Nie strasz chłopaka bo zaraz bedzie szukał drugiego silnikaMieniu_69 pisze:Dla mnie sprawa trzyma sie tak, golf jest z 89r (niby bo nie wiadomo co za silnik tam siedzi),
powiedzmy ze ma plytki, czy ma on odpowiedni luz zaworowy?
Czy jest odpowiednio kat wtrysku ustawiony?
czy ma odpowiednie cisnienie na cylindrach?
czy wtryki nie "leja"?
czy pompa wtryskowa jeszcze jest wydajna?
czy nie cofa sie paliwo? (filtr paliwa, os gazu nie cieknie?)
co powiecie na temat gestnienia oleju?
czy zlacza elektryczne typu masa silnika, rozrusznik sa sprawne? klemy akumulatora maja dobra przewodnosc?
Problem z zapaleniem Diesla podczas niewielkiego mrozu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Prosiłbym o nieprzeinaczanie moich wypowiedzi. W tym przypadku mówiąc kontrolka miałem na myśli właśnie tą na liczniku. Dla mnie to tylko wskaźnik, a nie miernik.Mieniu_69 pisze:kontrolka=probówka samochodowa (nie ta zolta w liczniku )sq9cwd pisze:żeby kontrolka była wskaźnikiem działania świec
[ Dodano: 09 Lut 2010 21:45 ]
Niepotrzebnie...Mieniu_69 pisze:wyprzedzam pytaniasq9cwd pisze:Czy moje poprzednie wypowiedzi sugerowały, że masz niemarkowe świece
Moje domysły(!!!) wysunąłem już dawno temu. Może masz jakąś bezsprzecznie sprawną metodę na diagnozowanie usterek, ja niestety muszę się posługiwać ich wykluczaniem.Mieniu_69 pisze:[ Dodano: 09 Lut 2010 21:47 ]to wytlumacz dlaczego koledze nie zapala silnik, co na to wplywa?sq9cwd pisze:Troszkę źle wybrałeś rozmówcę. Jestem praktykiem, jeśli chodzi o użytkowanie pojazdów
Pozdrawiam.
Poporaw analizę
sq9cwd pisze:Więc logicznie wnioskując na podstawie zaobserwowanych objawów (trudniejsze odpalanie przy wyciągniętej dźwigni) najprawdopodobniej mam(y?) wtrysk ustawiony zbyt wcześnie (pociągnięcie dźwigni-przyspieszenie kąta powoduje pogorszenie warunków odpalania).
W wolnej chwili zaglądam do mechanika.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:21 przez sq9cwd, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
nigdzie nie jest napisane zeby kolega sie skarzyl ze z wysunieta dzwignia odpala gorzej, sam to napisales. Gratuluje ze wpadles na to ze kat wtrysku moze byc zle ustawiony ale na tym sie nie konczy trudnosc z odpalaniem,
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:31 przez Mieniu_69, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczerze mówiąc gdybym nie wyciągnoł cięgna to bym go wcale nie odpalił niebawem wychodze do pracy i zobaczymy co dzsiiaj zrobi temp. -8stopni.
Mieniu_69,
Dobrze że ide od poniedziałku na urlop to zabiore się za niego w garażu. Z baterią postaram się od kogos pożyczyć i zobaczymy co się będzie działo.
Mieniu_69,
Dobrze że ide od poniedziałku na urlop to zabiore się za niego w garażu. Z baterią postaram się od kogos pożyczyć i zobaczymy co się będzie działo.
Staram się rozwiązać swój problem, a przy okazji naprowadzić potrzebującego. Ot i tyle.Mieniu_69 pisze:nigdzie nie jest napisane zeby kolega sie skarzyl ze z wysunieta dzwignia odpala gorzej, sam to napisales. Gratuluje ze wpadles na to ze kat wtrysku moze byc zle ustawiony ale na tym sie nie konczy trudnosc z odpalaniem,
Pozdrawiam.
tak zbyt wczesny kąt wtrysku lub już bardzo mała kompresja.sq9cwd pisze:Więc logicznie wnioskując na podstawie zaobserwowanych objawów (trudniejsze odpalanie przy wyciągniętej dźwigni) najprawdopodobniej mam(y?) wtrysk ustawiony zbyt wcześnie (pociągnięcie dźwigni-przyspieszenie kąta powoduje pogorszenie warunków odpalania).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 142 gości