brak iskry w mk2 1.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kopułkę i mloteczek sprawdziłeś ? Nie są wyrobione ? Zwróć uwagę czy nie mam pęknięć bo wtedy prąd też będzie spier...., acha i kabel masowy który dokręcasz razem z aparatem sprawdż czy nie jest zaśniedziały, przerwany.
A ten drugi aparat to napewno jest sprawny ???
A ten drugi aparat to napewno jest sprawny ???
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 21:43 przez fan_RW, łącznie zmieniany 2 razy.
fan_RW, o jakim ty młoteczku piszesz. Przecież to aparat bezstykowy z Hallem.
mario1987, Masz jakiś schemat układu zapłonowego. Bo jak jest Hall to i musi być moduł. Jak nie masz innego na podmianę to trzeba sprawdzić po kolei masy i zasilanie, stan złącz, cewkę i Halla i jak wszystko będzie oki to wszystko będzie wskazywało na moduł, a ze schematem będzie po prostu łatwiej. Z tym plastikowym zabierakiem to faktycznie może być KUPA. Nowy może wchodzić w skład jakiegoś zestawu naprawczego do aparatu, a używka to chyba tylko z aparatem. Nadzieja tylko w dostępie do tokarki bo wtedy można dziada dorobić.
mario1987, Masz jakiś schemat układu zapłonowego. Bo jak jest Hall to i musi być moduł. Jak nie masz innego na podmianę to trzeba sprawdzić po kolei masy i zasilanie, stan złącz, cewkę i Halla i jak wszystko będzie oki to wszystko będzie wskazywało na moduł, a ze schematem będzie po prostu łatwiej. Z tym plastikowym zabierakiem to faktycznie może być KUPA. Nowy może wchodzić w skład jakiegoś zestawu naprawczego do aparatu, a używka to chyba tylko z aparatem. Nadzieja tylko w dostępie do tokarki bo wtedy można dziada dorobić.
JaroW
Kolego Jarowo chodziło mi o "palec" przez niektórych,w aparatach bez stykowych, zwany młoteczkiem (swym wyglądem przypomina młotek
). Więc chyba się nie pomyliłem tylko jak już to błędnie określiłem nazwę
Kolego Mario 1987 mam nadzieje że się nie pogniewasz
bo podepnę się pod temat. Mam pytanie do klolegów: W mojm aparacie padała pompka przyspieszaca. Ustawiłem zapłon na nowo i pytanie czy jazda bez tej pompki może zaszkodzić autu. Chcę dodać żę po wyregółowaniu zapłonu nie odczówam różnicy na jedzie bez tej pompki do tego kiedy ona działa.


Kolego Mario 1987 mam nadzieje że się nie pogniewasz

Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 14:05 przez fan_RW, łącznie zmieniany 3 razy.
akurat przyspieszacz nie jest az tak drogi. u mnie jak padł to mialem bardzo duzy spadek mocy i nie mogelem wyregulowac zapłonu
A jakie powinno byc napiecie na kostce od halla?
A jakie powinno byc napiecie na kostce od halla?
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 19:52 przez mario1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli chodzi o samą obecność, lub brak iskry to ustawienie aparatu jest bez znaczenie. Jeśli chodzi o zapalanie to już inna bajka.mario1987 pisze: a czy mioze byc tak ze aparat jest przestawiony i dlatego nie ma iskry?
Nie mogę znaleźć schematu do takiego silnika jak Ci nie pali, więc poszukam coś zbliżonego i pójdzie na PW
JaroW
Ja to przerabiałem w swoim golfie zdejmij główny przewód wysokiego napiecia z kopółki i i zobacz czy przeskakuje w nim iskraj jak przekrecasz kluczykiem w stacujce pamietaj ze przewod musi byc blisko masy aby przeskoczyla iskra jesli przeskakuje to tylko moze być to czujnik Halla ktory odpowiada za to samo co zwykły przerwacz i dlatego nie masz iskry wymien go i po kłopocie na allegro za okolo 55zł mozesz kupic zamiennik ja na nim smigam ino szum
pzrd
pzrd

mój golfik MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3073862#3073862
jeszcze sie nie bawiłem zapłonem ale jutro to zrobie. jakies przydatne istrukcje ktos ma ;>
no i w ktora strone krecic skoro strzela w gaznik
no i w ktora strone krecic skoro strzela w gaznik
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 16:30 przez mario1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości