bierze bierze, wystarczy nim troche ostrzej pojezdzic, powkrecac na obroty i wezmie napewnoTo_mas pisze:juzk tóryś raz napisze ze prawidzwy i dobry silnik NIE BIERZE OLEJU
ile oleju bierze wasz klekot ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak czytam że minerał jest zły to mi się śmiać chce . 15 lat temu wszyscy jeździli na mineralnym i jakoś się motory nie sypały . W zimie jak mamy słaby aku to może i ma znaczenie , poza tym każdy mądry użytkownik diesla pyci dopiero jak na blacie powyżej 70 stopni i nie ma bata żeby płynność syntetyka i minerała w tej temperaturze była różna . Jak chcecie przepłacać za super oleje syntetyczne to wasza sprawa . Mój znajomy ma 1zeta i 500 kkm na Castrol High Millage 15W40 co 10kkm wymiana i w silniku nic nie robił z tym że nie pyci . Mój przy 350kkm zjada 0,5 litra na 10kkm - w VW 1 litr to norma . Pozdrawiam
ja mam przeleciane 320 tyś. i jak zarazie starcza od wymiany do wymiany co 10 tyś. - półsyntetyk ale muszę wymienić uszczelkę na pokrywie bo mam wyciek . Jak dla mnie to trochę sporo ci bierze tego oleju. Olej Orlen Platinum Półsyntetyk
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 10:03 przez smoku114, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Miałem 1Z po chipsie i lałem Mobil 1 10W40, wymiana co 10k od wymiany do wymiany 250ml. Teraz zamulony AHF zrobiłem trasę 1500km i poziom oleju taki jak po wymianie czyli jest OK. Teraz mam zalany Midland pełny syntetyk ale myślałem nad Motulem lub Valvoline bo są dobre do mocno obciążonych silników. 2 kumpli zalewa tdi-ki Mobilem Delvac do ciężarówek i ich silniki mają się dobrze. Jak miałem MK3 to trochę dałem ciała bo nie wiedziałem jaki olej był zalewany i 2 pierwsze wymiany lałem mineral mobila dopiero później zmieniłem na półsyntetyk. Żadnych wycieków nie było i zwiększonego spalania oliwy ale silnik pracował nieco głośniej. Przy mrozie czuć było że motor dużo łatwiej odpala.
Miałem dylemat przy zmianie oleju na półsyntetyk i jakiś kolo na forum podający się za byłego pracownika rafinerii powiedział że w większości marek baza olejowa jest polska tylko uszlachetniacze przychodzą z Anglii i polecał właśnie Midland, Valvoline, Quaker State i Motula. Tak czy siak jeżeli kogoś nie stać na lepszy olej to ważne żeby pilnować stanu oleum i regularnie go wymieniać. Smarowanie to podstawa, każda panna Ci to powie
Miałem dylemat przy zmianie oleju na półsyntetyk i jakiś kolo na forum podający się za byłego pracownika rafinerii powiedział że w większości marek baza olejowa jest polska tylko uszlachetniacze przychodzą z Anglii i polecał właśnie Midland, Valvoline, Quaker State i Motula. Tak czy siak jeżeli kogoś nie stać na lepszy olej to ważne żeby pilnować stanu oleum i regularnie go wymieniać. Smarowanie to podstawa, każda panna Ci to powie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 28 gości