Kontrolka ciśnienia oleju i brzęczyk

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » czw lis 01, 2007 00:04

SEZAM pisze:ok super dzięki za info !!! widzisz tak mnie leczy ten bzyk że nie doczytałem nawet i kupie cokolwiek co pomoże :grrr: :grrr: :grrr: ok wiec polo za szarego dzięki za angażowanie w temacie i do usłyszenia !!!! prawdopodobnie jutro :okej:

[ Dodano: 30 Paź 2007 20:15 ]
no no nie moge ręce mi opadają :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: znowu d.u.p.a aaaaaaaaaaaaaa wymieniony na ten 0.5 bara i dalej to samo nie kumam ?????? :kac: :kac: :kac:
Czytam Wasze opinie i uwżam że powinieneś zdjąć miske oleju,obejrzeć pompe,obejrzeć panewki główne i korbowodowe.według mnie zabawa w wymiane czujników to takie oszukiwanie samego siebie że jest ,,DOBRE,,producent nie wkłada do auta ot tak sobie,bo pasuje.
Pozdrawiam.


Jacek

Awatar użytkownika
SEZAM
Bob the Builder
Bob the Builder
Posty: 321
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:55
Lokalizacja: WARNDORF
Kontakt:

Post autor: SEZAM » czw lis 01, 2007 22:25

miałem nadzieje że szybko i sprawnie usunę bzyczenie!!!!! :grin: ale widzę że nie da rady!!!!
Trzeba bardziej szczegółowo zabrac się do roboty!!! :crazy: autko ciągnie jak głupie wiec mam nadzieję że to jakaś pierdoła!!!! Jak tylko się z tym uporam to się pochwalę!!!!
Po zamianie czujnika na ten o niższym wskaźniku ciśnienia mogę autko wkręca spokojnie pod 3000 gdzie przed wymianą max 2000!!!! wnioskuję że może to by ten nieszczęsny smok :grrr: :grrr: :grrr: dzięki bardzo za wszelkie porady, wnioski i słowa krytyki które niejednokrotnie są lepsze od porad! :okej: !!! :okej: :okej:

:okej: POZDRAWIAM :okej:

[ Dodano: 01 Lis 2007 21:26 ]
dodam że chodzi o wkręcenie się do momentu tego :grrr: bzyczenia :grrr: tj. było po 2000 jest po 3000 :grin: ale nie satysfakcjonuje mnie to aaaaaaaaaaaaaaaaaa :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » śr lis 07, 2007 14:48

Tez mam taki problem ciagle zapala sie cisnienie oleju (golf III 1.8), zrobilem remont silnika nowe panewki,inna pompa oleju ,nowe czujniki i nadal to samo.Dzisiaj rozkrecilem podstawe filtra oleju i okazalo sie ze siedzi tam jakis zaworek w jednym kanale ktory jest polaczony z z czujnikiem na 1.8 bara.Moze problem siedzi w tym zaworku.

Obrazek

Zaworek jest w tym gornym okraglym kanale
Ostatnio zmieniony śr lis 07, 2007 15:46 przez gtx, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
SEZAM
Bob the Builder
Bob the Builder
Posty: 321
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:55
Lokalizacja: WARNDORF
Kontakt:

Post autor: SEZAM » czw lis 08, 2007 00:03

ale coś z nim już robiłeś???? pomogło??? :hmm: :hmm: :hmm:



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » czw lis 08, 2007 12:33

Ten zaworek również wymieniłem.
Bywa, że on się zawiesi i jest problem.
Nie mam pewności, czy dobrze myślę, ale wydaje mi się, że powoduje on spiętrzenie ciśnienia oleju na wolnych obrotach. Spiętrzenie wystarczające do smarowania.
Kupiłem go na szrocie za 5 PLN. Wyczyściłem, wkręciłem zamiast starego i to samo.
Dopiero wymiana oleju i filtra na taki, na jakim przyjechał z niemiec pomogła.
Od wymiany (wakacje) zero piszczenia. Nadal podejrzewam niewłaściwy filtr oleju.
Ale najpierw trzeba wykręcić czujnik, wkręcić w to miejsce manometr i mierzyć.
Dopiero wtedy mależy podejmować odpowiednie kroki.


Passat B4 Variant 1,8 ADZ Freeway
http://www.forum.vw-passat.pl

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » czw lis 08, 2007 12:33

SEZAM pisze:ale coś z nim już robiłeś???? pomogło??? :hmm: :hmm: :hmm:
Po wykreceniu zaworka okazalo sie ze byl on zatarty,wogole nie pracowal.Wymylem go i chodzi jak malina.Nie wiem dokladnie jakie on ma zadanie ale ponoc reguluje tez jakos cisnienie oleju.Przy okazji tez wymienilem po raz trzeci pompe oleju i po jazdach probnych cisnienie oleju ani razu sie nie wlonczylo.



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » czw gru 27, 2007 22:31

Skomentuję swoje posty z września br.

Po wymianie filtra oleju kilka miesięcy temu, przejechaniu paru tysięcy kilometrów stwierdzam jednoznacznie, że objaw świecenia kontrolki ciśnienia oleju i piszczenia buzzera od chwili wymiany oleju i filtra nie pojawił się ani razu.
Winnym tychże objawów był filtr oleju.
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 22:32 przez JAFO, łącznie zmieniany 1 raz.


Passat B4 Variant 1,8 ADZ Freeway
http://www.forum.vw-passat.pl

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » ndz mar 16, 2008 23:55

A jednak wymiana pompy paliwa dała tylko taki efekt że olej nie śmierdzi już taka wachą. Wczoraj wymieniłem filtr oleju i olej, zobaczymy co będzie :) Jak narazie to silnik pracuje ciszej, na dłuższa jazdę by sprawdzić czy bzyczy, nie miałem okazji.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

mieki3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mieki3 » wt kwie 07, 2009 22:19

Witam! Mam podobny problem z kontrolka oleju i alarmem. Ostatnio wybrałem się w trasę 460km "w tą i z powrotem" no i po przejechaniu 60km zaświeciła mi się kontrolka i zaczął dobiegać męczący dźwięk. Zatrzymałem sie, zgasiłem silnik i po kilku min znowu ruszyłem (poziom oleju był i jest w porządku,po wymianie przejechane 4000km od grudnia 2008).Problem powtórzył się znowu,myślałem że chodzi o obroty silnika(że za wysokie więc starałem się nie przekraczać 2100),niestety to nic nie dało. W końcu ustało na jakieś 150km po czym znów się zaczęło,ale w momencie po wychamowaniu kiedy obroty spadały do 1700-2000 z 3500 i ponwnie zaczynałem przyśpieszać. W jeździe po mieście nic takiego się nie działo,tydz wcześniej pokonałem taką samą trasę tj.460km i również było bez problemów. W zimie miałem takiego problemy gdy nie rozgrzałem dobrze silnika i obroty dochodziły do 3000. Jakieś propozycje co to może być??za tydz mam do przejechania 1500km w obie strony więc nie chciałbym jakiegoś niemiłego incydentu:(( Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc!



Harry Harry
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 12:52
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Re: Kontrolka ciśnienia oleju i brzęczyk

Post autor: Harry Harry » sob lip 23, 2011 13:30

O Królu złoty :)

Witajcie Golfiarze.

Mam G II 1.6 + GAZ. Brzęczek daje mi po dupie juz od trzech lat. Właczy sie raz na jakiś czas czasem kilka dni pomęczy i przestaje. Nie ma to jakiejs normy ze przy wyzszych lub nizszych obrotach. jak wyłacze zapłon i zapale jeszcze raz to przestaje. Dodam ze np. włacza sie na sekunde czasem a czasem na 3minuty. Wiem ze mozecie sie dziwic ale jak puknę w licznik to często się wtedy wyłacza. Olej w normie cisnienie oleju tez sprawdzane jakis czas temu. A wnerw straszny. Co poradzicie ?



KrisBeat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 17:22

Kontrolka ciśnienia oleju i brzęczyk

Post autor: KrisBeat » ndz paź 14, 2012 23:47

Wylutować brzęczyk :rotfl: . U mnie podobny problem, mam mk3 1,8 ABS. Panewki wymieniałem ok. 2 lat temu i po przejechaniu hmm 1000 km znów problem, jednak panewki tym razem idealne więc zacząłem szukać problemu w elektryce. Co się okazało, zdarza się że " procesor"( czy jak to tam inaczej nazwać) wprowadzał w błąd i był berzęczyk i lampka. A objawy takie jak u Was czyli poniżej 2k cisza. W trasie przegazówka pomagała :P



Awatar użytkownika
RobstonKoro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1083
Rejestracja: czw lis 12, 2009 20:19
Lokalizacja: Koronowo
Kontakt:

Kontrolka ciśnienia oleju i brzęczyk

Post autor: RobstonKoro » pn paź 15, 2012 19:08

miałem problem z brzęczykiem(olej gm i filtr filtrona), po zmianie na motula i filtr boscha zero problemów :bigok:


Czerwono-czarna strzała
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=324968czerwony 1.6 AEA by robert 19kor na gwincie

Awatar użytkownika
vanos320
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pt mar 15, 2013 14:36
Lokalizacja: Twardogóra

Kontrolka ciśnienia oleju i brzęczyk

Post autor: vanos320 » sob maja 11, 2013 00:31

U mnie w golfie był ten sam problem 2000-2050 brzęczyk i okropne *#cenzura#*! Wymieniłem oba czujniki, problem nadal trwał ALE teraz brzęczyk nie brzęczy non stop, mruga tylko kontrolka oleju, chociaż brzęczyk raz sobie lubi piknąć, jak mu odbije. Olej jest w normie i nasuwa mi się jedno pytanie, jeżeli go odpalam i np utrzymuję na chwilę obroty 2800-3000 obr. słyszę metaliczny dźwięk obracającego się wałka. Co z tym zrobić? Pompa? smok ? Jeżeli coś popieprzyłem to wybaczcie mi to, nie za bardzo u mnie z wiedzą mechaniczną ;)


mówcie mi Puchacz.

borowa28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lut 07, 2014 19:03

Kontrolka ciśnienia oleju i brzęczyk

Post autor: borowa28 » ndz lut 09, 2014 23:17

Panowie trochę odkopie temat. Mojej dziewczynie w golfie 1.6 16v AUS zapaliła sie kontrolka ciśnienia oleju.Najpierw chce manometrem sprawdzić ciśnienie. I mam pytanie czy w tym silniku jest jeden czy dwa czujniki od ciśnienia. Dodam ze jeden wykręciłem i wydaje mi sie ze przepuszcza gdyż cala wtyczka jest w oleju. z góry dziękuję



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości