hmm VNT20 ....-pawlo111 pisze:napisz dlaczego?
Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Sorrrrrry, ale rozbawiacie mnie !!!!!!To_mas pisze:a zeby go przerobić to i tak chyba musisz bak wyciągnąć jeśli w ogole sie da ....-pawlo111 pisze:w sensie czy da bez zmiany baku np.
Gdzie Wasz zmysł kombinatorski, sie pytam????
Cała akcja modyfikacji wlewu polega na:
- zdobyciu ostrego noża kuchennego z konkretnym szpicem (ostrze 2cm wysokosci i 15-20cm długości)
- włożeniu noża w wlew
- wycięciu tego białego tworzywa razem z tym metalem (cięcie zaczynamy od prawej strony, kierując się w dół, następnie w lewo i do góry)
...reszty tłumaczyć nie muszę ... chyba.
Cała akcja trwa 3min, kosztuje aż 10zł na nóż kuchenny i 1min na przeczytanie mojego posta.
Drogo, prawda?
Jeszcze jakieś problemy przy przeróbce benz. na D??
Z bratem mamy opanowane takie swapy w czasie <24h więc chętnie pomogę
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
niezły patentApsik pisze:Cała akcja modyfikacji wlewu polega na:
- zdobyciu ostrego noża kuchennego z konkretnym szpicem (ostrze 2cm wysokosci i 15-20cm długości)
- włożeniu noża w wlew
- wycięciu tego białego tworzywa razem z tym metalem (cięcie zaczynamy od prawej strony, kierując się w dół, następnie w lewo i do góry)
...reszty tłumaczyć nie muszę ... chyba.
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
No i wyciąłem a konkretnie to wyrwałem to. W moim przypadku to był młotek i długi płaski śrubokręt i kombinerki takie żabki wygięte i już można lać olej
[ Dodano: 11 Sty 2008 16:03 ]
dzieki Apsik punkcik poleciał
[ Dodano: 11 Sty 2008 16:03 ]
dzieki Apsik punkcik poleciał
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
ladnie masz dluga dwojke:D mi w 1,9 td na 2 to 65 /70 max ale za to odejscie dobreeuglen pisze:tutaj masz jak u mnie jeździło auto na 4S, popatrz na obroty i prędkości i zastanów się czy Ci taka skrzynia odpowiada-pawlo111 pisze:a sprinta bezie miala lepszego 4S??
Co do baku to mam od klekota na zbyciu - tylko jednak to drugi koniec Polski.
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- lortprodisz
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
- Lokalizacja: legnica
- Kontakt:
witam wszystkich ,obserwuje od pewnego czasu wasze wywody na temat skrzyń biegów 4s i 4t .skrzynia 4 s była montowana do silników diesla 1,6 wolnossacych-jest krótka a co za tym idzie silniki o niewielkiej mocy dadzą rade rozpedzić auto .4t była montowana do silników turbodoladowanych typu JR i SB . ma dłuższe biegi , prędkości uzyskiwane na poszczególnych biegach są nieco wyższe. co do tego jaki typ skrzyni biegów zastosować polecam wszystkim FF typ 020 oczywiście .efekt uzyskany był zajefajny - na kazdym biegu o 40 km/h szybciej {silnik JR} na 5 biegu było równo 200,podejrzewam że z silnikiem typu SB efekt był by dużo lepszy. miałem wszystkie z podanych tu skrzyń biegów i dlatego uważam że ff jest najlepsza
GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE
- lortprodisz
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
- Lokalizacja: legnica
- Kontakt:
- lortprodisz
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
- Lokalizacja: legnica
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości