vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
vr6 w mk2 ????
Sprawdzone, połowicznym winowajcą był zepsuty regulator ciśnienia paliwa, dawał 2 bary ciśnienia na kręceniu, po chwili ciśnienie spadało, podmieniony na 3bar z mkIV 2.0benz i po 10minutach trzymal 2.5/2.0bar a na kreceniu 3bar. Czekam na regulator 4bar i cału kolektor bo obecny jest cały dziurawy od wtryskiwaczy gazu.
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
Był w starszych VRach. Jeżeli z paska B4 to już jest 3 barowy. Sprawdź jak popodpinałeś wtyczki przy skrzynce, gdzie wpiąłeś pojedynczy żółto-czerwony kabel? No i tak jak mówili, sprawdź kable zapłonowe czy są w dobrej kolejności
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
vr6 w mk2 ????
Po numerach original wyszło ze regulator wsadzony był 4bar o numerach 0 280 160 516. Sprawdzę te wtyczki o których mówi klinton.
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vr6 w mk2 ????
Wygląda, że w tych przepustnicach już nie było różnic czy to AAA czy ABV.Majki93 pisze:O proszę, tego nie wiedziałem. Mógłbym Cię poprosić o podanie numeru jaki ma ta przepustnica?Gwiazdor pisze:ABV miał takie przepustnice. Sam mam taką w swoim.
Moja jest o nr 021 133 064 A i zgodnie z ETKĄ pasuje do silnika AAA i ABV. Jest to część zastępująca poprzedni model o nr 021 133 061 L wycofany 01.11.2010 zgodnie z tym co podaje ETKA.
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Re: vr6 w mk2 ????
Chodzi Ci o kabel który wchodzi w przekaznik pompy paliwa? Dziś podłączony vag, jest tylko 00513 oraz przekaznik pompy paliwa. Czekam nadal na regulator ciśnienia paliwaklintonMK2 pisze:Był w starszych VRach. Jeżeli z paska B4 to już jest 3 barowy. Sprawdź jak popodpinałeś wtyczki przy skrzynce, gdzie wpiąłeś pojedynczy żółto-czerwony kabel? No i tak jak mówili, sprawdź kable zapłonowe czy są w dobrej kolejności
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vr6 w mk2 ????
klintonMK2 pisze:Był w starszych VRach. Jeżeli z paska B4 to już jest 3 barowy.
Mam Paska B4 2.8 i siedzi tam ori regulator 4ro barowy. Pompę paliwa też zmieniłem na 4ro barową.
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
wszystko zależało od tego, który motronic był zastosowany. Na 100% są wersje paska b4 na module i osobnym krokowcu (obd1) które miały 3 barowy regulator. OBD2 już wszystkie miały 3 bary, nowszy golf, passat b4, sharan itd. ABV za to miał zawsze 4 bary aż do końca produkcji
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Re: vr6 w mk2 ????
Chodzi mi o kabel który ma być wpięty w skrzynkę bezpieczników, można uznać że "tak jakby za przekaźnikiem pompy paliwa". Powiedz jeszcze, pompa normalnie działa po zapłonie na sekundę i zapina się przy kręceniu czy cały czas ją włączasz "na lewo"? pokaż foto skrzynki od tyłu, szczególnie okolice miejsca w którym są grube plusy oraz foto wolnych wtyczek z wiązki silnika (tych których nie podpinałeś)BartesWZL pisze:Chodzi Ci o kabel który wchodzi w przekaznik pompy paliwa? Dziś podłączony vag, jest tylko 00513 oraz przekaznik pompy paliwa. Czekam nadal na regulator ciśnienia paliwaklintonMK2 pisze:Był w starszych VRach. Jeżeli z paska B4 to już jest 3 barowy. Sprawdź jak popodpinałeś wtyczki przy skrzynce, gdzie wpiąłeś pojedynczy żółto-czerwony kabel? No i tak jak mówili, sprawdź kable zapłonowe czy są w dobrej kolejności
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
vr6 w mk2 ????
Ogarnięta wiązka silnika oraz paliwo, auto odpala od strzała po 2 sekundach gaśnie, w sterowniku błąd przekaźnika(przekaznik wysterowany zdalnie) pompy paliwa oraz g28, zastosowany emulator immo i nadal to samo.. Już brak mi słów.. Jakieś sugestie?
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
vr6 w mk2 ????
Cos w kablach na pewno namieszane.. ciezko bedzie na odleglosc zdiagnozowac, miernik w dlon i do roboty..
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Błąd g28 będziesz miał zawsze jak będziesz podłączał na niepracującym silniku vaga. Sprawdzałem w kilku vr6 i jest to samo.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: vr6 w mk2 ????
A na 100% emulator jest dobry. Albo załóż immo albo zdejmij to w piz... Ja to tylko przez emulator nie mogłem dojść ładu i składu. Raz auto jechało dobrze raz tak jakby ze 100KM miało.
Komputer wysłany do GTO i jak ręką odjął.
Komputer wysłany do GTO i jak ręką odjął.
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
vr6 w mk2 ????
A czy jak będzie miał immo w sterowniku to będzie wywalał jakiś błąd w stylu zablokowanie sterownika czy coś?
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości