pytanie o komputer...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lis 24, 2007 22:07

DANIEL LHR pisze:co najwyzej moze byc sminimalnie słabszy przez kilka kilometrów zanim zbieze całą mape wtrysku.

:goof:
mivhal_f pisze:jak wyjac kompa z podszybia
odkręceasz 2 nakrętki kluczykiem "10"

przesuwasz zatrzask na wtyczke kompa w kierunku tyłu samochodu i wyciągasz wtyczkę zdecydowanym ruchem :) uwaga bo cieżko schodzi i można sobie pokaleczyć łapki :P

aha, przed przesunięciem zatrzasku trzeba chyba wypiąć wężyk gumowy którym idzie ciśnienie do MAP sensora w ECU... ot i cała filozofia ...



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » sob lis 24, 2007 23:44

dobra mam go w domu podrecalem wszystkie srubki ale nie moge dostac sie do elektroniki...jakis zassany jest...czy cos jeszcze trzeba zrobic??

[ Dodano: 24 Lis 2007 23:06 ]
juz sie do niego dostalem ale niestety nie wiem co moze byc zlego bo wszystkie sciezki sa poprawne... oto zdjecia
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 25, 2007 00:19

jeżeli żadna ścieżka nie jest przerwana to ja Ci już nie pomogę :( ... miałem nadzieje że ścieżka będzie przerwana lub znajdziesz jakiś zimny oderwany lut :( a jak z lutami od MAPsensora ( ta puszka czarna ) :?:



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » ndz lis 25, 2007 00:24

sa na zdjeciu na dole...ale jak ja patrze sa cale i poprawne...



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » ndz lis 25, 2007 01:22

a i jeszcze jedno co podtrzymuje pamięć w ecu podczas np odłączenia akumulatora
Ta pamięć nazywa się EPROM i jest to taki rodzaj pamięci, który nie gubi danych nawet po odłączeniu zasilania. W środku EPROM'a znajduje się tranzystor który składa się z dwóch jakby części 1. sterującą i 2 niezależną odpowiadającą za pamięć. Można ją skasować po poddaniu na działanie silnego światła ultrafioletowego.

I jeśli mechanik ci mówi że ECU gubi pamięć, "którą zaczyna sobie przypominać" po odpaleniu auta z butem w podłodze (przypominam że na pedale gazu masz potencjometr) to zrób jak doradził kolega Cowboy- zmień "mechanika".
Pozdrawiam.

[ Dodano: 25 Lis 2007 00:26 ]
Gdyby VAG stwierdził błąd ecu wywaliłby taki błąd: 65535 - Internal Control Module Error
jak już masz wykręcony ecu przeczyść wszystki styki samego ecu w miejscu styku z masą karoserii czyli przy śrubach na klucz 10 żeby wykluczyć brak masy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości