Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob cze 16, 2007 20:13

Poncek17 pisze:
barteKKK03 pisze:
lolas79 pisze:ja mam total hardcore 60/60
Hehehe ;)
:) 6 cm to ja mam od lawy do ziemi :P
A ja mam 7cm i się nie chwalę :jezor:



Awatar użytkownika
LISPLUS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt cze 15, 2007 00:09
Lokalizacja: Biskupiec / Olsztyn Przebieg: 199.000km
Kontakt:

Post autor: LISPLUS » sob cze 16, 2007 21:54

Wiecie co ja mam narazie nowe amorki i troche szkoda mi je wywalac. Narazie kupie tylko sprężyny. I tu moje pytanie. Czy dobrze sie orientuje ze max. sprezynki przy seryjnym zawieszeniu to -40mm ?? Ja mam wersje GT wiec obnizy mi pewnie o 3cm. Chciałbym 60/40 ale to wtedy tylko z amorkami prawda??

I jeszcze jedno teraz mam koła 15 195/50, a jeśli kupie jakies 16nastki to jaki polecacie profilek?? 45?? czy mniej??



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob cze 16, 2007 22:05

LISPLUS pisze:sprezynki przy seryjnym zawieszeniu to -40mm ??
Dobrze, potem już skok amorka jest za długi względem springa... a te amorki i tak długo nie potrzymają....
szybciej się zużyją i tak będzie musiał kupić dedykowane pod te -40 ;)
Przy -60 radzę już zmienić amorki ;)



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob cze 16, 2007 22:37

ślizgałem się po asfalcie przez 3 miechy na -100/-80 w vr6 i powiem,,ze efekt zajedwabisty,prowadzenie i trzymanie w zakrętach swietne,ale miałem problemy u siebie,po 3 tygodniach nauczyłem sie normalnie na tym śmigać i w sumie kwestia przyzwyczajenia,mimo,że mam w drodze na chate 800m fatalnego asfaltu to miche rozwaliłem tylko 2 razy :bigok: ,później juz miałem blache pod silnikiem :jezor:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Greg_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Greg_ » sob cze 16, 2007 23:02

Golf MK3 1.8 GT ABS, sprezyny i amory GT Cupline 40/40, kola 195x50x15 - jezdzi sie super ale jak wsiadly na tyl dwie osoby plus zapakowalem bagaznik przy kazdej nierownosci kola tarly o nadkola (tyl), zalozylem wiec po jednej gumie na kazda sprezyne (na najwyzszy zwoj) i teraz jest super, nic nie ociera, prowadzi sie swietnie, na komfort nie narzekam, jezdze ostroznie (zreszta zawsze tak jezdzilem, szybka jazda po miescie to glupota, nie tylko ze wzgledu na dziury), ogolnie jestem mega zadowolony



Awatar użytkownika
LISPLUS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt cze 15, 2007 00:09
Lokalizacja: Biskupiec / Olsztyn Przebieg: 199.000km
Kontakt:

Post autor: LISPLUS » sob cze 16, 2007 23:09

Ej GREG a masz moze fotki swojego golfika??? Ja tez mam 1,8 GT i chetnie bym zobaczył jak on wygląda przy tych sprezynkach -40mm. Jak mozesz to podeślij na maila : lisplus@poczta.fm



Awatar użytkownika
Greg_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Greg_ » sob cze 16, 2007 23:19

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104466
niedlugo nowe foty ze zmianami ktore wlasnie przeprowadzam :) ale zawiecha zostaje taka jaka jest


mój Special
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104466

Awatar użytkownika
LISPLUS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt cze 15, 2007 00:09
Lokalizacja: Biskupiec / Olsztyn Przebieg: 199.000km
Kontakt:

Post autor: LISPLUS » sob cze 16, 2007 23:28

Ok dzięki. O jak mój sie też tak opuści to narazie mi wystarczy. No chyba ze wezme 60/40 odrazu :D



Awatar użytkownika
Greg_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Greg_ » sob cze 16, 2007 23:30

nizej chyba nie ma sensu jezeli sie jezdzi na codzien, praktycznosc takiego auta spada do zera


mój Special
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104466

lolas79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: lolas79 » sob cze 16, 2007 23:33

Dobrze prawi kolega barteKKK03 na serii max 40/40.Ja mam 60/60 na nowych amorach i jest masakra,auto skacze jak szalone na dziurach...
barteKKK03 pisze:potem już skok amorka jest za długi względem springa.
LISPLUS pisze:I jeszcze jedno teraz mam koła 15 195/50, a jeśli kupie jakies 16nastki to jaki polecacie profilek?? 45?? czy mniej??
16 podejdą tylko kwestia jakie ET, a oponki 45 profil może być.
Z alusami to masz jeszcze inne kombinacje,jak felga będzie za szeroka zawsze można mniejszą gume naciągnąć...

Pozdro. :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
LISPLUS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt cze 15, 2007 00:09
Lokalizacja: Biskupiec / Olsztyn Przebieg: 199.000km
Kontakt:

Post autor: LISPLUS » sob cze 16, 2007 23:36

Greg_ pisze:nizej chyba nie ma sensu jezeli sie jezdzi na codzien, praktycznosc takiego auta spada do zera
No szczególnie na warmii i mazurach. U nas jest jedna dwójka która chaczy hokejem jak przychamuje albo zmienia bieg :P Jak jedzie to dosłownie co 3 sekundy słychac szlif :) Ale co smiga jakos :) Ale kumpel tez ma bardzo nisko na gwincie i smiga codziennie po Olsztynie. A Olsztyńskie drogi to dopiero hardcore :)

Pozatym ja mam wyzej przód niż tył wiec odrazu jakos to zlikwiduje :)



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » ndz cze 17, 2007 10:31

A mi przy zawieszeniu GT Cupline chyba -60/60 i przy ET 38 przy 3 osobach na pokladzie ocieraja z tylu opony 195/50/15... 2 komplety gum na sprezynach juz pozakladane :P


Mk7 GTI Stage 2

dj_pjotras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:24
Lokalizacja: wysoka

Post autor: dj_pjotras » ndz cze 17, 2007 12:38

witam jestem tu nowy ale chciałbym sie was zapytac o rade.
posiadam mk3 gti 16v i chiałem załozyc gwint ale po przeczytanu tego tematu sie lekko zraziłem.. ogolnie jezdze nim na codzien i i bez zadnych szalenstw, normalna spokojna jazda a drogi u mnie na slasku rozne..
zalezy mi na komforcie ale zeby mi sie nie bujałoi i niezle trzymało w zakretach, mam seryjne zawieszenie i czy wstawienie czegos takiego do siebie mogłoby byc
- sprezyny weitec -40/-40 (i czy trzeba zakąłdac cały komplet gum czy czy czegos ma nie byc)
-amorki gazowe np kyb (tu mam dylemat nie wiem co mozna wstawic i czy te amorki musza miec jakis skrocony skok czy cos)

prosze wypowiedzcie sie co sadzicie :)
dodam ze bede zakładał 16"lub 17" i oponki 205/40-45
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 12:55 przez dj_pjotras, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Greg_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Greg_ » ndz cze 17, 2007 20:20

40/40 plus po jednej gumie na sprezyny (bo przy takich kolach na bank bedzie ci tarla opona o nadkola przy obciazeniu) i bedzie ok, wiecej nie rob jezeli jezdzisz na codzien


mój Special
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104466

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości