jesli to komus pomoze to moge podzielic sie moimi spostrzezeniami:
mk4 variant 1.9 tdi ajm 6 biegow
przed wirusem na poczatku bylo fajnie ale postanowilem zaryzykowac i zwiekszyc moc
na hamowni na seri wyszlo 114 km i 283 Nm
wirus i ---->>>> 136km i 358 Nm 2 razy zchamowany po czipsie
spalanie sie nie zmienilo ale frajda z jazdy troszku lepsza
autko nie kopci chyba ze po miescie dluzej jezdze i potem go na trasie zbutuje to jakiegos tam dymka pusci
mam tylko jedno zastrzezenie co do momentu, pan czipowiec trochu przesadzi z Nm i nawet na 17" mieli na 1 i 2 biegu przy 2tys obrotow
troche to irytujace a pozatym polecam jak najbardziej
koszt wirus + 3 chamowania 1,35 tys
mk4 115 ps chip
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- gofrownica
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lip 12, 2012 19:00
- Lokalizacja: szczecin
mk4 115 ps chip
Trochę słaba seria,zawsze jest jakiś bonus w TDi, może warto było przyjrzeć się poszczególnym podzespołom przed modyfikacją ? Moja seria 122/306, chip też będzie wkrótce po zmianie dmuchawki na ASZa i jeszcze kilku pierdółek Moment masz ok, AJMy robi się bezpiecznie na 350 Nm, pytanie tylko jak u ciebie przebiega teraz krzywa momentugofrownica pisze:na hamowni na seri wyszlo 114 km i 283 Nm
wirus i ---->>>> 136km i 358 Nm
Re: mk4 115 ps chip
Skończcie z tymi bonusami w PD, bo to juz nudne się robi, ktoś kiedyś puścił taki urban legend chyba w wiadomym celuArtiks pisze: Trochę słaba seria,zawsze jest jakiś bonus w TDi, może warto było przyjrzeć się poszczególnym podzespołom przed modyfikacją ?
Momentu to nieźle przesadzone za to mocy dość mało, no i spalanie po dobrym sofcie musi spaść, w PD to nawet dość znaczniegofrownica pisze: wirus i ---->>>> 136km i 358 Nm 2 razy zchamowany po czipsie
spalanie sie nie zmienilo ale frajda z jazdy troszku lepsza
- gofrownica
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lip 12, 2012 19:00
- Lokalizacja: szczecin
mk4 115 ps chip
co do krzywej momentu to nie wyglada to zbyt ciekawie poniewaz turbinka juz sie chyba konczy tzn 2,3tys obr max moment nastepnie nastepuje znaczny spadek na wykresie tak do 330Nm przy 2,7tys obr i juz do konca spada ale juz lagodniej. w sumie nie ma sie co dziwic bo silniczek ma juz 300tys nalatane wiec swoje najlepsze lata ma juz za soba.
a co do bonosow w seri to zalezy na jakiej hamowni pomiar robisz bo sa 2 rodzaje hamowni nie chce klamac ale maja tam jakas nazwe i ten drugi rodzaj zawyza wyniki wiec moze z tad sie biara te wasze nadwyzki.
moment przesadzony i to zwlaszcza ze w dolnym zakresie obrotow, nie polecam, zwracalem uwage przed czipowaniem panu ktory go zawirosowywal ze nie chcem tak wysokiego ale on twierdzil ze to wina turbinki
co do spalania to zapomnialem dodac ze wraz z wirosem zmienil sie kapec z 15' 195 na 17' 225 wiec moze a nawet napewno to spowodowalo minimalny roznice w spalaniu
a co do bonosow w seri to zalezy na jakiej hamowni pomiar robisz bo sa 2 rodzaje hamowni nie chce klamac ale maja tam jakas nazwe i ten drugi rodzaj zawyza wyniki wiec moze z tad sie biara te wasze nadwyzki.
moment przesadzony i to zwlaszcza ze w dolnym zakresie obrotow, nie polecam, zwracalem uwage przed czipowaniem panu ktory go zawirosowywal ze nie chcem tak wysokiego ale on twierdzil ze to wina turbinki
co do spalania to zapomnialem dodac ze wraz z wirosem zmienil sie kapec z 15' 195 na 17' 225 wiec moze a nawet napewno to spowodowalo minimalny roznice w spalaniu
Re: mk4 115 ps chip
Stawiam zakład, że to nie wina turbinygofrownica pisze:co do krzywej momentu to nie wyglada to zbyt ciekawie poniewaz turbinka juz sie chyba konczy tzn 2,3tys obr max moment nastepnie nastepuje znaczny spadek na wykresie tak do 330Nm przy 2,7tys obr i juz do konca spada ale juz lagodniej. w sumie nie ma sie co dziwic bo silniczek ma juz 300tys nalatane wiec swoje najlepsze lata ma juz za soba.
a co do bonosow w seri to zalezy na jakiej hamowni pomiar robisz bo sa 2 rodzaje hamowni nie chce klamac ale maja tam jakas nazwe i ten drugi rodzaj zawyza wyniki wiec moze z tad sie biara te wasze nadwyzki.
moment przesadzony i to zwlaszcza ze w dolnym zakresie obrotow, nie polecam, zwracalem uwage przed czipowaniem panu ktory go zawirosowywal ze nie chcem tak wysokiego ale on twierdzil ze to wina turbinki
co do spalania to zapomnialem dodac ze wraz z wirosem zmienil sie kapec z 15' 195 na 17' 225 wiec moze a nawet napewno to spowodowalo minimalny roznice w spalaniu
- gofrownica
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lip 12, 2012 19:00
- Lokalizacja: szczecin
mk4 115 ps chip
nie trzymaj mnie w napieciu poprostu zdrac ta tajemniceStawiam zakład, że to nie wina turbiny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości