Dwa pytania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
scaner21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Miasto Grzejników
Kontakt:

Post autor: scaner21 » pt paź 30, 2009 18:35

ogólnie mfa przetestuje w poniedziałek jak kupie olej i założe błotnik no bo inaczej nie da rady

[ Dodano: 05 Lis 2009 19:54 ]
dopiero dzisiaj przetestowałem i okazuje się że MFA nie ma wogóle odczytu, to chyba wina tego czujnika halla. Ogólnie u mnie ten przewód szedł z przepustnicy i przy okazji go wymieniłem, założyłem taki wężyk gumowy w materiałowym oplocie o troche większej średnicy. Czas jazdy namierza normalnie ale reszta to 0 i spalanie 99,9.

Tak przy okazji to macie jakiś sprawdzony sposób zakładania linki prędkościomierza? Ta linka jest troche za krótka i nie moge sobie z tym poradzić...

[ Dodano: 06 Lis 2009 13:08 ]
przeczysciłem dzisiaj styki od czujnika temp. oleju i zaczął pokazywać temp. od 55 stopni wiec mysle ze jest dobrze

[ Dodano: 11 Lis 2009 09:25 ]
A takie pytanie czy z tego wężyka od podciśnienia to powietrze powinno być zasysane czy wydmuchiwane?


Kupię zegary z FIS bez CAN do Passata / Golfa 4

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości