co to za czesc?? i za co odpowiada??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr mar 10, 2010 22:47

Paweł Marek pisze:Lipek81, to by było to warm up reulator? część na na stronie 14?
- to chyba nie jest ten zawór. Mam książkę, w której mam bardzo podobny rysunek, jak ten na str. 14 - ale bardziej szczegółowy - wszystkie elementy są w tych samych miejscach, mają podobny kształt, ale pokazane są ich przekroje - i ten zawór ma zbyt skomplikowaną budowę, żeby był taki mały, jak na fotce. Chociaż podłączenie mniej więcej te same. W każdym razie wewnątrz jest grzałka, bimetal, dwie sprężyny, membrana i przesłona podłączona do tego bimetalu.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 10, 2010 22:47

z tego wiem tyle ze świst musisz znaleźć zlikwidować. Musze kiedyś dorwac takie ayto w swoje łapy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » śr mar 10, 2010 22:54

teraz tak... jesli odlacze wtyczke odrazu gasnie... chyba ze przestanie tykac wtedy obroty przestaja falowac i wtyczke moge wyciagnac nic sie nie dzieje... czyli tak jak by nie dzialalo... ale jak dziala i i w trakcie jtego tykania wyciagne to gasnie odrazu... to nie jest takie malutkie... od strony wejscia weza od rozdzielacza jest maciutenka dziurka z kturej wystaje malutka tulejka a od strony tego kolanka jest duzy otwor...

[ Dodano: 10 Mar 2010 22:00 ]
wiem... tym syczeniem pierwsze sie zajme... bo jest wyraznie slyszalne... tyle ze jak juz pisalem powinno sie cos dziac przy ruszaniu sciskaniu a tu nic... chyba ze na jakims sztywnym elelmecie sie to rozszczelnilo...

[ Dodano: 11 Mar 2010 12:50 ]
witam ponownie... wiec mamy prawdopodobna przyczyne falowania obrotow... :pub: ten regulator mieszanki znajdujacy sie obok rozdzielacza... ja poprostu nie mam tej srubki lub tego co tam powinno siedziec...

po wlozeniu tam srubokreta czuc jak ta wajcha od tej klapki przeplywu powietrza sie unosi gora dol gora dol... wraz z poniesieniem pstryka te gowienko i tak sie schemat powtarza... natomiast gdy przycisne srubokret i ustabilizuje te wachania wrecz zatrzymie to to obroty przestaja falowac... te gowienko pstryka dalej czuje wraz z pstryknieciem wiekszy nacisk ale obroty stoja... :grin: i tak sobie reguluje wcisne mocniej spadja troche popuszcze wzrastaja ale stoja na rowno (regulacja mieszanki tzw)...

i tak jeszcze przerywa i tak nie ladnie pracuje na tym jalowym ale to juz podejrzewam wina swiec lub przewodow musze je ponownie wymienic bo przez postuj zimowy mogly zawilgotniec lub cus... przynajmniej mam taka nadzieje ze to to...

teraz musze tylko sie dowiedziec co tam powinno byc!!!

[ Dodano: 11 Mar 2010 17:29 ]
kurcze to musi byc jednak orginalna srubka... probowalem cos wymyslic ale nie bardzo to zdaje egzamin na dluzsza mete...

[ Dodano: 11 Mar 2010 18:03 ]
wyczytalem teraz w opisie k-jet'a ze ta sronka jest na 3mm imbus...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 60 gości