Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Upiter
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 20:52
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Upiter » ndz gru 10, 2017 15:41

Filip dobrze prawi, jeśli masz jakiegoś znajomego który spawa kwas to lepiej z nim pogadać i zrobić samemu, kup materiały i ogień ;) Jest na allegro sklep który sprzedaje silikony i ic w dobrych pieniądzach, sporo tańsze niż fmic.pl a jakość taka sama. W 1000 powinieneś się zamknąć u mnie tyle wyszło...


RED MEXICANA by uPiter

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » ndz gru 10, 2017 16:45

w teorii bym miał kogoś ale chyba wole albo cos gotowego kupić pod silnik i samemu próbować albo ostatecznie dać firmie niech ogarną od zera. mam jedną taką i przy okazji wydech też by poprawili i wystroili potem wsio.


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: CORNEK » śr gru 13, 2017 03:08

mam pytanko, poprzednio mialem Octavie z AUM, do tego sportowy wklad filtra powietrza Pipercross i koncowy sportowy tlumik Proex. W TuneUpie po ostrym sofcie wyszlo 209 KM i 313 Nm. Auto objezdzalo w zasadzie wszystkie inne 1.8T na zlotach, nawet takie ktore mialy ciut wiecej niz sam soft.

Teraz znow kupilem Octavie z AUM, planuje zalozyc do niej Downpipe RM Motors i rowniez ostry soft z TuneUpa. Pytania są dwa:
O ile wiecej KM i Nm moze dodac taki downpipe?
Czy mogę zrobić taki setup bez ruszania Intercoolera, ponieważ montaż frontowego Icka to spora rzezba i duzy koszt, no i obawiam się, ze po czasie moze cos sie rozszczelnic, puscic itp a zalezy mi zeby to bylo maksymalnie bezawaryjne i bez słabych punktów


Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr gru 13, 2017 08:30

CORNEK, jak zrobisz jak nalezy to nie ma opcji zeby puscilo lub sie rozszczelnilo.. nie chce byc zlym wrozba, ale jak slysze "ostry soft", a potem tekst o zostawianym ori smic to widze tylko 2 rozne wyniki lato i w zime i wszystko zamkniete na fulla, a chyba nie tedy droga..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Zakatek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 13, 2017 23:22

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Zakatek » czw gru 14, 2017 00:52

rysiektr pisze:
kkkacper pisze:ale wszystkie nowsze bez tego dostaja swira..
ME 7.5 też latają bez tego i bez czujnika ciśnienia wspomagania sprawdzone niejednokrotnie :grin: pozatym np: przy swapie do mk1 pewnie mało kto to montuje bo nie ma na to miejsca, do mk2, mk3 i wyżej ok.
Podobno niektóre vr6 24v i vr5 20v mają z tym problem na ME 7.1 bodajże, chociaż ja osobiście jeszcze się z takim nie spotkałem.

Mam silnik 1.8t awu i ułamany bolec od czujnika sprzęgła. Cały czas jest w pozycji sprzęgło wsciśnięte. Czujnik specjalnie tani nie jest, jak go zewrę na stałe to powinno być ok, czy dalej będzie źle działało. Dodam że mi mi trochę muli przy zmianie biegów i wysokich obroach. Obroty do czerwonego, zmiana biegu, 1.5 sekundy zastanowienia i dopiero jedzie na wyższym biegu. Czy to może być przez ten czujnik?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » czw gru 14, 2017 01:37

Teoretycznie moze być przez ten czujnik.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » czw gru 14, 2017 08:15

Zakatek, ten czujnik nie jest tani? To chyba, ze w beetlu, bo normalnie to groszowe sprawy.. tak moze byc przez czujnik..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Zakatek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 13, 2017 23:22

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Zakatek » pt gru 15, 2017 00:13

Groszowe, czy nie, jeśli niepotrzebny to każda suma jest zbyt wysoka. Odłączyłem go w trasie. Samochód ześwirował. Na dniach wrzucę nowy

Przyjrzałem się czujnikowi i nie jest on ułamany. Wygląda tak jak ten: http://allegro.pl/czujnik-sprzegla-leon ... 31641.html. Jednak brakuję paru milimetrów żeby w ogóle byl styk miedzy pedałem a bolcem. Czy pedał sprzęgła sie jakoś reguluje? Dodam że podczas porannego odpalenia wrzucania biegu 1/wstecznego zgrzyta, później juz takich problemów nie ma.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » sob gru 16, 2017 23:52

Pedalu sprzegla sie nie reguluje ale czujnik juz tak. Jesli pociagniesz za ten element czujnika, ktory jest wciskany to wysuniesz go na tyle zeby pedal sprzęgła go wciskał


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Zakatek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 13, 2017 23:22

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Zakatek » pn gru 18, 2017 00:33

Dzięki za info, sprawdzę na dniach bo autko i tak ma przestój w garażu. Czeka na turbinkę k03s, nową, fabrycznie, OEM. W moim silniku już byla k03s. Po ściągnięciu turbiny zauważyłem drobne pęknięcie na kolektorze wydechowym.https://1drv.ms/i/s!ApLre4KfC76wp00xsseIesatTpTj
https://1drv.ms/i/s!ApLre4KfC76wpz90USRfB1pqG2Ti
Warto wymieniać, czy takim pęknięciem sie nie przejmować? Ew. Czy kolektor wydechowy musi być dokladnie taki sam, czy wystarczy że rozstaw srub pod turbo sie będzie zgadzał?



Awatar użytkownika
AdAsKo122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 19:35
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: AdAsKo122 » czw gru 21, 2017 22:21

Witam jestem w trakcie swapa 1,8 t 180 ARY do golfa 1 cabrio i mam kilka pytan
1 jak rozwiazac hydrauliczny wysprzeglik kombinowal ktos cos na orginalnym pedale mk1 czy trzeba podjechac innym
2 jakie hamulce zeby to mialo rece i nogi chce zostac przy rozstawie 4x100 g60? i czy tylne piasty z tarczami z golfa 2,3 podpasuja na belke mk1
3 schemat opisowka kabli kostek glownie tych wchodzacych do kabiny
4 jakies pomysly na pasek wielorowkowy wyrzocone sprezarka klimy i pompa wspomy tylko napinacz i alternator krotszy pasek zda egzamin?
Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi :bigok:


Niebieska perla
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235813

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » sob gru 23, 2017 18:05

AdAsKo122 pisze:Witam jestem w trakcie swapa 1,8 t 180 ARY do golfa 1 cabrio i mam kilka pytan
1 jak rozwiazac hydrauliczny wysprzeglik kombinowal ktos cos na orginalnym pedale mk1 czy trzeba podjechac innym
2 jakie hamulce zeby to mialo rece i nogi chce zostac przy rozstawie 4x100 g60? i czy tylne piasty z tarczami z golfa 2,3 podpasuja na belke mk1
3 schemat opisowka kabli kostek glownie tych wchodzacych do kabiny
4 jakies pomysly na pasek wielorowkowy wyrzocone sprezarka klimy i pompa wspomy tylko napinacz i alternator krotszy pasek zda egzamin?
Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi :bigok:
Zobacz sobie wątek z mojego podpisu. Na część pytań tam masz odpowiedź.



Gajner2.0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 30, 2014 14:02
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Gajner2.0 » śr gru 27, 2017 02:20

Witam mam pytanie z jakiego auta do 1.8 T idzie dopasować wtryski o wydajności kolo 440 cc ?



Zakatek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 13, 2017 23:22

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Zakatek » sob gru 30, 2017 00:37

CORNEK pisze:mam pytanko, poprzednio mialem Octavie z AUM, do tego sportowy wklad filtra powietrza Pipercross i koncowy sportowy tlumik Proex. W TuneUpie po ostrym sofcie wyszlo 209 KM i 313 Nm. Auto objezdzalo w zasadzie wszystkie inne 1.8T na zlotach, nawet takie ktore mialy ciut wiecej niz sam soft.

Teraz znow kupilem Octavie z AUM, planuje zalozyc do niej Downpipe RM Motors i rowniez ostry soft z TuneUpa. Pytania są dwa:
O ile wiecej KM i Nm moze dodac taki downpipe?
Czy mogę zrobić taki setup bez ruszania Intercoolera, ponieważ montaż frontowego Icka to spora rzezba i duzy koszt, no i obawiam się, ze po czasie moze cos sie rozszczelnic, puscic itp a zalezy mi zeby to bylo maksymalnie bezawaryjne i bez słabych punktów
Ten downpipe RM Motors dobrze się sprawował? Mam u siebie uwalony lacznik elastyczny i kata raczej na wykończeniu, dlatego szukam takiej rurki. Na olxie facet co robi fmic dedykowany i doloty ma robi tez downpipy(~650zl). Nie wiem co bedzie lepsze..



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości