Golf Mk2 1,6 PN 70KM a gaz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
po 1. Reduktor bliżej przedniego pasa i bliżej chłodnicy....tak np. by pokrętło od mieszanki bylo w okolicach ośi koła pasowego,lub >j_jasiu< na wspornikach obok zbiorniczka płynu do spryskiwaczy..i obok zawór z filterkiem.. A przewody puszczone dołem a nie gorą i to jeszcze nad obudową filtra powietrza..Ja mam red. po lewej stronie pasa ..ale widziałem jak był na wsporniku przy zbiorniczku do spryskiwaczy i było cudnie..a przewody wodne to liczyc na kilka cm. można było - taka krotka droga wody..
A u mnie jest tak....
A u mnie jest tak....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
No Panowie ale macie pomontowane te installki, straty ciepła i długość przewodów wodnych jest imponująca. Po co tak robić skoro można swobodnie przy zbiorniczku płynu i aqu całą sprawę załatwić i będzie spoko. Że nie wspomnę o stratach ciepła wewnątrz samochodu, ze względu na to że instalacja jest podłączona do przewodów, które idą do nagrzewnicy, no i wesoło bo dłużej się autko będzie rozgrzewać zimą.vwmadison pisze:po 1. Reduktor bliżej przedniego pasa i bliżej chłodnicy....tak np. by pokrętło od mieszanki bylo w okolicach ośi koła pasowego,lub >j_jasiu< na wspornikach obok zbiorniczka płynu do spryskiwaczy..i obok zawór z filterkiem.. A przewody puszczone dołem a nie gorą i to jeszcze nad obudową filtra powietrza..Ja mam red. po lewej stronie pasa ..ale widziałem jak był na wsporniku przy zbiorniczku do spryskiwaczy i było cudnie..a przewody wodne to liczyc na kilka cm. można było - taka krotka droga wody..
A u mnie jest tak....
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
a ja założyłem gaz do RF przy przebiegu 220tyś, chodzi nieźle, spala średnio 8,5 l/100km chociaż ostatnio sa jakieś problemy ale nie wiem z czego właściwie się to bierze
wariuje na wolnych, chyba sterowanie przepustnica ale muszę sprawdzić
za instalkę LPG dałem 1350 zbiornik toroidalny chyba 28 l.
I tylko jak na razie złocisze licze a przejechałem już nim z instalacją 14 tyś regularne kontrole i regulacje i będzie git
pozdro
wariuje na wolnych, chyba sterowanie przepustnica ale muszę sprawdzić
za instalkę LPG dałem 1350 zbiornik toroidalny chyba 28 l.
I tylko jak na razie złocisze licze a przejechałem już nim z instalacją 14 tyś regularne kontrole i regulacje i będzie git
pozdro
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Sam filtra nie wymieniasz tylo warsztat więc w czym masz problem (ale nigdy nie miałem problemu) ?????sfoti pisze:J jasiu
Moglbys podac wiecej szczegolikow - czeka mnei instaalcja gazu i chce zrobic cos podobnego jak ty- moze jakis schemacik?
Jak z wymiana filtra ?? nie ma klopotow??
pozdrawiam
Wszystko zamontowane po przeciwnej stronie jak u chłopaków tzn parownik bo filterek (owiele mniejszy niż na zdjęciach) był zamontowany na tylnej ściance komory silnika (chyba przy serwie ale już nie pamiętam). Inslatacja Lovato I generacji do RP i do PN, jedyna róznica to taka że w RP przełączało się aftamatycznie a w PN z łapki musiałem dziergać bo to gaźniczor był.
Co daje zamontowanie tego po przeciwnej stronie?? Ano to że szybciej się wszystko nagrzewa (pozatym mniej kabli i przewodów gazowych idzie i mniej miejsca zajmuje). Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach bo to co ma Adamek i STR to jakaś porażka, no chyba że mają zaklajstrowany do połowy tą dziurę). Ja miałem zaślepiony w 50% dolot aby lepiej szedł (a co za tym idzie więcej spalał


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
[quote="j_jasiu"][quote="sfoti"]J jasiu
Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach
Dokładnie tak jak pisze!!!! ( Misiu!! Jakis Ty mądry )
:) Rura odwrócona i na kajdanke zamocowana do blachy
:)
Ostatnio byłem u moich gazowników i był po montażu z silnikiem 1.6 Pn i miał ładniutko zamontowane . Prawie jak u Pana. J_JASIO
Tylko wszystko (i red. i zawór z filterkiem ) to wszystko zamontowane na jednym ramieniu obos siebie. - b. efektownie i efektywnie to wyglądało....
P> Ale te peszelki na wodnych to klasa
hihih.....
Pokaż gazownikom fotki i niech tak montują
Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach
Dokładnie tak jak pisze!!!! ( Misiu!! Jakis Ty mądry )


Ostatnio byłem u moich gazowników i był po montażu z silnikiem 1.6 Pn i miał ładniutko zamontowane . Prawie jak u Pana. J_JASIO

P> Ale te peszelki na wodnych to klasa


Pokaż gazownikom fotki i niech tak montują

[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Już nie moje autko teraz Opelkiem Astrą Caravan (1.6 16V 100KM już na LPG instalka Landi Renzo) pomykam. Co do peszelków to masz rację, ale co do miejsca i całej reszty to uważam że miałem lepiej zamontowane.vwmadison pisze:Dokładnie tak jak pisze!!!! ( Misiu!! Jakis Ty mądry )j_jasiu pisze:J jasiu
Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach:) Rura odwrócona i na kajdanke zamocowana do blachy
:)
Ostatnio byłem u moich gazowników i był po montażu z silnikiem 1.6 Pn i miał ładniutko zamontowane . Prawie jak u Pana. J_JASIOTylko wszystko (i red. i zawór z filterkiem ) to wszystko zamontowane na jednym ramieniu obos siebie. - b. efektownie i efektywnie to wyglądało....
P> Ale te peszelki na wodnych to klasahihih.....
![]()
Pokaż gazownikom fotki i niech tak montują
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Jak działa prawidłowo to jasne, aha a powiedz mi jak po montażu nowego parownika skończyły się kłopoty?vwmadison pisze:Zgadzam sie..ale mnie jakoś to nie razi:) hmm........
pozdrofionka,......
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Tak!! skonczyły się..Cewka ładnie strzela i słychać jak gaz zapodaje
:) .. przejechałem 1 zbiornik i pal ok. Wszystko elegancko....dzieki za zapytanie 


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
vwmadison pisze:Kto tak montuje instalacje!!!! Koszmar!!! I jeszcze do blotnika.. Zapodam jutro moje fotkiz firmy łódźkiej któras ma równiez hurtownie części i jako jedyna wydaje papiery z honologacją
PS. A nie gaśnie jak wrzucasz na luz przy wiekszej prędkości?????????????
A co zrobić jak tak gaśnie? W moim PN 1,6 '92 instalka Lovato jest od 165tys teraz mam 208tys - oczywiście montowana "koszmar" ale już tak było.... Trochę wzbogaciłem mieszankę i nie gaśnie na luzie jednak przy dużej prędkości luz i odrazu czerwone diodki.
ok doczytałem dalej i już wiem wszystko

Ostatnio zmieniony śr maja 25, 2005 14:18 przez fragli, łącznie zmieniany 1 raz.
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Co daje?? hmm..odpal silnik i na wolnych obroitach przyłóż dłoń do dolotu powietrza!! i co sie dzieje???fragli pisze:vwmadison pisze:Kto tak montuje instalacje!!!! Koszmar!!! I jeszcze do blotnika.. Zapodam jutro moje fotkiz firmy łódźkiej któras ma równiez hurtownie części i jako jedyna wydaje papiery z honologacją
PS. A nie gaśnie jak wrzucasz na luz przy wiekszej prędkości?????????????
A co zrobić jak tak gaśnie? W moim PN 1,6 '92 instalka Lovato jest od 165tys teraz mam 208tys - oczywiście montowana "koszmar" ale już tak było.... Trochę wzbogaciłem mieszankę i nie gaśnie na luzie jednak przy dużej prędkości luz i odrazu czerwone diodki. Mam pytanko - co daje rura do filta powietra jak u Ciebie na fotce....?
gaśnie..bo proporcje gazu i lpowietrza uległy drastycznej zmianie w proporcjach... A teraz sobie wyobraż , że pęd powietrza przy duąej prędkości wpada w ten wlot powietrza...i własnie masz problem


Dlatego ten wlot sie odwraca tak aby przy zrzuceniu na jałowy bieg ped pow. nie zubożył mieszanki...bo dostaje zawsze tyle samo proporcji....pow do lpg.
I tyle w tym temacie

[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości