójki, z tym że turbo musi być z dzielonym kolektorem.a rzeźba w karoserii ograniczyło się do uderzenia ze 2 razy młotkiem, żeby koło pasowe nie stukało na maxymalnych przeciążeniach w prawą podłużnicearwam pisze:nie zaadoptujesz nic seryjnego ale będzie i tak łatwiej niż w MK2 bo przynajmniej nie musisz rzeźbić w karoserii.TDIoman pisze:a jak z mocowaniami silnika i skrzyni ? będzie łatwiej niż w mk2 tak ? da się zaadoptować coś seryjnego ?
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
EGS, półosie ori z dwójki GTI, flansze zmienione na takie żeby pasowały do przegubów.arwam pisze:Cinek, a jaką masz skrzynkę biegów.Cinek pisze:e no nie przesadzaj. u mnie silnik wisi w seryjnych miejscach
i jak rozwiązałeś sprawę półosi.
w 02M flansze są znacznie szerzej rozstawione co spowoduje że ori półosie są za długie i masz flansze na 108mm a nie na 100mm
co do wrzucenia - jeden pieron czy VP czy PD, tyle że warto sie zdecydować na samym początku, bo potem elektryke trza zmieniać bo jest inna
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Cinek, więc masz skrzynię 02A i nie trzeba nawet łap rzeźbić bo pod nią pasują ori łapy od passata B3 i przeguby również.
taka rzeźba to nie rzeźba.
spróbuj zamontować do MK2 DRW albo podobną skrzynkę to wtedy będziesz wiedział o czym mówię.
TDIoman,
jeśli nie trzymają Cię pieniądze to wkładaj PD a jeśli zależy Ci na tym żeby zrobić to w miarę małym kosztem bierz VP bo możesz je uruchomić i jeździc do czasu zdobycia wszystkich potrzebnych elementów na mechanicznej pompie.
taka rzeźba to nie rzeźba.
spróbuj zamontować do MK2 DRW albo podobną skrzynkę to wtedy będziesz wiedział o czym mówię.
TDIoman,
jeśli nie trzymają Cię pieniądze to wkładaj PD a jeśli zależy Ci na tym żeby zrobić to w miarę małym kosztem bierz VP bo możesz je uruchomić i jeździc do czasu zdobycia wszystkich potrzebnych elementów na mechanicznej pompie.
ja rozumiem, że wybrnąłeś z sytuacji bo o wkładaniu 6tki nie było wczesniej mowy a przy fajnych skrzyniach typu stara ASD czy nowsza GGU albo podobna taka DRW to może być troche przerost formy nad treścią wg mnie. i zapewniam cie że wiem co znaczy rzeźbienie w samochodach.arwam pisze:Cinek, więc masz skrzynię 02A i nie trzeba nawet łap rzeźbić bo pod nią pasują ori łapy od passata B3 i przeguby również.
taka rzeźba to nie rzeźba.
spróbuj zamontować do MK2 DRW albo podobną skrzynkę to wtedy będziesz wiedział o czym mówię.
TDIoman,
jeśli nie trzymają Cię pieniądze to wkładaj PD a jeśli zależy Ci na tym żeby zrobić to w miarę małym kosztem bierz VP bo możesz je uruchomić i jeździc do czasu zdobycia wszystkich potrzebnych elementów na mechanicznej pompie.
poza tym troche nudny sie robisz z tym mtdi. kolega mówi że kupi całego angola na przekładke z ty zaś polecasz uruchomienie na zwykłej pompie. po co - sie pytam ?
[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 11:17 pm ]
a w ogóle to podtrzymuje, że to taka akademicka dyskusja, z której nic nie wyniknie
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Cinek, ASD GGU czy EGS to skrzynki 02A 5-cio biegowe. DRW to sześcio biegowe wielkie i ciężkie bydle
także gabaryty jej są duże ale ma duży plus że jest krótka
jakbyś widział tuż obok siebie skrzynkę 02A i 02M to wiedziałbyś o czym mówie. a ja wiem o czym mówie bo w moim golfie siedzi 02A a będę zakładał 02M właśnie DRW
nie to co byłe TD
na samą myśl jak tamtem silnik jeździł człowiek dostaje małpiego rozumu.
[ Dodano: 13 Kwi 2010 23:38 ]
[ Dodano: 13 Kwi 2010 23:42 ]
a tak wogóle to planuję powrót do TD ale tym razem już z osprzętem silnia który pozwoli na uzyskanie przynajmniej 200KM
charakterystyka takiego silnika który w obrotach do 2500-3000rpm jeźdiz jak wolnossący a powyżej zamienia sięw rakietę mi odpowiada.
na codzień robię dłuższe trasy i coś takiego mi odpowiada bo jak mam ochotę naprawdę szybko się poruszać to dbam żeby obroty były w granicach 3000-5000rpm lub nawet nieco więcej.
także gabaryty jej są duże ale ma duży plus że jest krótka
jakbyś widział tuż obok siebie skrzynkę 02A i 02M to wiedziałbyś o czym mówie. a ja wiem o czym mówie bo w moim golfie siedzi 02A a będę zakładał 02M właśnie DRW
przecież ja nigdzie nie powiedziałem że nie wiesz co to znaczy.Cinek pisze:i zapewniam cie że wiem co znaczy rzeźbienie w samochodach.
a kto mówi że ja całe życie będę jeździł M-TDI skoro ono mi zbytniej radości z jazdy nie zapewnia.Cinek pisze:poza tym troche nudny sie robisz z tym mtdi.
nie to co byłe TD
na samą myśl jak tamtem silnik jeździł człowiek dostaje małpiego rozumu.
[ Dodano: 13 Kwi 2010 23:38 ]
nie polecam tylko mówię że jeśli by pieniążki stanowiły przeszkodę to jest to dobry początek. a nie napisałem tego odnośnie kolegi a tylko dla innych na przyszłośćCinek pisze:kolega mówi że kupi całego angola na przekładke z ty zaś polecasz uruchomienie na zwykłej pompie. po co - sie pytam ?
[ Dodano: 13 Kwi 2010 23:42 ]
a tak wogóle to planuję powrót do TD ale tym razem już z osprzętem silnia który pozwoli na uzyskanie przynajmniej 200KM
charakterystyka takiego silnika który w obrotach do 2500-3000rpm jeźdiz jak wolnossący a powyżej zamienia sięw rakietę mi odpowiada.
na codzień robię dłuższe trasy i coś takiego mi odpowiada bo jak mam ochotę naprawdę szybko się poruszać to dbam żeby obroty były w granicach 3000-5000rpm lub nawet nieco więcej.
nie znam oznaczeń wszystkich skrzyń na pamięć, ale po to jest dieselschrauber żeby se posprawdzać co trzeba. a po co zmieniać 5tke na krótką szóstke to nie wiem. dla samej zabawy chyba. chyba że masz taką 5 krótką jak egs czy ebf, to ewentualnie możnaby sie pobawić. inaczej nie widze sensu. latanie golfem 2 czy 1 w trasie z prędkościami rzędu 220 to troche męczące jest. chyba że auto jest zrobione idealnie. ale na to trzeba mieć tyle kasy że nie podejrzewam kogoś, kto sie zastanawia nad VP czy PD o to. w trasy benzyna albo w ramach wolnych środków nawet (T)FSI byłby zdecydowanie lepszy. albo jakaś eR-kaarwam pisze:Cinek, ASD GGU czy EGS to skrzynki 02A 5-cio biegowe. DRW to sześcio biegowe wielkie i ciężkie bydle
także gabaryty jej są duże ale ma duży plus że jest krótka
jakbyś widział tuż obok siebie skrzynkę 02A i 02M to wiedziałbyś o czym mówie. a ja wiem o czym mówie bo w moim golfie siedzi 02A a będę zakładał 02M właśnie DRW
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
mam ASD czyli najdłuższą jaka była montowana w MK3.Cinek pisze:a po co zmieniać 5tke na krótką szóstke to nie wiem. dla samej zabawy chyba. chyba że masz taką 5 krótką jak egs czy ebf, to ewentualnie możnaby sie pobawić. inaczej nie widze sensu.
a jeśli DRW to krótka skrzynia ( to jak ASD z dodatkowymi nadbiegiem) to pokaż mi dłuższą.
w DRW przy 3000rpm na szóstym biegu masz 180km/h.
a na codzień jak jeżdżę to mniej więcej z prędkościami 120-150km/h jeśli są warunki i na ASD trochę jest to męczące bo jednak silnk trochę za bardzo słychać i przydałoby się zmniejszyć obroty do jakichś 2200 przy 120km/h i 250rpm przy 150km/h dodatkowym bonusem będzie niższe zużycie paliwa.
a na benzynę się nie przesiądę bo jestem do niej dziwnie uprzedzony tym bardziej że ekonomię użytkowania ciężko pogodzić z dużą mocą.
moimi typami aut benzynowych w którch nie patrzyłbym na zużycie paliwa to Lotus Omega, Corvette Z06, Schelby Cobra, Dogde Charger, i wrescie to co najbardziej tygryski lubię taki sobie szary Der Renner 3
na inną benzynę się nie przesiądę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości