Płukać czy nie płukać - oto jest pytanie...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Skutki?Tylko lepiej, nawet przy przebiegach powyżej miliona km(tiry - nie jest to dużo).mettenos pisze:oldstaszek, OK pewnie masz rację, tylko zastanawiam się nad skutkami płukania silnika, który ma przejechane dajmy na to 500 tyś km
Będę się powtarzał...uszczelnienia pewnie były parokrotnie wymieniane(szczególnie simmeringi).
Może ciekawiej będzie - jak wewnątrz wygląda silnik przy takich przebiegach i nie czyszczony,jaka "narosła" warstwa izolacyjna na ściankach wewnętrznych(wynika z tego równowaga termiczna w małych obszarach i działanie naprężeń odkształcających).
...gdzieś czytałem pytanie: "dlaczego pękają wały korbowe w MF 3-cylindrowych, szczególnie tych z dużym przebiegiem.Wymieniono na nowy i też pękł po 10 miesiącach(kilka postów było tej samej treści)...
Najbardziej prawdopodobna odpowiedź?...
PS.mój gofer "dziadek" benzynowiec pali średnio 5,66/100...to dobrze czy źle?
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 21:48 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz cze 28, 2009 11:45
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Poczytaj - ostatnie stronki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3344939#3344939
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3344939#3344939
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości