vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » ndz mar 26, 2017 22:26

ARNO1, zalozyc niby mozna wszedzie, ale daj sobie lepiej z tym spokoj, zeby potem placzu nie bylo ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » pn mar 27, 2017 11:34

Jakie zatem są minusy montażu tego?


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » pn mar 27, 2017 15:56

ARNO1, przestudiuj sobie zasade dziala to zrozumiesz, ze to kupa warte rozwiazania ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » czw kwie 06, 2017 00:06

Hej, jak rozwiązaliście u siebie kwestię odmy? Są chyba cztery możliwości, jaką wybraliście i dlaczego, która będzie najlepsza?
1. Ja mam tak zrobione, pokrywa wałków jest po prostu połączona zwykłym wężem z dolotem (minusem jest zapewne syfienie dolotu).
2. Taki wymyślny zawór, który ma numer: 7M0128101 - co on zmienia i jaki jest jego zamysł? Ma zatrzymywać olej, czy co? Akurat mam ten gadżet gdzieś rzucony i zastanawiam się, czy jest sens go założyć (jeżeli jest szczelny, a tego nie wiem).
3. Filterek na obudowie pokrywy wałków.
4. Oil catch tank
5. ?


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » czw kwie 06, 2017 07:11

Filterek..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » czw kwie 06, 2017 13:13

Ja mam też filterek. Ale trzeba sprawdzać jaki jest stan i czy nie skapuje z niego olej bo jest w takim miejscu, że olej może się wykraplać do gniazda świecy.


Obrazek

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

[R] Czujnik temp. płynu jak z opornością do mk1/2

Post autor: wojtek_sari » sob kwie 08, 2017 15:06

Panowie czy seryjny czujnik temperatury płynu z 3.2 współgra z zegarami z mk1/2 czy będzie pokazywał cuda?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob kwie 08, 2017 19:24

wojtek_sari, nie wspolgra.. temat byl juz poruszany.. czujnik dla ECU zostawiasz a drugi wywalasz i wkladasz taki z VR'a np. czarny z zoltym paskiem i tym podobne..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

sambomk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sie 01, 2013 22:25

vr6 w mk2 ????

Post autor: sambomk2 » czw kwie 20, 2017 17:34

Witam.

Mam pytanie, czy przednia łapa silnika od passta vr6 jest taka sama w manualu i automacie?



Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » czw kwie 20, 2017 17:50

sambomk2 pisze:Witam.

Mam pytanie, czy przednia łapa silnika od passta vr6 jest taka sama w manualu i automacie?
Tak. Jedyną różnicą jest napis ,,automat" na tej łapie. Sam miałem ten dylemat, przy passacie B3, bo taką kupiłem. Po założeniu, silnik spiąłem z manualem i hula.
Nawet temat założyłem z tą sprawą: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=71&t=581571" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

sambomk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw sie 01, 2013 22:25

vr6 w mk2 ????

Post autor: sambomk2 » czw kwie 20, 2017 17:56

Dziękuję, za szybka odpowiedz.



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » pt kwie 21, 2017 00:57

Panowie co robicie z "nadmiarem wiązki" z MKIII/Passata jaki występuje przy jej swapie do MKII (jest w ciul długa :banghead: :banghead: :banghead: ) ?????

I co z mocowaniem skrzynki bezpieczników - bo swapuje nowy typ w miejsce starego i okazało się, że mocowanie od starej skrzynki w ogóle nie pasi - pewno trza załozyć od nowszego typu :banghead: :banghead: :banghead:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » pt kwie 21, 2017 01:26

el Kozako pisze:Panowie co robicie z "nadmiarem wiązki" z MKIII/Passata jaki występuje przy jej swapie do MKII (jest w ciul długa :banghead: :banghead: :banghead: ) ?????
uciąć - zlutować, ewentualnie ułożyć przewody tak, żeby ich nadmiar zgubić w wiązce.
el Kozako pisze:I co z mocowaniem skrzynki bezpieczników - bo swapuje nowy typ w miejsce starego i okazało się, że mocowanie od starej skrzynki w ogóle nie pasi - pewno trza załozyć od nowszego typu :banghead: :banghead: :banghead:
Jak ramka z nowego typu spasuje zeby ją przykręcić zamiast tej starego typu, to tak to jest najrozsądniejsze wyjście. Chociaz ja osobiscie wolałbym przerobić instalacje silnika na stary typ nic ciągac nowe wiązki po calym samochodzie :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » pt kwie 21, 2017 02:21

rysiektr pisze:
el Kozako pisze:Panowie co robicie z "nadmiarem wiązki" z MKIII/Passata jaki występuje przy jej swapie do MKII (jest w ciul długa :banghead: :banghead: :banghead: ) ?????
uciąć - zlutować, ewentualnie ułożyć przewody tak, żeby ich nadmiar zgubić w wiązce.
el Kozako pisze:I co z mocowaniem skrzynki bezpieczników - bo swapuje nowy typ w miejsce starego i okazało się, że mocowanie od starej skrzynki w ogóle nie pasi - pewno trza załozyć od nowszego typu :banghead: :banghead: :banghead:
Jak ramka z nowego typu spasuje zeby ją przykręcić zamiast tej starego typu, to tak to jest najrozsądniejsze wyjście. Chociaz ja osobiscie wolałbym przerobić instalacje silnika na stary typ nic ciągac nowe wiązki po calym samochodzie :bajer:

Dzięki za podpowiedź :pub: :pub:

ale o ile z 1 punktem mogę się zgodzić o tyle z drugim już ciężko - wrzucenie wiązki zajęło mi 20 min i tak jak mi doradził TheBiSHoP jest praktycznie P&P - w przeciwieństwie do starej ma skrzynkę bezpieczników nowego typu, takie same wtyczki, wiązka pasi pod licznik i mfa z MKIII jakie planuje wrzucić, ma zasilanie pompy (w przeciwieństwie do tej starej, bo było 1.3 na gaźniku), etc. - biorąc pod uwagę powyższe i konstrukcję starej wiązki jak i skrzynki - byłoby moim zdaniem MASA przeróbek na starym typie wiązki - na pewno więcej niż czeka mnie przy nowym typie. Ja pytałem tylko o mocowanie samej skrzynki, bo swap wiązki na nowsza po lekturze tego tematu wydawał mi się oczywisty i wykonałem go bez najmniejszych problemów :pub:

Pozdro :pub: :pub: :pub:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości