Chodziło mi o 100W żarówki. Nie wypada na takich jeździć. Rozumiem, że to miał być przykład, że przekaźniki wytrzymują większe obciążenia, ale kierowców z którymi się mijasz to raczej nie interesuje.guti pisze:Bednarus napisał/a:
Nieładnie, nieładnie
o co Ci chodzi ?
Golf słabo świci. Jakie najlepsze żarówki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
nie wypada jezdzic , bez pasów , nie wypada jezdzic 100 w zabudowanym a ludzie jezdza, jezeli chodzi o oslepianie , to zapraszam na przejazdzke , odkad mam zarowki setki , jeszcze nikt mi nie mrugnał ze go oslepiam, sa poprawnie ustawione i nie ma z nimi najmniejszych problemów. Zby wszyscy mieli tak ustawione swiatła jak ja , to byłoby super, a tymczasem jedzie taki cwaniak , ktory sobie sam podniósł swiatło lewe bo mu za nisko swieci i mimo ze ma 55W to razi po oczach , no i taki moze jezdzic nie ? mimo ze ma zle ustawione swiatła ? tylko mi nei mów , ze jego oslepienie z 55W , a moje z 90W ( na mijania ) to sa dwie rozne rzeczy, dla mnie to nieistotne , oslepienie jest oslepieniem, jeden wytrzyma dłuzej patrzac w to samo swiatło , drugi mniej .Bednarus pisze:Chodziło mi o 100W żarówki. Nie wypada na takich jeździć. Rozumiem, że to miał być przykład, że przekaźniki wytrzymują większe obciążenia, ale kierowców z którymi się mijasz to raczej nie interesuje.
Nie mysl stereotypowo, ze 100 W to juz musza razic , a jakbys chciał mi jeszcze powiedziec ze jakies odbłysniki sie pala , albo matowieja itd , to powiem Ci ze lampy mam ladne pare lat. Widac zuzycie, ale to normalne na zamiennikach , po drugie kiedys jezdzilem bez oprawki na postojówke , nalało sie wody i zaczyna rdzewiec jedna lampa. A kolejna sprawa to moje lampy
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Dużo by tu dyskutować. Mocniejsze światło inaczej się rozprasza, odbija czy załamuje. choćby nie wiem jakby je ustawił to i tak patrząc nawet z boku widać że mocniej świeci. Żarówka to nie jest laser, że świeci punktowo. A w deszczu kiedy dochodzi jeszcze o wiele większe odbicie od asfaltu to już w ogóle wyraźnie widać, że żarówki są mocniejsze.
To jak, prawo dżungli liczy się na drodze? Że inni tak robią to ja też muszę?guti pisze:nie wypada jezdzic , bez pasów , nie wypada jezdzic 100 w zabudowanym a ludzie jezdza
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w mk2 i w mk3 dawałem przekazniki zaraz za lampami.i chyba to najlepsze miejsce.linka 6mm2 zasilajaca zarówki.niemam fot mk3 ale w mk2 tak mi swieciły zdjecie zrobione przy okazji wymiany lamp,w nocy na prostej drodze suchej jak stanąłem to na 700metrow oswietlało mi droge.liczylem po słupkach co 100m.normalnie trawa sie paliła na poboczu jak dlugie walłem
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 17:41 przez Duber, łącznie zmieniany 2 razy.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
no to z + z akumulatora jest ok- tak odnośnie dyskusji o przekaźnikach w kabinie
odnośnie żarówek 100W to faktycznie nie mają one homologacji dopuszczającej do ruchu drogowego, właśnie ze względu na inne rozproszenie światła(ponoć produkuje się je do użytku poza drogami do lamp roboczych w koparkach, maszynach itp-tak mi w sklepie gość powiedział)- zresztą w lampach clear w mk1 dawały faktycznie inną plamę świetlną(było biało ale raziło innych na mijania, zakres oświetlenia drogi też był niezadowalający) i do tego szybko się kończyły mimo dbania o czystość reflektorów- wymiana na zwykłe 60/55W dała odpowiednią granicę światłocienia i żarówki miały odpowiednią żywotność, w jetta mk2 nawet nie próbowałem 100W bo połączenie hella 1989 rocznik+przekaźniki-bajka, a w passacie B3 faktycznie są plastikowe odbłyśniki i nie chciałem ryzykować
w FSO 125p 100W miałem na wewnętrznych lampach tzw dalekosiężnych i one świeciły tylko z drogowymi tak więc nie raziły na mijania-ale na drogowych to żaden VW mi tak nie świecił jak duży fiat, a jak mi ktoś nie zgasił drogowych z naprzeciwka i mnie raził dostawał po oczach z 4 fabrycznych lamp 2x60W+2x100W+ przeciwmgłowe 2x60W-straszna siła przekonywania, wystarczyło mrugnąć 2 razy
odnośnie żarówek 100W to faktycznie nie mają one homologacji dopuszczającej do ruchu drogowego, właśnie ze względu na inne rozproszenie światła(ponoć produkuje się je do użytku poza drogami do lamp roboczych w koparkach, maszynach itp-tak mi w sklepie gość powiedział)- zresztą w lampach clear w mk1 dawały faktycznie inną plamę świetlną(było biało ale raziło innych na mijania, zakres oświetlenia drogi też był niezadowalający) i do tego szybko się kończyły mimo dbania o czystość reflektorów- wymiana na zwykłe 60/55W dała odpowiednią granicę światłocienia i żarówki miały odpowiednią żywotność, w jetta mk2 nawet nie próbowałem 100W bo połączenie hella 1989 rocznik+przekaźniki-bajka, a w passacie B3 faktycznie są plastikowe odbłyśniki i nie chciałem ryzykować
w FSO 125p 100W miałem na wewnętrznych lampach tzw dalekosiężnych i one świeciły tylko z drogowymi tak więc nie raziły na mijania-ale na drogowych to żaden VW mi tak nie świecił jak duży fiat, a jak mi ktoś nie zgasił drogowych z naprzeciwka i mnie raził dostawał po oczach z 4 fabrycznych lamp 2x60W+2x100W+ przeciwmgłowe 2x60W-straszna siła przekonywania, wystarczyło mrugnąć 2 razy
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
co do zarowek polecam te, uzywam je od dluzszego czasu i sa ok
http://allegro.pl/item669931345_osram_h ... _fvat.html
http://allegro.pl/item669931345_osram_h ... _fvat.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 334 gości