Peknięcie w głowicy 1.6TD, czy da sie ja uratować ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 09, 2007 23:37

uszczelka victor reinz


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt sie 10, 2007 00:06

Jaka cena zaprzal ??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sie 10, 2007 08:24

to juz zalezy gdzie kupujesz, znizki itp


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
mattib4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw maja 17, 2007 16:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mattib4 » pt sie 10, 2007 12:38

No ja kupiłem głowice za 500zł z lekkimi pęknięciami między zaworami bo ta moja z góry była popękana dosłownie cała no i dostałem 14 dni gwarancji. Co do uszczelki metalowej to słyszałem, że szybciej zużywa się głowica więc ja założę normalną. Dzisiaj już samochodzik będzie złożony :bajer:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sie 10, 2007 12:45

mattib4 pisze:Co do uszczelki metalowej to słyszałem, że szybciej zużywa się głowica więc ja założę normalną.
niby dlaczego sie szybciej zuzywa?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
mattib4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw maja 17, 2007 16:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mattib4 » pt sie 10, 2007 14:06

Tak słyszałem...



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pt sie 10, 2007 14:53

A ja słyszałem, ze diesle to muły :grin: .


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
mattib4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw maja 17, 2007 16:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mattib4 » pt sie 10, 2007 14:57

Bez magicznej literki t przed d owszem ;p



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sie 10, 2007 15:02

mattib4 pisze:zn odpala tylko na pych
pomimo iz jestem pewny swojego silnika pasek wymieniam regularnie itd to nie odpalałbym swojego TD na pych .....



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Re: Peknięcie w głowicy 1.6TD, czy da sie ja uratować ??

Post autor: Krzysiek W. » pt sie 10, 2007 15:34

Lukas-182 pisze:Witam wszystkich forumowiczów.

W lutym wymieniałem uszczelkę pod głowicą, głowicę planowałem. Na głowicy mam małe pęknięcie w miejscy komory spalania. Teraz po 3 miesiącach jazdy znów zaczęło wywalać mi płyn chłodniczy jak przycisnę autko, zaznaczam, że nie katowałem samochodu. Prawdopodobnie znów padła uszczelka i to przez te pęknięcie, być może się powiększyło.

Czy jest jakiś sposób naprawienia tego pęknięcia, chodzi mi o spawanie, czy jest to możliwe ??? czy też jedynym wyjściem jest zakup całej głowicy. Co byście radzili ?? Ile w ogóle kosztuje używana i w dobrym stanie głowica ??

Z góry dziękuje za pomoc.
Same kłopoy z tymi głowicami, oraz z uszczelkami pod nimi. :chytry:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt sie 10, 2007 18:15

Krzysiek W. pisze:Same kłopoy z tymi głowicami, oraz z uszczelkami pod nimi.
bo trzeba zakładac metalowe :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » sob sie 11, 2007 01:00

tomogolf2 pisze:
Krzysiek W. pisze:Same kłopoy z tymi głowicami, oraz z uszczelkami pod nimi.
bo trzeba zakładac metalowe :)
wiadomo :helm:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr sie 15, 2007 22:51

Autko się robi !!! :)

Części już kupione: Uszczelka Victor-Reinz 1.9TD AAZ Metalowa, komplet pierścieni na tłoki Goetze, nowe śruby ściągające głowice Goetze, termostat Wahler, ponadto olej, płyn chłodniczy, filtr paliwa, oleju i powietrza no i oczywiście "nowa" głowica (już w drodze). Turbosprężarka oddana do sprawdzenia czy nie bierze oleju.

Dodatkowo doszła jeszcze wymiana amorków przednich (jeden totalnie się skończył, z drugiego cieknie) i malowanie tyłu auta (strasznie rdza wychodziła)

Koszt całkowity zamknie się w 1100zł :bigok:

Pytanie do was: Po remoncie jak mam jeździć, na pewno spokojnie, nie butować auta, najpierw niech się uszczelka dobrze ułoży, myślę, że 2000km wystarczy, czy też się mylę ???
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 22:52 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mattib4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw maja 17, 2007 16:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mattib4 » pt sie 17, 2007 15:31

Mój też już zrobiony tylko nie odpala bo aku powiedział nie :bajer: Z tego co ja wiem to 1000 km na dotarcie silnika wystarczy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości